וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלה בצבעי לק: הקולקציה החדשה של ESSIE

מותג הלק האמריקאי משיק קולקציה חדשה לסתיו בשם סטיילנומיקס, ששואבת את ההשראה דווקא מהמשבר הכלכלי. הצבעים, אגב, נעים בין ירוק נועז לסגול דרמטי

מותק הלק האמריקאי ESSIE משיק את קולקציית הסתיו לשנת 2012. מייסדת ESSIE, אססי ויינגרטן, שאבה את ההשראה לפלטת הגוונים העזה דווקא מתקופת המיתון ומדמות האישה החזקה והקרייריסטית, ועל כן כינתה את הקולקציה 'סטיילנומיקס', כלומר חיבור בין סטייל (סגנון) לאקונומיקס (כלכלה). "החוכמה היא לשמור על פשטות קלאסית עם עוצמה של צבע", ציינה בהודעה לתקשורת. "הדרך הטובה ביותר להשקיע בעצמכן העונה היא לנהוג בחכמה. לא חייבים לשנות את כל המלתחה ולרכוש מותגים יקרים בצבעים הטרנדיים של העונה, אלא לבחור בפריטי לבוש בסיסיים, שהם לעולם אופנתיים, ולהוסיף טאץ' קטן של צבעי לק עשירים שיעניקו מראה מהודר ואופנתי, מבלי לשבור את חשבון הבנק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
stylenomics- ירוק מתוחכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקציה, המושקת במהדורה מוגבלת, מונה שישה גוונים עם שמות מיוחדים ברוח התקופה, כמו למשל סטיילנומיקס, גוון ירוק עמוק ועז (שמזכיר את צבע הדולר) או 'גברת מכנסיים מגונדרים', שהוא גוון של בז' אפרפר. עוד בקולקציה גוונים בוהקים של סגול ארגמן או אדום יין.

בדומה לשאר הלקים של ESSIE המושקים בסופר פארם על ידי קונצרן לוריאל, גם כאן המברשת עבה יותר והפורמולה סמיכה יותר ביחס ללק הנמכר במכוני היופי. ההסבר הרשמי הוא שהמטרה היא להקל על הצרכנית הפשוטה, שאין לה מיומנויות מריחה מיוחדות. עם זאת, יש לציין כי חלק מהצרכניות מעדיפות דווקא את הגרסה המקצועית, ומתלוננות על ההבדלים. בשלב זה אין שיווק ישיר של הקולקציה המוגבלת למכוני היופי.

מחיר: 49.99 שקלים. ניתן להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית סתיו 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לקים
  • essie

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully