וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למותגיסטים חסכנים

רועי ירושלמי

27.11.2006 / 15:04

חנות העודפים של FM, יבואנית המותגים המגרים gsus, מלטין פוט ופפה ג'ינס שווה במיוחד. גם בגלל המסעדה הבוכרית ממול

בחיים אין מציאו?ת ואין ארוחות חינם. כלל זה, שכל אדם הניחן בקצת בינה והגיון צרוף זוכה להבינו במוקדם או במאוחר, הינו קשה עד בלתי אפשרי להפרכה. לכן, כאשר כבר נמצאת נקודת אור שמסרבת לציית לכלל האכזר, רבה וגדולה שמחתנו. FM La casa, חנות העודפים של FM, יבואנית ג'יזס, מלטין פוט ופפה ג'ינס, שנפתתה זה מכבר במתחם תל גיבורים, מהווה הפרה בוטה ומופלאה של כלל הנזכר לעיל, ולא בכדי.

בדומה לחנויות הרשת בקניון גבעתיים ובתל אביב, גם כאן מדובר בחלל מעוצב אך לא-גדול, שעל אף השטח המוגבל מכיל ערב רב ומגוון של פריטים, לגברים ונשים. טווח מחירי הבגדים מתחלק לשניים. השוס הוא האיקס המסומן על תגי המחיר של פריטים מעונות קודמות, המעיד על כך שמחירם הוא חצי מזה הרשום בתג, ואפילו פחות. כדי לסבר את האוזן, מחירים של ג'ינסי פפה ג'ינס מעונות קודמות, עומד על 250 ¤ בלבד.

מנגד, פריטי מהעונה הנוכחית נמכרים במחיר הקרוב יותר למחירי השוק. עם זאת, לקוחות נחמדים, או לחלופין כבדים, יכולים לבנות על הנחה נוספת, שמעמעמת את הפער בין שני הטווח. במילים אחרות, החנפות משתלמת.

האח התורכי המגניב

מקרב השלל שנמצא בחנות, רצוי לתת את הדעת לטישרטים הרבים המככבים על המדפים וכן למצאי התיקים שמסביב. אלו נמכרים במחיר שעל פי לא רוב עומד על הטווח שבין 100 ל-200 שקלים - לא רע בכלל, אפילו בהשוואה לרשתות האופנה המוניות יותר. עוד במצאי הלבוש הארוך- חולצת קטיפה ראויה של פפה ג'ינס וכן סווצ'ר קפושון של ג'יזס עם הדפס ספינה, בצבע האפור-מלאנז' שחורך בימים אלו השוק, ובדק.

נבירה במציאו?ת העלתה מעיל תכלת-סגול של ג'יזס, נפוח, ספורטיבי ובעיקר עוצר נשימה בכ- 450 ש"ח. מקרב האקססוריז, ניתן להזכיר את מבחר התיקים ונעלי-הגברים של פפה ג'ינס (המחוזקות במספר דגמים של אדידס) וכמו כן את התיקים מבית המותג הישועי, חביב המדור.

לטובת אלו שלא מסתנוורים משלל מותגי הלייף הסטייל, העמידו היבואנים החרוצים את המותג העולה LTB, מעין אח תורכי ומשופם לג'יזס ושאר הירקות הצפון אירופאיים, שנהנה מתמחור נוח במיוחד. הגזרות המכנסיים הארוכות של מותגי היבואן האחרים, שנוטות לא פעם לאמלל מתלבשים נמוכים, מפנות את מקומן לדגמים ידידותיים יותר לקהל הים התיכוני ממוצע הקומה. היופי של החולצות המכופתרות של LTB, מתקזז עם דגמים אחרים של המותג, הסובלים מתורכיות-מה (מי אמר הדפסים בהשראת ערבסקות ולא קיבל?).

כך או כך, המחירים הנוחים, לצד השירות הנינוח והחביב, שלשם שינוי באמת משתדל לפנק ולא להציק, מצדיקים קפיצה למקום. אם לוקחים בחשבון את חנות היבואן הסמוכה של דיזל וליוויס, המצוייה בבית פנורמה שממול ואת "פינת השלושה", השיפודיה הבוכרית והמצוינת המצויה באותו הקומפלקס, מדובר באופציה לא שגרתית ומשתלמת לבילוי בקלאסה.

FM La casa, תל גיבורים 5 (מול בית פנורמה), תל אביב. 03-5188792. א'-ה', 10:30-18:30, ו', 10:00-14:00

התמונה הראשית: מתוך קולקציית חורף 2005 של מלטין פוט (צ': יחצ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully