וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצצים זאת לא מילה

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

14.11.2006 / 14:55

10 הערות לסיכום אירועי ה.שטרן שקיבצו סלבס, פינוקים ותכשיטי יוקרה ליומיים, שפרחי ביצה מחכים להם כל השנה

1. כשמראים לך סלבס מחו"ל עונדות את התכשיטים של ה.שטרן, במיוחד כשמדובר בסלביות אהובות ובעלות טעם טוב כמו שרון סטון ואווה לנגוריה ובתכשיטים יפים, זה עובד. אתה מתחיל לחבב את המותג והגלאם נדבק אליו, במוחך, בצורה לא הפיכה. אתה רואה ה.שטרן ואתה רואה זוהר הוליוודי אורגינל. הקולות שעולים לפעמים מתחום הפרסום ומכריזים על מות הסלב, אולי צודקים אבל לא רלוונטים כשמודבר על התחברות לסלב עולמי, כלומר סלב שווה באמת.

2. יעל גולדמן ספורטיבית

בארץ קשה למצוא כוכבות-על שהן מופת לזוהר בלתי מוטל בספק. לכן המאמצים של החברה לחבור לגלאם אמיתי זקוקים לאורך נשימה ולמיתוג מאסיבי יותר. יעל גולדמן היא פרזנטורית יפהפייה אבל לא באמת שייכת לעולמו של המותג. דרושה מישהי אלגנטית יותר, חובבת שוגר דדיז אולי. מירי בוהדנה כבר תפוסה בחוזה עם תכשיטי רויאלטי אבל שרי גבעתי היא אופציה לא רעה, כמוה גם רונית אלקבץ המסתורית. החשיפות התקשורתיות איתן יהיו מעניינות, זה בטוח.

3. כשזה וינטאג' זה טוב

כשהקולקציה הולכת למקומות פופלאריים עם דגמים גדולים ופשטניים של פרחים וכוכבים למשל, היא נחלשת. כשמעצבי ה.שטרן עושים וינטאג' ויוצרים תכשיטים שמורישים אותם מדור לדור, במראה מפואר, ויקטוריאני, עשיר וסנטימנטלי – הם בשיאם. הקונספט של תכשיטים על זמניים, לא מודרנים ולא אופנתיים אלא במראה עתיק, הוא קונספט מנצח שישבה כל חובבת תכשיטים עילית שמבינה עניין.

4. הוליוודי למה לא?

ואם בכל זאת רוצים לעשות זוהר כאן, בחירה ביומיים בהם מקבצים סלבס במלון בוטיק מופלא בראש פינה, ושופכים עליהם חלוקים לבנים, צלמים ותכשיטים – הוא הוליוודי ושווה. אין מה לומר. במיוחד כי בעלי החברה עושים בכל שנה מקבץ לא רע בכלל של פרצופים שעורכי מדיה אוהבים וגם כאלה שמעלים מסקנות מפתיעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

5. שרון אילון זה דווקא טוב

כמו למשל שרון אילון. למעשה סלב לא ממש מוצדקת, שלא אחת מעצבנת את הקהל אבל מה, כזאת שניראת מעולה בתכשיטי ה. שטרן, ויפה כמו הפרנזטורית העולמית של התכשיטים - השחקנית אשלי ג'אד. הבעל העשיר של אילון רק מוסיף לשיק.

6. לא מנומקת - זוהרת

אורלי וינרמן כנ"ל. סלב לא מנומקת, שניראתה באירוע של ה.שטרן הכי נפלא, זוהרת ושייכת. לא, זה לא בהכרח אומר משהו על התכשיטים.

7. לא באמת אלגנטית

דניאלה וירצר: הכי יפה ועם פנים באמת מושלמת, אבל הופכת למסורבלת ומגושמת בצורה שאין לתאר, כשמלבישים אותה בשמלת ערב ועונדים לה תכשיטים יוקרתיים ומסנוורים. היופי האלגנטי שלה מטעה. לא באמת מרגישה טבעית בכל התפאורה הזאת.
או ליטוש או פיספוס. ובינתיים בעיקר מועמדת להחליף את אגם רודברג כפרזנטורית בסקצ'רס. אם הצורך יעלה.

8. גנבה את ההצגה באיגוף

כתבות הטלוויזיה שהוקרנו באירוע בהן אלינור בשן מראיינת את מנהלת הפרסום של ה.שטרן, לימדו שכוכבת נולדה. לא מנהלת השיווק. בשן, שהיתה רהוטה, טבעית ומקסימה בתכלית וניראת נכונה מאד כשהיא מדברת על אופנה. (גילוי נאות: אלינור בשן פרסמה כתבה בוואלה! אופנה השבוע)

9. יוצאים עם כרס

אחרי יממה וחצי ניתן היה לראות את אוולין הגואל, חביבת וואלה!אופנה מביטה בדאגה בצלחת שלה. הכרסים הקטנות שפיתחו כל מוזמני האירוע אחרי יום וחצי בלבד ניראו מסואבות ולא מנומסות כמעט. הכתובת היתה על הקיר: חים טיבי השף של מסעדת מוסקט שפועלת במתחם מצפה הימים, האיש שעושה דברים נפלאים ומדוייקים עם בשר, דגים ועם פירות וירקות אורגניים ומוצרי עיזים אורגניים מהמשק הקסום של המלון, הוא כניראה אחד מחמשת השפים הטובים בארץ. גם האחראים על חדר האוכל עושים עבודה מדהימה. גם החדרים היסטריים. לא תופסים עליכם תחת. זה לא באמת יקר כמו שזה ניראה מבחוץ. יש מבצעים.

10. מצפה לוקח את יערות

נינט לא היתה כך שלא ברור אם זה סופר-איני להגיע לאירועי ה.שטרן, מצד שני זה בטוח שווה. במיוחד כשהם מתרחשים בראש פינה. אם לקראת השנה הבאה, ביערות הכרמל, איפה שמארחים בקבוע את אירועי השנה של ה.שטרן, לא יתחילו לצייר גפנים על הקירות ולהכניס קצת נשמה גלילית לחדרים שלהם, הכרמל יפסיד את זריקת התל אביביות השנתית שלו ויזכר בעיקר כאקס המפורסם.


טווח המחירים של תכשיטי הקולקציה החדשה: 3,804 ש"ח - 157,277 ¤

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully