וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאנו גם אנחנו, שנדליר

הדס שואף

5.11.2006 / 11:50

נהיה שווה יותר ויותר לבדוק את הג'ינסים של לי קופר. בנוסף, ציינו: עוד עליית מדרגה בעיצוב חנויות האופנה

המותג הבריטי לי קופר שנמכר בישראל כבר אחת עשרה שנה עובר מתיחת פנים מבורכת לאחרונה שמגיעה לו לגמרי. בשנים האחרונות צעירים אוהבי מותגים, מעדיפים את גזרות הג'ינס המעולות של לי קופר גם בזכות המחירים היחסית סבירים שמהווים יתרון משמעותי בשוק שהולך ומתייקר. ביקור השבוע בחנות הדגל החדשה של המותג בקניון עזריאלי, לימד שקולקציית החורף הנוכחית, היא טובה אפילו יותר מהצפוי.

הג'ינסים ובגדי היומיום הספורטיביים לא נופלים מאלה של מותגים אחרים המתחרים על אותו פלח שוק. ההיצע גדול ונותן המון אפשרויות למיקס אנד מאצ'. טובה גם שימת הדגש העונה, על תחום האקססוריז ועל הנעליים המיובאות מבית רוקט-דוג שמספקים טוטאל לוק למי שמחפש הכול באותו בית.

כיאה לחברת ג'ינס מעודכנת שנותנת מענה לכל דרישות השוק ההשראות המובילות את קו החורף הנוכחי הם: מדי הצבא הבריטי, תקופת הפאנק באנגליה של שנות 70 וסגנון בגדי עבודה בגזרת הנשים. אצל הגברים התמקדו יותר בסמלים כוחניים כמו נשרים וטיגריסים לצד סמלי מלוכה וטאצ' של מעמד הפועלים משנות ה-40'-50'.

פריטים מנצחים ניתן לאתר בחנות בקלות, למשל סקיני מג'ינס שחור שמשופשף היטב מקומות הנכונים, ז'קט ג'ינס בגזרה צבאית וז'קט ג'ינס קצר בשילוב פרווה. גם על קולבי הגברים כיכבו פריטים מעולים כמו ג'קט ג'ינס קלאסי באורך וז'קט בגזרה יותר מחוייטת מבד אפור משופשף.

עד כאן המילים הטובות. הפחות טובות הן שעדיין חסר לדעתי קצת פינס בבגדים. החיסרון הבולט הוא עומס של פרטים ואלמנטים שנותן הרגשה שהמעצבים שאפו להכניס את כל הסממנים הטרנדיים לעונה, ביחד, בכל פריט ופריט. ג'ינסים שיש בהם גם שפשופים, גם קרעים וגם הדפסים הם קצתיותר מדי עבורי. כשמשלבים שניים או שלושה פריטים מהקולקציה, בכלל יש סיכוי להראות כמו רמזור טרנדים מגובב. הייתי ממליצה שלא לגעת בגזרות המעולות אבל לנקות פריטים מסוימים, לטובתם.

זה בוטיק פה

לא פחות חשוב ובולט הוא השינוי בעיצוב הפנים של החנויות. הנהלת הרשת החליטה לשפץ את חנויות הרשת ולהכניס בהן אוירת בוטיק חמימה ואישית שתבטל תחושה של עוד סניף ברשת גרנדיוזית שיושבת בכל קניון נידח בישראל. המסר הרצוי היה של קנייה בחנות שיש בה קולקציות קטנות וייחודיות.

עיצוב הפנים הנוכחי אכן נראה טוב יותר בלשון המעטה, מן העיצוב הארכאי הקודם ואכן ניתן למצוא דמיון לחנויות בוטיק ברחבי אירופה ואף בניו יורק. ועדיין, מה לעשות, חנויות בוטיק בתוך קניון תמיד מאבדות קצת מהקסם שלהן ומתחושת הייחודיות והבלעדיות. אבל זה שייך כבר לתרבות הקניות כאן בארץ ולא מנכ"ל הרשת והמעצב של לי קופר, אחראים לעניין.

החלל של החנות המחודשת בעזריאלי, שנחנכה ברוב הדר, מאוד מואר אולי קצת מידי, עם שורת ספוטים מרכזית המכוונים לכל עבר. במרכז החנות שנדלייר ענק מקריסטלים שקופים ואדומים. הקירות צבועים בשחור-לבן והבגדים תלויים ומונחים על גריד גדול בצורה מעניינת. החלל היפה ביותר בחנות לדעתי הוא פינת תאי המדידה שבה רצפה מצויירת בשחור לבן, ספה תקופתית אדומה ועציצי קקטוס על מדפים. רשת לי קופר עיצבה מחדש שבע חנויות עד כה ולקראת סוף השנה ישודרגו בהתאם גם שאר חנויות הרשת.

מחירים:
ג'ינסים: 499.90-399.90
חולצות:299.90-99.90
סריגים וסוודרים:299.90-99.90
ז'קטים ומעילים:169.90-599.90
צעיפים:79.90-119.90
כובעי צמר:79.90-129.90
סריגי קפושון:279.90-249.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully