וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכשיטים של מורה דימרמן

שני פישר

22.11.2006 / 12:55

זה התחיל בתכשיטים סרוגים, קיבל טוויסט לצעיפים והלוואי שמורה דימרמן המוכשרת תמשיך ותתפתח כמעצבת בגדים

הרמת גבה לנוכח התכשיטים הסרוגים של מורה דימרמן היא תגובה ראשונית לגיטימית לגמרי. לא ניתן להתעלם מהנוכחותם הממגנטת של תכשיטיה, שגונבים את ההצגה מכל חולצה שלובשים מתחתיהם וגורמים לחולצות שמתחתיהן להחוויר.

אמנם דימרמן (32) נמצאת רק בתחילת דרכה המקצועית, אך כפי שניתן להבחין מהתבוננות בקולקציה החדשה שלה, כבר מתחילה לממש את הציפיות הגדולות. ההישגים החדשים והמרגשים של דימרמן, שפעילה בתחום רק פחות משנה, כוללים קולקצייה שלמה ואקסלוסיבית לחנות גרטרוד והזמנה דנדשה מחנות מברלין.

היא עלתה מארגנטינה לפני כ 13 שנה, למדה במחלקה לצורפות ועיצוב אביזרי אופנה בבצלאל ואז התחילה לסרוג תכשיטים. בקולקציה הנוכחית שלה תכשיטים מצמר, ממתכת ומבדי טקסטיל שונים, וכמו כן גם צעיפים מושקעים. בזמן שאינה סורגת, מלמדת דימרמן עיצוב נעליים בביה"ס "אקילס", ומלמדת עיצוב אופנה במכללת "הוראת טכנולוגיה".

לא קשור לחורף

- איך הגעת לתכשיטנות סרוגה?

"בעבר הייתי רקדנית ותמיד הייתה לי משיכה לגוף ולעבודת ידיים. תחילה התעניינתי בתכשיטנות ונרשמתי ללימודי צורפות בבצלאל, ומשם גיליתי שהפן היצירתי שלי חזק מאוד ושאני אוהבת לעבוד עם חומרים רכים ולאו דווקא עם מתכות.

"כשסיימתי את הלימודים עסקתי במשך תקופה בעיצוב תלבושות מחול והצגתי תערוכת יחיד. מינואר האחרון התחלתי להתעסק עם הסריגה, אני אוהבת ליצור מוצר שמורכב מהרבה חתיכות קטנות".

- את סורגת הכל בעצמך?
"כרגע כן, כיוון שמדובר בייצור בכמויות קטנות, אבל אני בהחלט מקווה שעם הזמן אעסיק מישהו שיעשה זאת במקומי".

- כמה זמן לוקח לסרוג פריט?
"הסריגה של פריט אורכת בין שעה לשלוש שעות, לא כולל תהליך המחשבה ותכנון הקולקציה שקודמים לו".

- האם תכשיטים סרוגים מתאימים בעיקר למזג אוויר חורפי?

"ממש לא. אני לא משתמשת רק בצמר, אלא גם בכותנה, במתכות. סריגה זה לא קשור לעונה, זאת רק הטכניקה".

- מה הערך המוסף, לדעתך, של התכשיטים הסרוגים?

"יש משהו אחר בתכשיטים שלא עשויים ממתכת. תכשיטים מזהב, לדוגמא, לא מצריכים מידה רבה של יצירתיות כדי שיראו יוקרתיים. העיצוב של תכשיטים סרוגים צריך להיות מספיק מעניין, כיוון שיש שימוש בחומרים יותר דלים, ולכן זה גם הרבה יותר מאתגר אותי".

- מה התכניות שלך לעתיד?

"כל מה שקשור בגוף קוסם לי. אם בתחילת דרכי עסקתי רק בתכשיטים סרוגים, לאחרונה התחלתי לסרוג גם צעיפים ואני מאמינה שבקרוב מאוד אגיע לתחום של הלבוש."

תכשיטיה של דימרמן המופיעים בתמונות הם חלק מקולקציה שהכינה עבור החנות התל אביבית גרטרוד. התכשיטים נמכרים בטווח מחירים שבין 200 ל 1000 ש"ח וניתן לרכוש אותם בחנויות: גרטרוד (דיזינגוף 235, פרישמן 77 תל אביב), קרוסלה (רוטשילד 27 תל אביב), מסריק 17 בתל אביב; החנות מקום (התומר 30, רמה"ש), או בטלפון 054-4723983.

  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully