וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומי סינדרלה

שני פישר

30.11.2006 / 16:46

קנזו ראה במסיבה במרקש, בחורה בשמלה של תום סלאמה, הזמין את המעצב הישראלי הצעיר לפגישה ונתן לו שיעורי בית. וואו

בזמן שבר רפאלי קוטפת קמפיינים גדולים בעולם וזוכה לאיזכורים נלהבים בתקשורת, אוחז תום סלאמה, אקס-סטייליסט והיום מעצב אופנה צעיר, בשקט בשקט, בסיפור הסינדרלה המרעיש ביותר שידע עולם האופנה הישראלי בתקופה האחרונה.

הכל התחיל עם קנזו שהקים לפני 36 שנה את מותג האופנה העולמי "קנזו", האיש והמותג ראה לקוחה נאמנה של סלמה מפזזת במסיבה אקלוסיבית במרקש - מרוקו, לבושה בשמלת מעויינים בשחור לבן שעיצב עבורה סלמה במיוחד עבור האירוע. קנזו התלהב, ניגש, גישש, ולבסוף הטיס את סלמה לפני כשבועיים למשרדי קנזו במילנו על מנת להציע לו הצעה אטרקטיבית ודיסקרטית.

אם לדייק, קנזו כלל לא התפנה לפגוש אישית את סלמה אך הוא שילח את הממונים תחתיו לתת לו שיעורי בית עד ינואר 07 ולהחתים אותו על חוזה עב כרס שמונע ממנו לספר לחבר'ה על הפרויקט עליו הוא עובד. בינתיים סלאמה, שמצופה ממנו להסתובב כטווס נפוח, דווקא נטול מניירות ופוזה, מפוכח, ממוקד ודואג להבהיר ששום דבר עוד לא סגור ושמצפה לו עבודה קשה.

בחנות החדשה ומאירת העיניים שלו TUMA אותה פתח לפני שמונה חודשים ברחוב דיזינגוף בתל אביב. הוא משדר עסקים כרגיל. את ההבנה מאחורי משחקי המבואים שהוא שיחק עם צלמי וואלה! נשאיר לאנשים שמנוסים יותר מאיתנו בהבנת נבכי נפש האדם.

מלתחן של יעל בר זוהר

סלמה בן 27 וכבר מחוייב מאד לעשייה המקצועית שלו. בשבע השנים האחרונות הוא הספיק לרכוש ניסיון רב בעולם האופנה, בעיקר כסטייליסט. אבל זו הפעם האחרונה בה תוזכר המילה סטייליסט בכתבה, סלמה מתחלחל למשמע מילה זו, "זאת מילה פרחית", הוא אומר, ומעדיף בהרבה את המילה שטבע חיים יבין: "מלתחן".

כשהשתחרר מהצבא (תיאטרון צה"ל) סלאמה ניהל צוות הווי ובידור באילת, שם פגש את צדי צרפתי ויובל כספין שסידרו לו ג'וב כמלתחן בערוץ הילדים. אחרי שנתיים היה סלאמה למלתחן האישי של סנדי בר, מיכאל ינאי, יעל אבקסיס ועדן הראל ושל תוכניות טלוויזיה רבות כמו "ערב אדיר", ו"יאיר לפיד".

"ההתעסקות שלי באופנה היתה קיימת תמיד", הוא מספר, "מכיתה ז' הייתי מעיר למורות שלי איך להתלבש בצורה יותר מחמיאה". לפני כשנה הוא החליט לסגור את פרק המלתחנות ופתח השנה כאמור, את TUMA.

אוהב תיאטרלי

- למדת עיצוב אופנה?

"לא, לא למדתי שום דבר באופן פורמלי, יש לי משיכה לתחום מגיל צעיר ושנים של ניסיון. כבר לפני 5 שנים עיצבתי קו בגדי קז'ואל לרזילי. יצירתיות וכישורי שרטוט יש לי ובתפירה עצמה אני לא מתעסק."

- מה אפשר למצוא בקולקציה שלך?

"קולקציה זאת מילה מאוד מפוצצת. חנויות שמכניסות הרבה פריטים לקולקציה שלהן לא יכולות ליצור קולקציה מגובשת באמת. הקולקציה שלי מתחלקת לתחום הערב והקז'ואל האלגנטי. יש לי מספר מסויים של פריטים שיש להם שפה משותפת. אני מאוד אוהב מראה תיאטרלי - פריטים בצבעים עזים עם אלמנטים גרנדיוזים. אני גם מעצב שמלות כלה אך לא בהתאמה אישית. אני אוהב לעבוד על דיגום חופשי, אין אצלי שני פריטים שהם זהים בדיוק."

כיום, הבגדים של סלמה נמכרים גם בחנויות בניו יורק ובברלין. בעתיד, אם "קנזו", טפו-טפו-טפו, יהיו מעוניינים בעיצוביו, יהיה ניתן למצוא אותם בכל מרכזי הקניות היוקרתיים בעולם. בינתיים כדאי ושווה לבקר בחנות TUMA המקסימה, להתרשם מהבגדים המושקעים והמיוחדים ובעיקר מאישיותו הכובשת של בחור צעיר ומבטיח אחד.

טווח מחירים 400-3000 ¤.

TUMA, דיזינגוף 222, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully