וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכמיות או לא להיות

הדס שואף

12.11.2006 / 13:22

המעילים העונה הם קלאסים ושואבים מהפיפטיז. מצד שני הכל הולך. מצד שלישי, עם כישרון מיוחד, גם פה אפשר לפספס

מעיל איכותי וטוב עולה לא מעט (גם בזארה) ולכן חשוב מאוד לעשות קנייה חכמה ולא לקנות מעיל בגחמה של רגע. המציאות האופנתית הקיימת היא אקלקטית מאד ולכן הכל כמעט הולך. אם בכל זאת הצלחתם לקנות בעונה שעברה מעיל שהשנה יראה מוזר ותלוש, ניראה שבורכתם בכישרון מיוחד.

אם בעונה הקודמת לא קניתם מעיל ואתם שומרים את המעות לעונה הנוכחית, בכלל שיחקתם אותה. בחלוף שתי עונות של טרנדים זועקים עם קווים אופנתיים מדי, צץ זרם חדש בעולם האופנה הפונה יותר לקלאסיקה ושואב כמעט כל כולו מן העבר. מעצבים ותיקים דוגמת קוקו שנאל, בלנסיאגה, ודיור משמשים מוקד השראה לעיצובי 2006/7 ומחדירים לשוק סילואטות מקוריות משנות ה-50, ה-60, ה-70 ואף שנות השמונים.
להלן המגמות העיקריות של מעילים וז'קטים לחורף הנוכחי:

המראה הקלאסי / נקי

כאן האופנה לא שמה דגש על קישוטים ואיבזורים אלא על סילואטה מושלמת ועל הבד הכי נכון לגזרה. איקונות מפורסמות מן העבר משמשות השראה ללוק הזה ומעילים בסגנון אודרי הפבורן, טוויגי ואפילו מעילי אופנוענים בלוק מדונה המחוספס של תחילת שנות ה-80, נכנסים לקטגוריה זו.

הגזרות העיקריות שמגיעות מן העבר הן מעילי המיני צמודי המותן שמתרחבים לכדי גזרת ALINE בחלק התחתון. על החזה יופיעו בד" כ ארבעה עד שמונה כפתורים בכפתור כפולה. כמו כן נמצא תחת קטגוריה זו את המעילים הארוכים ומעילי הטראנצ' הקלאסיים. הצבעים של המעילים מקבוצה זו הם שקטים. ניראה הרבה שחור, אפור וגוונים מעושנים כמו ורדרד וסגלגל.

המראה הטהור

כאן ההשראה מגיעה בעיקר מהמאה ה-17 והוריאציות העכשוויות של המעצבים לגזרות העתיקות, יפות במיוחד. גם בקבוצה זו, בניגוד לעונות קודמות יש פחות דגש על דקורציה ויותר על הסילואטה ועל איכות הבדים.

המינון והמיקום של הבד על הגוף מאוד חשובים בקטגוריה הזו וניתן לראות צווארונים ענקיים ונשפכים, שרוולי פעמון בסגנון בלנסייגה ולפעמים אף כריכות של בד סביב הגוף. המראה הוא נעים וחמים ומשדר לעיתים ביתיות בצבעים אפרוריים, מוצללים וכהים. מטבע הדברים כאן מתבקש להשתמש בבדים נעימים כדוגמת צמרים ופרוות.

המראה המודרני

מעילים שבמראה שלהם יש איחוד ושילוב של ניגודים ללא כל קשר ביניהם. ההשראות מגיעות מעולם הריקוד, מהקרקס ומהבאלט הרוסי. את המעצבים שעיצבו מעילים מהסוג הזה מאפיינים שבירת חוקים והמצאת חוקים אלטרנטיביים עם הרבה חוש הומור וקורטוב סוריאליזם.

הצבעוניות של המעילים המודרניים מגוונת וקשת הצבעים רחבה. כאן המעצב עושה שימוש בגוונים כמו אדום, סגול, גוונים זרחניים, חרדל, כחול נוצץ, ועוד. המעילים הללו מאופיינים בנוצות, בנצנצים, ובמבחר רב של פרוות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

משבצות והדפסי פרוות

המשבצות והמעילים הן שידוך יפה ופופולרי העונה. ואלה זני המשבצות הנפוצים: טרטאן - המראה הסקוטי מגיע בשילובים הקלאסיים של אדום וירוק, אדום, שחור וכחול; משבצות השח שלא יורדות מהגל עוד משנות ה-80 ; משבצות שיני כלב הציד ומשבצות רועי צאן, כשהכוונה היא לסוגים שונים של משבצות צפופות האופייניות לפריטים מחויטים גבריים. גם הדפסי טקסטורות של זברות, נמרים ופרות, רלווונטים העונה, לשמחת המכורים.

מעילי צבא

שננו והפנימו, מעילי צבא הם בעניין העונה אבל הכוונה על מעילי צבא בהשראת קציני צבא ממלחמת העולם הראשונה והשנייה ולא למדי הסוואה (קומופלאז') של לוחמים, שהגדישו את הסאה בעונה הקודמת.

מראה השכבות

מאד יפה ומקובל להכניס למשחקי השכבות שגונבים את העונה, גם את המעילים. תרשו לעצמכם ללכת עם מעילים שלהם שרוולים קצרים או שרולים שמגיעים עד למרפק ולתת לשרוול החולצה לבלוט החוצה החוצה. למשחקי השכבות נכנסים גם המעילים הקצרצרים עם הכובעים ושכמיות הצמר נטולות השרוול שגם הם עושים סיבוב יפה ומרשים העונה. המבחר הגדול משמח ומבטיח שלא כולכם תראו אותו הדבר העונה ושכולכם תראו טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully