וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצני ובררן

רועי ירושלמי

26.11.2006 / 16:21

מדור הגילוח משווה השבוע בין בנות שלא עושות קקי מחוץ לבית לבנים שמתקשים להתגלח במקום שהוא לא הכיור הפרטי

גילוח הינו אקט אישי שדורש מהמבצע אותו להיות בסביבה אינטימית ורגועה. כלומר בבית. רוב המתגלחים, למעט החוגרים בשירות הסדיר יעדיפו תמיד את הכיור הביתי כזירת לכיסוח מדשאות הזיפים.

לא יהיה זה מוגזם לומר כי הגילוח הוא התשובה הגברית לצורך הנשי בעשיית "מספר 2" (שזה, למי שלא הבין, כמו פיפי רק קצת יותר ממושך וריחני) בבית. אחותי לנשק, הסמלת במיל' דקלה, חבקה בנזוג כמעט 3 שנים מבלי שהשתמשה אפילו פעם אחת בידית הגדולה של האסלה בביתו. "רק בחו"ל ובטיולים שנתיים" היה המוטו שליווה את תופעת ה"אני-לא-עושה-קקי-מחוץ-לבית-ושיינעל-העולם".

אני מחזיק באמונה הטפלה שגילוח בכיור שהוא לא שלי לבטח יותיר אותי מדמם ואדמומי מהרגיל. ובכל זאת רצה הגורל וביום שישי בבוקר מצאתי עצמי מאד לא מגולח, במיקום שהוא לא מאד כיורי הפרטי, אי שם בדרום השרון. מודע לנסיבות ולעובדה שיהיה עלי להתגלח לרגל המפגש השבועי עם אביה הקפדן של א', זוגתי שתחיה (מזל טוב מאמי, לא שכחתי שיש לך יום הולדת מחר), ארזתי מבעוד מועד, בחשש ובחוסר רצון מובהק, את מוצרי הגילוח של יצרנית הטיפוח הצרפתית, "ל'אוקסיאן אן פרובנס" וידעתי שעומדת לפני משימה שמשלבת שני זרים: כיור לא מוכר ומוצרי גילוח שמתגלחים עלי זו הפעם הראשונה.

איני נוטה יותר מדי חסד למוצרי "ל'אוקסטן" מפרובנס. כל הפרובאנסליות, האריזות שמתהדרות בפשטותן (מדוע תמיד כיעור מתורץ בפשטות, אה?) והאג'נדה החברתית באמת מעניינים, אבל עדיין, המחירים הגבוהים עצבנו אותי תמיד.

עם זאת, על איכות המוצרים של החברה ועל המרכיבים המשובחים שלהם, אין חולק. המגוון הרחב של המוצרים המשלימים לגברים שמציעה החברה עומד גם הוא לזכותם ואינו עניין שאין להקל בו ראש, בעולם בו קרטלי הקוסמטיקה משועבדים לאמזונות נשיות, הרעבות לקרמי אנטי אייג'ינג.

משחק מקדים כושל

לאחר שהתחממו המים דיים, עלה ובא הג'ל מרכך הזיפים מסדרת "Cade" שמטרתו היא ריכוך הזיפים לפני השימוש בג'ל לגילוח. הג'ל המקדים עשוי בין השאר מתמצית ערער ונהנה מפקק משעשע (מעין קונדום מתכת, שמתלבש על שפופרת הבקבוק המאורך), ריח נעים ומרקם נעים ולא שומני.

על אף שפניי היו לחים, הג'ל התקשה להספג בהם, גם לאחר שלוש לחיצות הגונות. "מזל שלא משכתי כבשבוע שעבר את הגילוח," חשבתי לעצמי, לנוכח חוסר ההצלחה של הג'ל לעמוד במשימה ולרכך את הזיפים. בנוסף, גודלה המזערי של השפורפרת ומחירה הלא מזערי בכלל, הגדילו את המפלה הקשה שנחלתי. אין דרך אחרת מאשר לומר זאת בפשטות צורבת – מדובר במוצר מבאס ומאכזב ממש.

הג'ל שניצח

היחסים שלי ושל הג'לגילוח ל'אוקיסטן, התחילו ברגל שמאל אם כך. מן הבקבוק הלא-נאה והמתכתי, שנמנה גם הוא על סדרת "Cade", הותז לו שפריץ כתמתם, שהתמצק במהרה והפך לקרם בנוסח עדות קרמשניט. מאוכזב מן המרקם, התחלתי להתמרח בתוצר הג'ל ואז, הפלא ופלא- מרקמו הלא אטקרטיבי הפך עורו על פניי ונעם מאד. חלקלק. הוא התגלה כקרם שנמרח באופן אחיד וכבעל תכונות מרככות – ככה בדיוק אנו אוהבים את ג'ל הגילוח שלנו.

ריחו של הג'ל נעים ועמוק ומזכיר באופן חינני את בשמי הגברים הקלאסיים "ג'ורגי'ו ארמאני" ואת בקבוק הפולו הירוק מבית ראלף לורן. נציין בשמחה שהגילוח עבר באופן חלק ומספק, ואפילו לא היה אכפת לי שאני לא צמוד לכיור הבייתי שלי ושאדמומיות נרחבת מתפשטת לי על הצוואר המפונק שהחליט למחות בכל זאת על הגמישות שאני כופה עליו.

גודלו הנדיב של המיכל וביצועיו המרשימים הופכים את ג'ל הגילוח של ל'אוקסיטן ל?מוצלח ביותר מבין אלו שסקרתי עד כה. עם תג מחיר נוח יותר, נניח 80 שקלים במקום ה-120 הקיימים, הייתי שמח להעניק אפילו ציון גבוה יותר.

לידיעת הגולשים

וכעת נפנה לסוגיות הבוערות שהשארנו על הפרק בשבוע שעבר. כתשובה לסוגיית ג'ילט והסכינים הלא חדות שנמכרות באריזות המילוי-מחדש, מעניקה הטוקבקיסטית בובה את ההסבר הבא, שעונה באופן מוצלח על הבעיה הכואבת:
"גם אני מתוקף היותי בחורה מגולחת היטב חקרתי את הנושא אמפירית. המסקנה שלי היא כזאת- הלהב שמגיע עם הסכין הוא הראשון שתשתמש בו, ואילו הלהבים שקונים בנפרד ישכבו במגירה עד שיגיע יומם. בזמן הזה פס הלחות מאבד מכושרו, מה שמוריד מאיכות הלהב.

"בנוסף, רבים מאכסנים את הלהבים הנוספים בארון חדר האמבטיה, והלחות הגבוהה בחדר גורמת לפס הלחות להיהרס במהירות וגם פוגמת בלהב עצמו. אם שומרים את הלהבים הנוספים במקום קריר ויבש אז ההבדל כמעט לא מורגש ביחס ללהב הראשון, ואם שומרים באמבטיה הם נדפקים במהירות לפני שהם יוצאים מהאריזה." נותר לי רק להודות לבובה מלאת הברק, על התאוריה האלגנטית ששופכת אור רב ובוהק על הפרובלמה המסתורית.

זהו הזמן גם להפציר בגולש איתי, שהעלה כאן בשבוע שעבר את האופציה להתגלח "על רטוב" עם מכונה שיסביר לי ולאחיו הגולשים כיצד מיישמים הלכה למעשה את טכניקה זו, לטובת שומרי המסורת. מיותר לציין שכל בר דעת אחר מוזמן ליצור עמנו קשר בנוגע לטכניקה זו ונושאים נוספים הקרובים לליבו, ושיהיה לכולנו שבוע נעים וללא חתכים.

ג'ל ריכוך זיפים של "ל'אוקסיטן אן פרובאנס"
נפח: 50 מ"ל.
הספק: 15-20 גילוחים
ציון סופי: 2.5 מתוך 7 כוכבים

ג'ל גילוח של "ל'אוקסיטן אן פרובאנס"
נפח: 150 מ"ל
הספק: 45-50 גילוחים
ציון סופי: 6 מתוך 7 כוכבים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully