וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב וג'רי

מיכל צדיקי

2.12.2006 / 21:24

היא חולמת פריז, מצטיינת בגלאם פרקטי ומפרגנת גזרות גם לעגלגלות. מיכל צדיקי בילתה עם ג'רי שי והקולקציה החדשה

מומלץ לא לתת לרושם הראשוני להטעות, החנות של מעצבת האופנה ג'רי שי ברחוב אבן גבירול בתל אביב, מאוד קומפקטית, אבל עמוסה מאידך, במגוון לא קטן של דגמים נהדרים.

כמו קולגות לא מעטים, גם שי הרכיבה העונה קולקציית חורף הכוללת ליין של בגדי קז'ואל ליומיום וליין של בגדי ערב במראה רומנטי וגותי, עם שימוש דומיננטי בבדי סאטן, לורקס וכותנה. אבל אצלה, כמו לקולגות מעטים בלבד, יש נגיעה שמספקת לבגדים טווח נשימה של יותר מעונה אחת.

ההשראה לקולקציה הנוכחית היא מגוונת. "אני מושפעת מכל דבר שזז, ממקומות שאני נוסעת אליהם, מאנשים שאני פוגשת, ממוסיקה שאני שומעת ומתערוכות" שי פורשת "אין מקור השראה אחד ספציפי. ככלל, הדגמים שאני מעצבת הם כאלו שאני הייתי לובשת בעצמי. הדגש בקולקציה הנוכחית הוא על אופן זרימת הבגד על הגוף. המטרה שעמדה לנגד עיניי בתהליך העיצוב היתה ליצור בגדים שנושמים".

באופן מכוון קולקציית החורף לא משקפת טרנד מסויים אחד. "הבגדים שאני מעצבת הם לא חד-עונתיים. אני מקפידה להישאר מעודכנת, אך עם זאת מטפחת סגנון אישי שלאו דווקא מושפע מטרנד מסוים". הדוגמא הבולטת ביותר לכך ששי מקפידה על האמירה האישית שלה היא מכנסי הצינור, שאמנם מאוד טרנדיים בחורף 2006-7, אך מהווים חלק בלתי נפרד מהקולקציה שלה כבר שלוש עונות ברציפות.

לקוחה נאמנה בת 70

אחד הדברים המפתיעים אצלה הוא טווח הגילאים הרחב של לקוחותיה, שנע בין 20, ל-כן, כן, 70. מסתבר שאחת מלקוחותיה הנאמנות של שי היא אישה בת 70 שמוצאת את עצמה לגמרי במראה הנשי-מאופק של המעצבת. יש מעצבות שהיו מצניעות את העובדה הזאת כדי לא להבריח לקוחות צעירות. שי גאה בה.

"באות לכאן נשים מטווח גילאים רחב בגלל שלא מדובר בצעקות אופנתיות בהכרח, אלא בקו מאוד מסוגנן. כן, הדגמים מאוד קוליים ואופנתיים, אך עם זאת הם עשויים באיכות גימור מאוד גבוהה ובתפירה קפדנית שזוכים להערכה מאוד גבוהה אצל לקוחות מבוגרות יותר. בקרת האיכות היא מאוד מדוקדקת, ולכן הקולקציה פונה גם לקהל שהדרישות שלו יותר גבוהות".

שי לא מקפחת את אלו (וכמובן, מדובר ברובנו) שלא ניחנו במידות גוף של דוגמנית. אחת ההברקות בקולקציה היא חצאית קפלים ארוכה שבזכות האלסטיות שלה, מתאימה לכל אחת ומחמיאה מאוד לגוף. "הקולקציה היא בפירוש לא לרזות בלבד. את לא חייבת להיות רזה כדי שבגד שלי ייראה עליך יפה", מדגישה שי.

את היכולת שלה ליצור מידות מדוייקות שי זוקפת לזכותם של לימודי האדריכלות ועיצוב המוצר שסיימה, שאמנם לא מהווים תחליף ללימודי עיצוב האופנה, אך העניקו לה בסיס עיצובי שבא לידי ביטוי בראייה תלת-ממדית של הדגם טרם יצירתו. את הידע הטכני היא רכשה במהלך עבודתה בחברה לעיצוב אופנה במשך כשנתיים.

מלבד הבגדים, בחנות גם אקססוריז של רובי-סטאר ותכשיטים ששי מביאה מפריז, אליה היא נוסעת מספר פעמים בשנה כדי לבקר בתערוכות. "אני מאוד חיה את מה שקורה בפריז ומאוד מחוברת לקו הצרפתי" מעידה שי, שמאמינה שבעתיד היא תתרחב עם קולקציית הנשים גם לחו"ל. אולי אפילו תפתח בית אופנה.

“Jerry”, אבן גבירול 48 ת"א.
מחירים: חולצות 700-360 ¤, חצאיות 550-500 ¤, מכנסיים 980-470 ¤, שמלות 720-620 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully