וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי: מייקל לואיס הפרזנטור של פוקס

רועי ירושלמי

2.11.2006 / 14:37

רועי ירושלמי, שיכול כבר לשרטט את הפיטמה של מייקלואיס מתוך שינה, מוחה על הליהוק הצפוי לפוקס, אבל מצדיע לקבנוס

אני אוהב את המייקלואיס, וממגוון רחב ומוצק של סיבות. הראשונה התגלתה כבר בתחילת הדרך, בשיקוף האיברים שעשו לעלם החמודות בתחילת דרכו, באחד ממועדוני הגאווה. התמונות, שהתפרסמו מאוחר יותר גם ב"בוקסר" של וואלה! לא השאירו מקום רב לדמיון והצביעו על יתרון מרשים שזוקף הילדון לזכותו (הוא עצמו הצהיר בהזדמנות ש"עד היום לא שמעתי תלונות, חוץ מפעם אחת, שמישהי אמרה שזה הגיע לה לצוואר"). על כך נוריד את הכובע, ובטוחני שחובבי הז'אנר ישמחו להוריד עוד כל מיני דברים.

עוד לזכות של המייקלואיס יאמר, שבטורו ש"בוואלה! ZONE" הוא מצטייר כבחור הגותי ורגיש, ולא בסתם פר הרבעה עם מראה איטלקי. אם כל אלו לא מספיקים, אז בעיני הצנועות, גם המשחק שלו ב"האלופה" היה בהחלט ראוי, שלא לא לומר, התעלה על תפקודו של חלק ניכר מהקאסט.

עד כאן הכל טוב ויפה. אם כך, מה הבעיה עם המינוי החדש של ידידנו כפרזנטור המסוקר של "פוקס"? אז ככה, בשל חשיפת היתר של המותג היחיד מסוגו כרגע, מייקלואיס מתחיל לצאת לי מכל החורים. זאת כחלק מ"סינדרום יודה לוי" המתבטא במועקה לנוכח צריכה מוגברת של סלב מסויים (ע"ע נינט ומיכל אמדורסקי).

אגב, זו היתה מאז ומתמיד בעייתם של החברים הטובים בפוקס – הם תמיד קופאים זמן רב מדי במקום.וכשהם כבר כן עולים על גל טרנדי כזה או אחר, מדובר תמיד בשנייה אחת מאוחר מדי ואחרי שהגל כבר נשבר. כך היה עם ההישארות המיותרת של יהודה לוי בעונה הקודמת וכזה הוא המצב גם עם מייקלואיס שצריך היה להשקיע את עיקר מירצו בחורף הזה בפסטיגל.

אי לכך ובהתאם לזאת, אני תוהה בקול רם ושואל את העם היושב בציון – בחייאת, כמה אפשר? הרי את הפטמה של מייקלואיס אני יכול לצייר בפרוטרוט על נייר שרטוט גם מתוך שינה, ואפילו לא לשכוח את נקודת החן שליד. כנ"ל אגב, לגבי הפרווה הקטנה שיודה לוי מתחזק באמצע החזה (תגידו, גם אתם תהיתם פעם איפה כל שאר השיער? אולי בוימוולד לקחה אותו בגירשושים, מי יודע).

"מה היה ניתן לעשות חוץ מאשר לגייס לשורות "פוקס" את הגוליית מנוה שרת" אתם שואלים? ובכן, במקום לתת לנו שוב ושוב בראש את הקוביות המוכרות, טוב היה אם הויזלים היו עושים מעשה, ומנסים להמציא אליל משלהם, בהזדמנות החגיגית שנפלה עליהם, עם הפרידה מלוי הנדוש. תיראו למשל את רנואר שהביאו את טל אלון ואנה זאיקין בדיוק בזמן הנסיקה וקיבלו סקרנות תקשורתית מקיפה.

לא חייבים סלב מן המוכן. טרנד ה-"אין פרנזטור" הוא לא פחות טוב. בקטלוגים של קרוקר וקסטרו מככבים צוותי דוגמנים אנונימיים. מחול למשל, די חם עכשיו. אפשר היה ללהק חבורת ברייקדאנסרים מסוקסים, רקדניות מחול קלאסי או אפילו את אנסמבל בת שבע, כולם עמוקים יותר מכוכב הטינאייג'ריות ומביאים ערך מוסף של איכות למותג. עוד בפינת הגימיק המגניב, לתשומת ליבם של השועלים- שמענו על תאומים ותאומות זהים, חתיכים אש, ששוהים בקרבנו. מקווים שהרמז הובן.

מה עם זאת שלא זורמת

באותה נשימה נזכיר שגם ממלכת הקמפיין, אסתי גינזבורג, שזו תהיה לה העונה השנייה ב-"פוקס", אנו לא רווים יותר מדי נחת. מלכת הקרח הזו, אותה נערה בוסרית ולא זורמת, בכלל לא מחוברת כיאות לקהל היעד של פוקס – חברה שקורצת גם לבחורות בנות 35 מרחובות. ובכלל, אנחנו לא רוצים לדמיין בכלל כמה מהר גיזנבורג תתחיל לרוץ כשההורמונים של מייקלואיס, האיש והקבנוס, יתחילו לטפטף עליה.

לסיכום, אם כבר בא לכם לשפוך כסף על טאלנט מחרמן, תעשו את זה כמו שצריך ותביאו סלבריטאי אמיתי מחו"ל. אנחנו לא מדברים על מיסטר ביג הכרסתן של "קרליין", אלא על קליברים כמו אורלנדו בלום והיידן כריסטאנסן מהצד הגברי ואן האת'וויי ופרגי מה"בלאק אייד פיז" מהצד של המין היפה. בואו נעלה ביחד רמה. בואו נשתדרג באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully