וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות חדשה לרמתשרוניות

רועי ירושלמי

30.11.2006 / 8:30

במשך שנים היה סוקולוב רחוב השופינג הסנובי והבלתי מנוצח של רמת השרון. ואז החל הפוטש

כחלק מתהליך הדרגתי שמגיע בימים אלו לשיאו, חל ברמת השרון מהפך היסטורי של ממש. לאחר שנים של התכתשות ראש בראש, ג?בר רחוב אוסישקין מצטנע והנחבא לכאורה, על רחוב סוקולוב המיתולוגי במאבק על הבכורה האופנתית הרמצ'רונית. אחרי שנים בהן שלט סוקולוב ללא עוררין ופיזר שארם עילי, מתנשא ויקר, הודח המלך מכיסאו וחלקו האמצעי, מלא בעיקר בחנויות יוקרה לבגדי ילדים. פרקטי אבל לא שיקי.

השופוהולים הרמצ'רונים תמיד נחלקו לשניים: אלה שצידדו בסוקולוב הארוך שרוצף בתחנות אכילה לצד ביגוד לאופנתיות בדם אלו שתמכו בסצנה של אוסישקין שהיוותה אלטרנטיבה נונשלנטית וצדדית יותר. עם מותו ההדרגתי של סוקולוב לאורך עשר השנים האחרונות, התפתחה לה כאמור ברחוב המקביל סצנה של ממש המשלבת בין רשתות המיינסטרים לחנויות היחודיות למקום ובהחלט מצדיקה יום טיול שלם, שיהיה מאוורר יותר וצפוי פחות משיטוט חסר מעש בקניון הבנאלי הקרוב לביתכם.

סבונים ושערות

רוח השינוי נפתחה על אוסישקין החינני מצפון, בכיכר המועצה. על חורבות מספרת "שוקי זיקרי" פועלת מספרת "אלפא קרסטאס" שלה סניף טרנדי ב"בית בנמל". ייחודה של המספרה נובע מכך שלצד העיצוב המפונפן, הדאווין, השמות המוכרים שמסתפרים שם והמחירים הגבוהים, החברים הטובים מ"אלפא" מתבססים בעבודתם אך ורק על מוצרי ליין היוקרה לשיער של לוריאל – ניחשתם נכון - "קרסאטאס".

עוד בכיכר- סניף חמים של "סבון של פעם" (אם אתן חיבות מים מפרובנס במוצרי הקוסמטיקה שלכן, סורו לסניף המפנק של "ל'אוקסיטן" במורד הרחוב), וגם סקייטרים המסתובבים במרכז הכיכר ועושים קולות מחרישי אוזניים של מאגניבים.

סוללת חנויות האופנה של רחוב אוסישקין כוללת בוטיקים יוקרתיים וחנויות אקססוריז, מהסוג המיוחדג'. סניף הדגל של רשת "ונדום" (יבואנית "ארמאני", "לאקוסט", "הוגו בוס" וטרוסרדי") ערק לא מזמן מסוקולוב, וכולל בעיקר בגדי קזו'אל לגברים ונשים. גם "מאיו" שלה סניף מקור בכיכר רבין התל אביב, כאן עם בגדי מעצבים ישראלים צעירים ולא זולים. עוד בפוזת הדיזניירז – "אלין", שמלבד מוכרות לא חביבות בעליל, מחזיקה במותג העיצוב של ויקטוריה בהקאהם ו"פינק" שמציעה אף היא מבחר מותגים ראויים במיוחד, בטווח מחירים מתון יותר כמו "פורנרינה", "רוקט דוג", ענבל הופמן והמעצבת החביבה על כותב שורות אלה, לילך קריסטל.

רטרו של אמאייל

האטרקציה מתבטאת כאמור במבחר חנויות הנעליים, התיקים, התכשיטים, שמככבות כאן לצד חנויות עיצוב וכלי בית. למשל תמהרינדי, התשובה הרמתשרונית לחנות של מסעדת "גבריאל" בתל אביב יש אקסטרה מעוצבים לבית ולמטבח. מנעד הצבעים הז?ני מבטיח לחובבות הכן-לא-שחור-לבן הרבה נחת, כמו גם קריסטלים למכביר. העיצוב מוקפד ומהווה נקודת זכות לבעלים הקפדניים.

דלת או שניים צפונה משם, ניתן למצוא את "ארטישוק", משכן מגניב של כלי אמאייל רטאואיים בייבוא אישי ושל "כיסים". לצד כלי הבית גם תיק פרוות פרה מנומר (650 שקל) שמימדיו רחבים ורמת הגימור שלו משובחת. חינניים למדי הם גם בגדי המעצבים שבחנות המתנות ומוצרי הספא "מרקטו", שם מציעים מבחר פריטים של דורית שדה, סיגל דקל וגרטרוד, לצד שוקולדים ושלל סבונים.

קצת יותר למטה לאורך הרחוב, ב-"Emotions" מציעות הבעלים החינניות איריס עפרוני ומיכל לברון, מגוון רחב של תיקים, תכשיטים, כלי בית ומוצרי ספא (זה כבר מרגיש כמו טרנד, חנויות המולטי טסקינג האלו, עם הכלי בית –מוצרי ספא – תיקים) הנושאים את הקונספט הייחודי של המקום – סמלים שונים ומשונים המדגישים רגשות מסוימים. כך, למשל מתקיימים זה לצד זה סיר קרמיקה בצבע בז' (320 שקל), הנושא את סמל האהבה, ג'ל רחצה בריח טוהר ועוד כל מיני במסגרת המוטיב האמוציונלי.

ב-"אייל עיצובים" החנות קטנה הממוקמת לקראת קצהו הדרומי של הרחוב נחים להם לאחר כבוד שלל תכשיטי מתכת, שעונים מודולריים עם בוקסות משתנות, וכן שרשראות, עגילים וצמידים מזכוכית, המנופחת בשיטת פיוזינג. ראויות במיוחד מקרב המבחר הן שרשאות התליון (160 – 270 שקל) וזן המעוטרת בפרחים (555 שקל) שבמקום, כולן כאמור עבודת יד.

מאמא ג'ינה

אורך רוח הוא מצרך מתבקש בסיור ברחוב. היחס המתנשא שמאפיין את כיכר המדינה פושה כאן כמו נבגים ארסיים באוויר. את האנטיתזה לשירות הנוראי והיחס המתנשא שמוענק במגוון החנויות ("ונדום" לטעמי הינה שיאנית התחום, עם מסורת ארוכת שנים, שמגמדת בכמה מספרים את סצנת הבוטיק המפורסמת ב"אישה יפה") מספקת החנות "בננה ג'ינה". ג'ינה הלבבית היא מעין מאמא חביבה, שדואגת להביא ללקוחותיה בגדים לפי מבוקשם.

"אנשים כאן חושבים שהם מחזיקים את אלוהים בביצים," היא אומרת וצוחקת. המבחר ב-"בננה ג'ינה" אינו אחיד ודורש נבירה והמחירים נוחים. ג'ינה אפילו מצלצלת ללקוחות הקבועים, אם וכאשר מגיעים פריטים שעונים לטעמם. נחמד, לא?

כתובות:
ונדום, אוסישקין 62 רמת השרון טלפון: 03-5496431
אייל עיצובים, אוסישקין 27, רמת השרון. טלפון: 03-5492894
מרקטו, אוסישקין 59 רמת השרון, טלפון: 03-5498998
אלפא קראסטאס, שדרות ביאליק 40, רמת השרון. טלפון: 03-5409120
ארטישוק, אוסישקין 60, רמת השרון טלפון: 03-5494606
תמרהינדי, אוסישקין 60, רמת השרון. טל: 5474216
אמושנז, אוסישקין 33 רמת השרון. טלפון: 03-5404713
מאיו, אוסישקין 61 רמת השרון 03- 5499033.
פינק, אוסישקין 29, רמת השרון. טל': 03-5404124
בננה ג'ינה, אוסישקין 48, רמת השרון. טל': 03-5402727

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully