וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישרון ירוק

שני פישר

11.11.2006 / 22:38

לא קשת, רק רותם דרוב יביא את המעצב הבא של ישראל. והפעם: איילת בן-גור משנקר ואהבתה לירוק גלידה-אבוקדו

אחרי שהתברר שלא תחרות מעצב השנה של הקשת תחשוף לציבור את המעצב הבא של ישראל, נשמו היחצנים לרווחה והמשיכו לעבוד במרץ עבור לקוחותיהם העשירים. במקביל, במסדרונות הפקולטות לעיצוב אופנה, המשיכו להסתובב מעצבים צעירים וחרוצים ולחכות מישהו (ולא יחצן יקרן) יביא להם את החשיפה להם הם ראויים.

רותם דרוב, צלם ואיש מערכת וואלה! הוא מאלה שיוצאים לכתת רגלים ומחפשים את העיצובים המעניינים בשטח, בלי לחכות שאלה יגיעו אליו. בשנקר הוא מצא את איילת בן-גור, 24, סטודנטית בשנה ד' שטרם סיימה את המסלול המפרך של סיירת שנקר וכבר מצליחה למשוך תשומת לב בזכות קו רענן וסגנון ייחודי. בימים אלה היא נמצאת בפתחה של שנת הלימודים האחרונה, לאחר שאת חודשי הקיץ העבירה בסטאג' במשרדי מקס אנד ספנסר בלונדון.

את הבגדים המצולמים עיצבה במסגרת פרוייקטים שונים במהלך הלימודים והם מתחלקים לשלוש קבוצות:

פרוייקט בגדי הגברים- פריטים בהשראת פולו ובגדי רכיבה על סוסים, המשלבים עור ומשבצות.

הליין השני מיועד עבור הגבר והאישה ומשלב בגדי קז'ואל, STREET WEAR, כשהמוזה היא העיר ברלין.

והאחרון, פרוייקט שבודק את הקשר בין בגדים לאוכל. או יותר נכון, בין שמלה לגלידה ולאבוקדו. נשמע הזוי אמנם, אך השמלות הירוקות לבית בן-גור דווקא מקסימות להפליא.

בגדיה של איילת נוטים יותר לכיוון הקז'ואל ומתאפיינים בצבעים חזקים, בגזרות עם בולטות מעניינת, בגיזורים מעניינים, בשכבות בשילובים נועזים ובטקסטורות מפתיעות. הבדים בהם משתמשת בן-גור הם לרוב טריקו, כותנה או צמר, בצבעים ירוקים, אפורים, וכחולים.

שלב השאלות

- מהו בגד סקסי בעינייך?

"משהו שלא חושף יותר מדי או מנסה בכוח להיות חשוף ולהוציא יותר מדי מהגוף. סקסי זה בגד שמעט מסתיר, אך העין מחפשת דרכו את הגוף."

- מה דעתך על שוק המעצבים הישראלי כיום?

"מצד אחד, יש פריחה בתחום והשוק מלא במעצבים צעירים שזה טוב. מצד שני, כשיש המון מעצבים וכל פעם צצים עוד חדשים, קשה לעבוד. אני חושבת שאם הרשתות הגדולות היו נותנות מקום לביטוי יצירתי ועיצובי, מעצבים היו מעדיפים לעבוד דרכם ולא להתרומם לבד."

- מה הייחוד שהבגדים שלך מביאים לשוק?

"שילובים מעניינים של חומרים, עבודת בשכבות. להכניס יותר ממימד אחד לבגד. פריטים לא לא עמוסים מדי אבל מושקעים."

- מי קהל היעד של הבגדים שלך?

"אלה בעיקר בגדי יומיום עבור נשים שחשוב להן שמישהו נתן לפריט שלהן תשומת לב ודאג שיהיה מיוחד ויוצא דופן."

- מה תוכניותיך לעתיד?

"המטרה הראשונה שלי היא שאצלח את פרוייקט הגמר ושאהנה מהתוצאות. הייתי שמחה לעבוד בתחום כמעצבת פעילה. ויותר מכל, הייתי רוצה לעבוד בחו"ל אצל חברה גדולה, לא בכיוון גליאנו אלא יותר בכיוון של חברת ג'ינסים גדולה. הייתי רוצה לראות אנשים ברחוב הולכים עם הבגדים שלי."

כרגע הבגדים של בן גור לא מוצעים למכירה מהסיבה הפשוטה שמדובר בפריטים יחידים שלא יוצרו בייצור המוני. בינתיים ועד להודעה חדשה, ניתן להנות מהמראה הרענן ומשובב העין של בגדיה בתמונות, ולחפש אותה בקפיטריית שנקר, לבושה בשמלת גלידה - אבוקדו ירוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully