וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגבריות יש ריח חדש

רועי ירושלמי

20.11.2006 / 16:44

אם רוצה הבחור לנסח לו ריח עקבי, כובש ומחוכם, כדאי לו לשקול את "ברברי לונדון" הבושם הגברי החדש ששווה חתונה

על המדף יש כרגע שלושה בשמי גברים מעניינים במיוחד ששווים בדיקה ועיון. כמו להקת הבנות הסבנטיזית "שוקולד, מנטה, מסטיק" שבה כל זמרת מתוקית ייצגה ממתק אחר גם כל אחד מהבשמים מבטא טרנד ז'אנרי משלו וינעם לטיפוסים שונים.

שוקולד (הירדנה ארזי שלכם)

השוקולד הינו ללא ספק "אופוריה – מן" שיצא כבר בקיץ כמשלים לבושם הנשי אופוריה. האחראי לבושם, בית האופנה של המעצב קלווין קליין, המזוהה עם העשור הקודם יותר מכל מעצב אחר, נטש בשנים האחרונות את משנתו האנדרוגינית והמינימליסטית באופן כזה, שאפילו חובבי "אובסשן" ו" "cK לדורותיהם לא היו מזהים ששאופוריה מן הוא קרוב משפחה.

מלבד המתיקות יש בבושם הגברי נוכחות מודגשת של פירות הדר, או כפי שמצהירים בקלווין קליין "נגיעה של טיפות גשם ופרי ההדר היפני סודקי, קרוב משפחה של היוזו". כך או כך, לנועזים כדאי לנסות דווקא לשים על עצמם את הבושם "אופוריה" לנשים, שריחו המתוק והדומיננטי עושה חסד לעור הגברי, ומותיר ניחוח מתבדל שונה ומוצלח.

מנטה (מפולפל כמו רותי הולצמן)

את תפקיד המנטה בשלישיה מאייש לאחר כבוד "L'homme" של איב סאן לורן. עיצובו החביב של הבקבוק ומכסהו הכסוף אמורים לסמל ראש-בורג, אך בפועל מזכירים יותר מכל את כוורת עממית מיד מרדכי. הניחוח עצמו עצי משהו, גברי במובן הקלאסי של המילה ובעל אישיות של עו"ד אנין - שותף בכיר במשרד בינוני. אישית, נטיתי לחבב את הבושם ואת האג'נדה שהוא מייצג. עם זאת, לחובתו של הבושם תיזקף נדיפותו הדי מהירה, ראו הוזהרתם.

מסטיק (מתוק וממכר כמו לאה)

אחרון חביב עולה ובא "Burberry London". לא בכדי שמרנו לסוף את בקבוקו המכוסה בד של המותג האנגלי, חביבנו. בניגוד מוחלט לפלופים הלא ראויים שניפקו הברברים בחמש עשרה השנים האחרונות, כאן מדובר בעילוי של ממש, תוספת ראויה במיוחד למדף שמעל הכיור הגברי ובכלל לפנתיאון הבישום. הניחוח, כולו אמירה מהוגנת א-לה אסכולה ישנה, המגלמת בתוכה טוויסט שובב. יש בו סינתזה של ניחוח הדרים מעודן וקווים כללים של עצים ותבלינים. יאמי.

מאחר וריח הוא הזיכרון החזק ביותר, כדאי וחשוב לארגן לעצמך ניחוח אינדיבידואלי ועקבי. רוצה לומר - שימוש בבושם אחד, יחיד ומיוחד, מעניק לבעליו יכולת ביטוי ייחודית, שלא אחת מתעלה על ערוצי הפיתוי המוכרים. את ברברי לונדון בהחלט שווה לשקול כבושם המנצח למשימה הזאת.

"L'homme"- איב סאן לורן. א.ד.ט 60 מ"ל (319 ש"ח), א.ד.ט 100 מ"ל (445 ש"ח).
"Burberry London" – ברברי א.ד.ט 50 מ"ל (305 ש"ח), א.ד.ט 100 מ"ל (410 ש"ח), אפטרשייב ללא אלכוהול 150 מ"ל (175 ש"ח) אפטרשייב 100 מ"ל (305 ש"ח).
אופוריה-מן - קלווין קליין. א.ד.ט 50 מ"ל (331 ש"ח), א.ד.ט 100 מ"ל (442 ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully