וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליטה קלה

רועי ירושלמי

18.11.2006 / 10:17

המותג האוסטרלי "אינסייט", שקולקציה 2 שלו הגיעה לארץ, הוא כה מגניב עד שיש להגיד את שמו בנשימה אחת עם GSUS

אנשים, זה לא רק מגניב ומיוחד לנסוע לאוסטרליה אחרי השיחרור ולאהוב את ניקול קידמן, זה גם מאד שווה לאהוב בגדים אוסטרלים. רק שתדעו. התחתונים הכי שווים לגברים כרגע הם של אוזיבאם (כתבה בעמוד הראשי) ומעצמת בגדי הגולשים המגניבים, חברת "אינסייט" האוסטרלית, היא בכלל שיחוק אמיתי.

למותג, שקולקציה שנייה שלו הגיעה עכשיו לציון, יש סטייל אייטיזי-גראנג'י-צבאי שכזה, המתבטא בין השאר בדוגמאות הומוריסטיות של שלדים וגולגלות, המזכירות את עיצוביו של חביב המדור, המעצב הברזיאלי אלכסנדר הרשקוביץ. עוד בדאווין האייטיז ניתן למנות את הדפסי מונוגרמות המותג ושילובים של אלמנטים גיאומטריים מעולם משחקי המחשב.

הסטייל של אינסייט נכון ומתוקתק במיוחד. בכך הם נבדלים מאחיהם הגולשים מהיבשת הדרומית ומגיע להם שיאמרו את שמם עם מותגים מופלאים כמו GSUS-"ג'יזס" ההולנדים ו-"אם-קאי".

בדיוק כמו אצל "ג'יזס" גם הגזרה של בגדי אינסייט היא צרה יחסית, ומותאמת לקהל יעד גבוה ורזה מהממוצע. במילים אחרות, צמיגים בבטן וגובה הנמוך ממטר שבעים וחמש, המתקבלים במרבית חנויות העיר האחרות במידת מה של חמלה, לא זוכים כאן לאותו יחס סלחני. דובונים ומוצקונים, ראו הוזהרתם.

כמו בחיים גם ב-"אינסייט" הבנות נהנות פחות. על אף שכל פריטי הנשים חביבים למדי, קשה להצביע על אחד שמתעלה מעל אחרים ומצדיק את ההשקעה הכספית הניכרת. ובכל זאת, יש לומר שמבחר התיקים, הנשיים והיוניסקסיים, טובים ועל כולם מתעלה תיק הגב המשובץ (סיאטל, אני בא) הנמכר ב- 299 שקלים חדשים.

הקטיפה לוקחת

מאידך, ועל אף ההיצע המצומצם שמצוי בחנות היבואן של המותג, "שפיץ", ניתן בהחלט להצביע על ערב רב של פריטים גבריים ששווה לאמץ בחום (ובתשלומים) לארון הביתי.

אני התלהבתי בין השאר, קחו נשימה כי הרשימה ארוכה - מסוודר עם שלדים (419 ש"ח), ממעיל צבאי ירוק עם דוגמת כריסטמס סרוגה בחזית שהוא השקעה בטוחה לטווח ארוך (899 ש"ח) וממעיל רוח דקיק וקומפקטי בירוק זית (419 ש"ח).

מקרב הסווצ'רים אהבתי את השחור ו/או החצילי, העשוי קטיפה מכובסת שיש לו ברק קטיפתי ואיכויות של בד מגבת (369 ש"ח) ומהטריינינג עם הקפושון, שלו הדפס מרובעים מרהיב.

למיטיבי הלכת האופנתיים מומלץ לבחון גם את ז'קטי הקטיפה בבורדו או בשחור (649 ש"ח). הם קלילים באופן ניכר מאחיהם ב"זארה" ובשאר הרשתות, ובעלי פנימית מיוחדג'ת ומרנינה. למרות שקצת עברה הטרנדיות של כל הקטיפה הז'אקטית הזו, יש עדיין שארם מסויים לכל העסק הזה. לסיכום, חוץ מהמחירים, מדובר במותג - שוס. חכו לסייל הקרוב.

משיגים ב: "שפיץ" (חנות היבואן), שינקין 52 תל-אביב, 03-5609499. "בלוק 190" דיזנגוף 190 תל-אביב ו"פלזמה", קינג ג'ורג' 8 תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully