וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לבעלות אינטיליגנציה אופנתית

ואן נויין

19.11.2006 / 12:30

מלסבו שיק אורבני ועד תחרות בוהמיות. קאלה ממשיכה להביא את הפריטים הכי נכונים, לבחורות שבאמת מבינות

בוטיק האופנה "קאלה", הוא המקום האידיאלי לנשים עם אינטליגנציה אופנתית. הלקוחות שנכנסות לחנות הן לרוב בחורות לחלוטין לא קלולסיות, אם כי מבינות. רובן בעלות טעם מגובש ושיק וינטאג'י מהעיר הגדולה.

בחורה רגילה ומשעממת, שתכנס לחנות, תלך לאיבוד ולא תדע איך לגשת אל סגנון הלבוש שעפ"י עדי גלר, 31 (אוצרת הבגדים ובעלת הלייבל) "מושפע מתרבות הרחוב היפנית".

שום תואר מקצועי ושום ניסיון בתחום, אלא רק אהבת האופנה גרידא, הוביל את גלר לפתוח לפני חמש שנים, את החנות הראשונה ברחוב בעלי המלאכה בתל אביב.

"קאלה זה פרח" גלר הנסיכית מסבירה ומספרת: "גרתי ביפן תקופה, כשהייתי בת 21, ומאוד התחברתי לסגנון האופנה שם". כעבור שלוש שנים, היא פתחה חנות נוספת ברחוב דיזינגוף. ועוד אחת, במורד הרחוב, לנעליים. היום, היא מייבאת פריטים מכל רחבי העולם ולאו דווקא מטוקיו.

בשתי חנויות הבגדים של "קאלה" נסחפתי עם הרצון להסיט כל קולב ולבחון מקרוב את האקלקטיות המרשימה, שמושפעת מכל הטרנדים שרצים בחוץ. יש בחנות סריגים עם רקמות ותחרות בוהמיות, טוניקות בסיסיות בלסבו שיק אורבאני, וסטים מצמר עם בטנות נעימות ופרחוניות, מקושטות במלמלות, גולפים צמודים ודקים מצמר, בצבעים נפלאים, סריגי פסים, קפוצ'ונים מעניינים עם ניגוד טקסטורות חכם, חולצות רומנטיות, קרדיגנים, שמלות קטיפה ועוד.

ויקטוריאנית בכרך הגדול

עם זאת, מצער היה לגלות במרכז תשומת הלב כמה תפוחים מקולקלים: פריטים בודדים שבלטו בסתמיותם ולא יישרו קו עם המגוון הטוב שבחנות. דבר שהאפיל עד מאד על קונספט הבוטיק החכם שהצטייר לי.

יכולתי להתנחם בעובדה שגלר מייבאת כמויות קטנות מכל דגם, ולכן אורך המדף של הקולקציה הוא קצר ועוזר לקונות להישאר מיוחדות. "קורה שבנות מתלבטות בקשר לפריט מסויים, חוזרות אחרי כמה זמן, ומגלות שהוא בדיוק נגמר. שאחרי זה - אין. החנות מיועדת למהירות החלטה" אומרת גלר.

צדק פואטי עם הקולקציה החדשה של "קאלה" עושה סדרת צילומי היח"צנות שצילם עמית ישראלי. הדוגמנית הולבשה בסטיילינג שכבות יפה (עליו אחראית גלר) - שנותן רפרנס לכל אלו שלא יידעו, אבל יירצו להבין: איך להתלבש כמו ויקטוריאנית בכרך הגדול ולהיראות הכי בורגנית רומנטית מודל 2006.

ברחבי החנות אגב, אפשר להבחין במקבץ מפואר של אביזרי שיער, חגורות, גרבונים, כובעים ושאר אקססוריז ליצירת המראה המושלם ובזול.

טווחי המחירים- מכנסים: 240-400 ¤, חולצות: 170-230 ¤, חצאיות: 230-390 ¤,ז'קטים ומעילים: 240-400 ¤, נעלים ומגפיים: 270-800 ¤, תיקים: 180 ¤, שאלים: 130 ¤, כובעים: 100 ¤, גרביים: 35 ¤, סיכות שיער: 35 ש"ח.

קאלה: דיזינגוף 184; בעלי מלאכה 12 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully