וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכת שינקין

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

28.11.2006 / 14:55

הצילומים והקולקציה האנדרוגינית-סקסית, מסמנים ששריל רז, ממשיכה לצעוד בנתיב המדויק והשיקי, כמעצבת פורצת

שריל רז מוציאה קולקציה חדשה עם אווירה של אפלוליות קולנועית מסרטי הפילם נואר. הקו שלה העונה הוא אנדרוגיני סקסי, הבדים נוחים וגמישים (כותנה גמישה, טריקו מנצנץ, בייבי קורדרוי קטיפתי, וצמר דקיק) והצבעוניות מאופיינת בגוונים כהים ודהויים: שחור מלאנז', סגול מחוספס, גוונים של אפור וחום משופשף. בחלק מהדגמים שילוב של תליונים, סיכות אבזמים ושרשראות.

רז (31) הקימה את המותג שלה Blush לפני שנתיים והבגדים בעיצובה היו חביבים על בעלי החנויות התל אביביות עלמה וכתומנטה. היה בהם תחכום אבל לא מוגזם, הגזרות היו מחמיאות, הגוונים מאופקים ותמיד היה טוויסט בבגד שהפך אותו לאינטיליגנטי. כשבעלת רשת חנויות רזילי בחרה ברז למעצבת החודש - חלונות הראווה של חנויות הרשת עוצבו בהשראת BLUSH, ופריט הדגל של אותה קולקציה – שמלה אדומה זכה לדחיפה ניכרת - הלייבל כולו פרץ קדימה בזכות החשיפה.

לפני BLUSH רז עשתה סטיילינג, הלבישה בפרסומות, ביימה תצוגות אופנה, עיצבה תלבושות להצגות תיאטרון, התנסתה בעיצוב שמלות כלה ועבדה כמעצבת בחברת הנעליים "ביוטיפיל".
בין היתר היא למדה במכללת מרים בקורס לבניית מלתחה אישית ואז, בעקבות היכרות אישית עם הבעלים של דיזנגוף סנטר עלה רעיון משותף להקים מתחם למעצבים מתחילים שאין ביכולתם לפתוח חנות ולהציג את הבגדים בעיצובם לקהל הרחב. רז יזמה, הקימה הפיקה וניהלה את "בוטיק המעצבים" שאמור היה להיות הפנינג של שלושה שבועות והפך למסורת קבועה שנמשכת עד היום. בהמשך הצטרפה לחברת הניהול של דיזנגוף סנטר וניהלה אירועים ופרוייקטים הקשורים לאופנה תרבות ועיצוב.

חזרה ללימודים

לפני כחצי שנה חזרה רז למכללת מרים והפעם ללימודים במסלול המקצועי של מפתחת מודלים, לצורך חיזוק קו מחוייטים ללייבל, שמתגבש לקראת הקיץ הבא.

היא מייצרת בכמויות של עד 50 יחידות לפריט ונשארת קרובה לקו העיצובי של המותג שמיועד לנשים בגילאי 17-67 שהן להגדרתה "עצמאיות, פעילות, נעות לאורך כל שעות בין מקומות שונים (משרד, בית קפה, סופר מרקט, מסיבה) ורוצות להראות מעודכן ואלגנטי בדרך נונשלנטית, מחמיאה ונוחה".

הצילומים היפים שמציגים את הקולקציה החדשה נערכו בהשראת הדוגמנית העל זמנית Peggy moffitt שמשדרת כוח נשי ויצירתיות מסקרנ ותפקדה כמוזה עבור מעצבים בשנות ה-60 וה-70.


רשימת כתובות של חנויות בהן ניתן להשיג בגדים של BLUSH :
רשת רזילי: קניון רמת אביב, קניון גבעתיים, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, קניון ארנה בהרצליה, קניון ערים בכפר סבא וקניון סביונים באור יהודה.
עלמה: בעלי מלאכה 9; בנקר (אאוטלט) דיזנגוף 210 ת"א, לבונטין 2 ת"א; פינק: אוסישקין 29 רמת השרון; קולבים: ז'בוטינסקי 5 מרכז גירון רעננה; נורית: ריינס 8 קרית מוצקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully