וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקס היא מבינה

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

30.11.2006 / 22:03

בלי חזיות פוש אפ, בלי חוטיני לוחצים, לולו ליאם מ"בנות", עושה הלבשה תחתונה סקסית במובן המגניב של המילה

יש לנו חולצות בנות שנה וחצי של לולו ליאם עם שרוכים משתלשלים מאיזור הכתפיים, שאנחנו לא מצליחות להבין איך היא היא התכוונה שנלבש אותן, עד היום. אנחנו עומדות זו מאחרי זו, מלפפות לשווא מאחורי הכתפיים וסביב הצוואר ונזכרות איך אפילו המוכרת בחנות התבלבלה בנסיון הראשון. אבל אנחנו לא מוותרות. כורכות את שרוכי הבד הארוכים סביב הצוואר איכשהו וממשיכות ללבוש את החולצה.

כי הבדים של החלצות ניראים טוב גם כשהחולצות מסמרטטות, וכי הגזרות שלהן תמיד משייכות אותנו למרחב העירוני הרגוע, אליו אנחנו אוהבות להשתייך.

כשהתברר שלולו החלה לייצר ל"בנות" גם הלבשה תחתונה, היה מעניין לראות מה העמדה שלה בכל הנוגע לאופן שבו כדאי לאישה לפתות. כי לעצב הלבשה תחתונה זה בעצם לנקוט עמדה לגבי מיניות.

ולולו קלעה. כבר לא צריך לחפש קשה מדי במשביר, כדי למצוא תחתונים שלא גזרת סבתא ולא חוטיני של פרחות - אלא איפושהו באמצע. לתחתונים של לולו יש גזרה נמוכה, הן לא מקמצות בבד ורחבות במידה ומפתח הרגל שלא עולה חלילה למעלה כדי "להאריך את הירך". כמו שדרשו פעם.

הבדים מהם עשויים התחתונים לא מפוצצים בלייקרה אלא עשויים מכותנה. מה שאומר שהם לא ידבקו אלייך בעוז כדי "לחטב" ולהציק. ולא תיראי מתפוצצת מתחתם כשתורידי את המכנסיים.

גם הגופיות הארוכות שליאם עיצבה הן דקיקות ונעימות. יפה גם
שמלת הקומבינזון הוורודה מצמר רך עם הכתפיות השחורות והתחתון השחור התואם; הקומבינזון הדקיק בצבע זהב שווה שיר בביצוא איינשטיין והמכנסים הישרים והרכים מכותנה וכמוהם הטייץ, יותר שווים מכותנת מטריקו עם הציור של דונלד דאק שקנית בדלתא או מהטרנינג האדום והמאסיבי שלך, שאת תמיד מסתובבת איתו בבית.

אני יכולה לדמיין בחורות שמתעוררות משינה עם בגדי הבית של לולו ליאם וניראות נפלא. כשהן הולכות ככה בבוקר למבטח להכין קפה אין סיכוי שהן לאמקבלות ממי שהתעורר איתן את הנשיקה שמגיעה להן. ואם קר לכן ככה, תפעילו חימום.

מחירים: תחתונים 79 ש"ח, חולצות 149 ¤, מכנסיים- 195, גופיות389-149 ¤, קומבינזון 519 ¤.

בנות – רח' שנקין 40, דיזינגוף 212 ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully