וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתך בשביל כולם

רועי ירושלמי

6.11.2006 / 22:21

רועי ירושלמי, מתגלח ותיק בעל כורחו, יבדוק פה אחת לשבוע סכינים, קרמים ומכונות גילוח, עד שישבר ויוריד בלייזר

הפנים שלי, שמשתקפים במראת חדר האמבטיה מדי בוקר, מייצגים נאמנה את הגנים עזי המבע שירשתי מאבותי: ירושלמים אסלים מצד אחד ועות'מנים בורגנים מצד שני, וגם את העובדה המצערת שעלי להתגלח בתכיפות, אם ברצוני לעבור בהצלחה את שלל הבידוקים הבטחוניים שצפויים לי במהלך היום.

למעשה, אחד החסרונות המובהקים של ההשתייכות הגזעית למחנה הספרדי מתבטא בעובדה שנגזר עלי להתגלח עוד לפני גיל הבר מצווה, ובעובדה שאפילו לגזע ברוש יש מרקם חלק ונימוח יותר מאיזור הזיפים שלי.

נתונים מצערים אלו מצטרפים לעובדה שניחנתי בעור רגיש, הסובל מאדמומיות הנגרמת מכל סכין גילוח שאינו חד מספיק או מושחז דיו ולעובדה שהזיפים שלי נוטים לא אחת לצמוח בעקימות נבזית ובמספר כיוונים, מה שמותיר על צווארי פצעים קטנים, שהבנות החביבות מתכניות הבוקר מכנות בשפתן המקצועית "שערה תת עורית".

המלחמה הממושכת בכל אותם פגעים, הופכת אותי למתגלח מנוסה ובקיא ששווה לבני מצווה להתייעץ איתו ולבר סמכא שניתן לסמוך עליו בבואו לבדוק עבורכם מוצרי גילוח. שכן במהלך הירואי של ממש, ולטובת ציבור הסובלים כולו, החלטתי לנדב את פני וזיפי על מנת למצוא מזור למתגלחים המשייפים והדואבים.

בכל שבוע יתגלח עבדכם הנאמן עם אובייקט אחר מקרב מגוון הסכינים, הקרמים, המשחות והשמנים וידרג אותו בסולם שבע – כוכבי (מישהו צריך לכבד את מורשתו של הרצל). האודיסאה הפרטית שלי לא תיפסק עד יימצא גואל לציון, שככה יהיה לי טוב.

נפח מרשים

את זכות הראשונים קיבל מוצר מיוחד במינו והיחיד ב-"מאק" המיועד למין המחוספס - תחליב הגילוח של המותג (54 ש"ח).
125 מ"ל מכילה השפופרת הלבנבנה, בעלת העיצוב הנקי והנעים - כמות שאמורה להספיק בעין בלתי מזויינת לכ- 20-25 גילוחים, הספק סביר בתחומי הז'אנר. לא יותר מזה.

המרקם של המשחה הוא משחתי ומרוכז וגולש לשמנוניות שאפיינה את משחות הגילוח המסורתיות. מוהלים בכף היד את הכמות הרצוייה לגילוח במעט מים חמים ומשתמשים במגלר- המברשת הרכה מפעם, כדי להגיע לפריסה טובה יותר של המשחה על חלל הפנים. לזכותה של החברה ייאמר כי עיסוי הגון עם אותו מגלר, יספק ריכוך נאה שיספיק לגילוח זיפים בני יומיים ומטה, כך שאין צורך במשיחת שמן גילוח קודם למלאכה.

הגילוח עם התחליב, שנעשה עם סכין בעלת ידית חשמלית, היה די חלק. ריח המנטה החריף והמפצפץ, אפילו בנגזרת הז'אנר, הנעים את המלאכה וקירר את הפנים, אך לא מנע את היווצרותם של הפצעונים בזיפי הצוואר. בנוסף, גם ההתעסקות המרובה עם המשחה הלבנה והמרוכזת גוזלת זמן לא מועט, שקצת גדול על סידורי הבוקר.

נותרנו אם כך, בעיקר עם ריח מנטה דומיננטי ופוזה של מבין עניין שמקנה השפופרת המאגניבה לארון התרופות או לסטנד הנלווה של המראה. מכאן, ועל אף החביבות הרבה (גם מנטה היא לא עניין שיש להקל בו ראש) שהמוצר מספק ערך לא קטן, אך לא לגמרי מספיק.

תחליב גילוח של מאק:
נפח: 125 מ"ל.
הספק: 20-25 גילוחים.
מחיר: 54 ש"ח.
ציון סופי (מתוך 7 כוכבים): 4.5.


להשיג בסניפי רשת מאק (קניון רמת אביב בת"א, קניון עזריאלי בת"א; קניון רננים ברעננה).

בתמונה הראשית: פיליפס (צ': יחצ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully