וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתנאים פסטורלים

מיכל צדיקי

23.11.2006 / 13:11

הסטודיו ממוקם בביתה הכפרי של המעצבת, השותפה העסקית היא חברה הרמונית. כך יוצאת הקולקציה השנייה של מלאנז'

השלווה והשקט שאופפים את הסטודיו לאופנה מלאנז' מרגיעים וממכרים. הסטודיו ממוקם בשכונת נוף ים ההרצליינית הסמוכה לים, בביתה הפרטית של המעצבת, איילת קפואנו, בת 35 ואמא לשניים. קפואנו סיימה את לימודיה במגמה לעיצוב אופנה בשנקר לפני כתשע שנים, ומאז הספיקה לעבוד ברשת "NO NAME" ואצל המעצבת ניקול מילר בניו-יורק, לגור באוסטרליה ולעצב שמלות כלה בהזמנה אישית. ההצעה להקים מותג עצמאי הגיעה דווקא מחברתה הטובה, שרון אגם, אשת היי-טק לשעבר, שניחנה, לדברי קפואנו, בחוש עסקי מפותח.

השותפות העסקית לא פגעה בחברות ארוכת השנים בין השתיים ולו במקצת. הדינמיקה הנפלאה בינהן יוצרת שקט תעשייתי שמותגים אחרים יכולים רק להתקנא בו ולמעשה מאפשרת לקפואנו להתרכז אך ורק בצד העיצובי. "הצלחה עסקית קשורה במידה רבה למציאת השותף הנכון, שבעזרתו אפשר להתפתח ולהצליח לאורך זמן", היא אומרת.

קולקציית החורף של מלאנז' מתחלקת לליין הקז'ואל, ליין שמלות הקוטור ושמלות כלה. בגדי הקז'ואל הם שילוב מנצח של איכות ונוחות. הדגמים עשויים מבגדי פוטר נעימים, שלמרות פשטותם זוכים לתפירה מוקפדת ומדויקת. שמלות הקוטור באות במגוון רחב של גזרות על מנת לאפשר לכמה שיותר נשים להנות מהקולקציה. הגזרות מחמיאות לגוף ומשדרות סקסיות במידה הנכונה.

אחת ההברקות הבולטות בקולקציה הנוכחית היא שמלה שניתנת ללבישה בחמישה אופנים שונים מסטרפלס, מחשוף א-סימטרי ועד למחשוף קולר עם רבידה עמוקה בגב או בלפנים עם גב חשוף.

השראה בספריה

את ההשראה לקולקציה הנוכחית קפואנו שואבת בין השאר מספרי אומנות ומסרטים תקופתיים. "בתקופה שעבדתי אצל ניקול מילר בניו-יורק ביליתי הרבה זמן בספריה העירונית שמחזיקה ארכיון עצום של מגזינים ישנים כמו גלאמור ואל. בארץ אני בעיקר נעזרת בספריה של שנקר", מספרת קפואנו.

ככלל היא מעידה על עצמה שהיא מקבלת את הדרייב ליצירה דווקא כשהיא מחוץ לסטודיו. "רק כשהראש ריק ממחשבות אני יכולה ליצור, הרבה פעמים קורה שמדגם אחד נוצר ליין שלם.

"בניגוד לעבודה ברשת אופנה מסחרית, כשיש לי עסק עצמאי אני אדון לעצמי. אני לא מוגבלת מבחינה עיצובית ולא נתונה לתכתיבים של מישהו אחר. כבעלת מותג עצמאי אני יכולה להביא את האמירה העיצובית האישית שלי לידי ביטוי מקסימלי תוך הקפדה רבה יותר על האיכויות של המוצר הסופי".

הקולקציה הנוכחית עשירה בהשפעות רומנטיות שבאות לידי ביטוי בשימוש שקפואנו עושה בבדי סאטן, שיפונים, וולאנים וטולים רקומים. "תוכניות בטלוויזיה כמו טקסי האוסקר ו"רוקדים עם כוכבים" העלו את המודעות בקרב הישראליות לאיך להתלבש נכון והפגישו אותן עם אופנת העילית. כיום, הנשים הישראליות יודעות לזהות להעריך יותר טוב אופנה איכותית".

היא מגדירה את קהל היעד של מלאנז' כ"נשים בגילאי 50-25 שהן רומנטיות בנשמתן, אוהבות להתלבש, בעלות מודעות חזקה להופעה חיצונית ויודעות להעריך איכות גם בפרטים הקטנים".

את ההכרה הראשונית לאיכות הגבוהה של המותג קיבלה קפואנו לאחר ששמלה מנומרת בעיצובה הופיעה בפרויקט אופנה במוסף "זמנים מודרניים". "השמלה עוררה הדים רבים בתעשייה. היה לה ביקוש עצום, והרבה אנשים התקשרו וביקשו לקנות אותה. כל השמלות מהדגם הזה נחטפו. לצערי, השמלה האחרונה נגנבה מהסטודיו שלי".

חיה בטרנינג

קפואנו לא נוהגת לקנות אצל מעצבים אחרים. "אני אוהבת להסתכל על עיצובים של אחרים, אבל בתור אמא לשני ילדים במשרה מלאה, הכי נוח לי ביומיום ללבוש טרנינג. כשצריך אני אוהבת לעשות לקנות ב"ביג טום", ובחו"ל אני בעיקר קונה ב"אורבן אאוטפיט"".

לקראת סיום הראיון שאלתי את איילת איפה היא רואה את עצמה בעוד עשר שנים. "בעלת מותג לוקז'ורי תוצרת ישראל. החלום שלי הוא להיות אלברטה פרטי הישראלית ולהציג את העיצובים שלי בבירות האופנה העולמיות".

בסופ"ש הקרוב תתקיים מכירה מיוחדת וחד-פעמית במלאנז' בה תושק קולקציית החורף בהנחה של 15%.

שעות הפתיחה:
יום חמישי 23.11 בין השעות 19:00 – 10:00
יום שישי 24.11 בין השעות 15:00 – 10:00
מוצ"ש 25.11 בין השעות 21:00 – 17:00

סטודיו מלאנז' ברחוב הגפן 5, נוף ים הרצליה
טלפון לבירורים ולתיאום 054-4282495

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully