וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המחתרת

שני פישר

13.11.2006 / 8:03

לצד הסקיני מלחיץ השוקיים, גואה העונה גזרת קונטרה של מכנס רחב, ישר ומדגיש מותן שלא דורש דיאטה. לא לכוסיות בכוח

לאט לאט, בחדרי חדרים, בדממה שמזכירה את התארגנות המחתרת ניל"י בסליק, מתאגדות להן קבוצות קבוצות של בנות ישראל, מיואשות, כועסות וממורמרות, שטוענות שבזארה הן כבר לא יכולות למצוא מכנסיים, בפוקס אותו הסיפור וכל זה למה? הן כלל לא העלו במשקל בחודשים האחרונים, דווקא הירכיים התחטבו מהספינינג, והן בכלל לא רוצות ללבוש אותו, אז למה לעזאזל הסקיני ג'ינס כל כך מעיק להן על הנשמה?

הסקיני פלש העונה לחיינו באותה התלהבות בה השתלטה הגזרה הנמוכה בתחילת המילניום, וכמוה, כנראה שגם הוא ימאן להסתלק בקרוב. בדומה לגזרה הנמוכה, גם הצינור לא מחמיא לכל אחת בלשון המעטה. מעטות ושנואות הן הבנות שהמכנס יעשה עימן חסד, ולמעשה, מדובר רק בבנות שפלג גופן התחתון מפוסל ללא דופי ולא נשי באמת, אלא יותר צר ונערי.

על הסקיני אין תווית אזהרה והוא לא מיוצר רק במידה 36. למעשה הוא עולה מעלה מעלה בסולם המידות וממשיך לקמץ בבד גם כשהוא מתיימר לספק בנות רחבות אגן ומלאות ירכיים. אם שינויי מזג האוויר ומצב הרוח לא קשים דיו, הרי שהרוב המוחלט של הבנות עומד מול דילמה קשה: האם להידחס לסקיני ואיתו למשבצת קורבנית אופנה, או להסתובב במכנס יחסית מאוורר ולא נדבק לרגל מהעונה הקודמת, ולהיחשד בעב"מיות ובתלישות אופנתית.

לא אמרנו סן טרופז. שכחי מסן טרופז

אלא שהמציאות אינה כה דיכוטומית כמו שנידמה. אם תביטו בעיון מסביב, תגלו שבמקביל לטרנד הנדבק מסטרץ', גואה ברקע עוד בשורה אופנתית מוצקה בתחום המכנס, המיועדת לבחורות עם אישיות חתרנית. בשורה שפשוט לא קיבלה עדיין את הבום התקשורתי שלה.

הכוונה היא למכנס המתרחב בלי בושה, שגם הוא, אם תתבוננו בעיון בקולקציות של המעצבים קובעים, מאד רלוונטי החורף. בתי אופנה מוערכים כמו לואי ויטון וקרולינה הררה ומעצבים ישראלים כמו סיגל דקל, רונן חן ונאית רוזנפלדר כבר הכניסו אותו לקולקציות החורף שלהן, וכל שנותר הוא כוח מהרחוב ואחיות שיסכינו לצעוד עימו ברחוב לצד הקולגות הצמודיות והפלרטטניות.

הגזרה הרחבה נפוצה העונה במגוון רחב של בדים ועם מראה שנע בין מחוייט לקז'ואל. היא צמודה במותן, מתרחבת באיזור האגן ויורדת מטה בצורה ישרה עד אחרי הברך. היא יוצרת אשליה של מותן צרה מהרגיל, ויכולה להבליט או לחילופין להסתיר את פלג הגוף התחתון. יש לשים לב שהמכנס אינו מתרחב כלפי מטה בצורה חדה. הסבנטיז טרם חזר לאופנה וסן-טרופז זאת לא יציאה לגיטימית לחורף הקרוב.

כן, עם עקבים

היתרון העיקרי של המכנס הרחב הוא שהוא אינו מגביל עצמו למבנה גוף מסויים ולא מציע רק גיזרה אחת. ההבטחה היא שעם תשומת לב ראוייה, המכנס יאפשר לכל גוף באשר הוא גוף גזרה מחמיאה.

לבנות רזות מוטב וכדאי להצטייד במכנס מבד נוזלי שיאפשר הצצה למבנה הרגל, וכמו כן, ניתן לבחור בגיזרה לא מאוד רחבה, או כזאת שהופכת לצרה יותר באיזור הקרסול.

עבור בנות מלאות- בד קשיח ועבה יסתיר אגן רחב או ירכיים עבות. עבור בנות קצרות רגליים - יש לבחון בקפידה כל גזרה ולבדוק שהמכנס לא רחב מדי וארוך מדי, שלא יצור אשליה של רגליים קצרות עוד יותר.

בלובשך את המכנס הרחב מוטב להצטייד בנעלי גבוהות או נמוכות עקב. אם בחרת עקב סיכה או פלטפורמה, שפיץ או לא שפיץ, זה פחות משנה, העיקר- להתגאות בעובדה שאתן לוקחות חלק פעיל במהפכה חשובה. אם לא עבורנו, אז עבור עתיד ילדינו. וזכורנה- מה שטוב עבור לואי ויטון, טוב עבור המדינה.


בתמונה הראשית: בלנסיאגה מתוך הפקה לווג האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully