וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תראי כמו באגט

הדס שואף

3.12.2006 / 16:45

שובה של החליפה המחוייטת לאופנת הנשים, נתנה פוש לאליאן סטולרו שתמיד היתה קלאסית והכי נולדה בפריז

אם מתחשק לכם קפיצה זריזה לפריס לספוג קצת אווירה ואין לכם זמן אפשר לקפוץ לביקור בחנות המעוצבת של אליאן סטולרו בצפון דיזנגוף. אני לא בטוחה שיהיה לכם כסף לרכוש הרבה מהבגדים היפים שבחנות אבל את הביקור תאפוף באופן ודאי אווירה אירופאית משהו שיצוקה בעסק מעצם היותה של המעצבת ילידת עיר האורות.

בפגישה שלי עם אליאן בחנות ובסטודיו הצמוד לא הופעתי לראות כי המעצבת עצמה נראית כאילו נשלפה מהווג הצרפתי, אישה קוקטית ומטופחת בלבוש אופייני לנשות אירופה עם משקפיי ראייה מנומרים ומטפחת קשורה היטב על הצוואר. ממש כאילו הסטודיו שלה ממוקם באזור המארה המרהיב בפריס.

סטולרו עלתה לישראל בשנת 82' ושנה לאחר מיכן החלה ללמוד בשנקר עם סוללת מעצבים מוכשרים כדוגמת אלבר אלבז ואחרים. כבר בשנה השנייה ללימודים החלה לעבוד בשוק המקומי והצטרפה לסטודיו של המעצבת הנודעת דאז ליזה בוקר. לאחר כשלוש שנים הקימה סטודיו קטן בדירת מגורים משם עיצבה חמש שנים עד שהרגישה בטוחה מספיק לפתוח חנות משלה ברחוב בן יהודה. סטולרו היתה מהראשונים שזיהו פוטנציאל עסקי ברחוב והיתה מחלוציו.

סגנונה המובהק וכתב ידה הברור עיצבו לה עד מהרה קהל לקוחות קבוע ונאמן שגידל אפילו דור נוסף של בנות של לקוחות שקונות אצלה. היא מעצבת בסגנון מאוד קלאסי ומחויט עם טוויסטים בגזרה ובבד שמעניקים נופך שונה וחדשני לחליפה הקלאסית הידועה.

נקודת המוצא שלה היא אהבה וידע רב בגזרה ובבדים. היא אוהבת ליצור גזרות בעצמה ולשחק בקווים ובפרופורציות וכן לתור ולחפש בדים מיוחדים באירופה ואפילו במזרח. אם מצאה טקסטורות של בד מסויים היא יכולה להתרגש עד כדי כך שתיצא בהשראתו ליין שלם של בגדים.

שסע ופפיון

ללא ספק החזרה של החליפה הגברית הקלאסית למרכז העניין של אופנת בגדי הנשים מספקת לסטולרו פוש מחודש ומשב רוח מרענן. נשים שלא נהגו למצוא עניין בחנותה נכנסות כעת ורוכשות חליפות קלאסיות כאלה, בהתאם לצו האופנה של החורף.

למעשה זה היה הטריגר שמשך גם אותי העונה לחנות שלה, אבל מעבר לסיבה האופנתית-גחמתית שדחפה אותי פנימה, משנכנסתי גיליתי מעצבת יציבה ומוכשרת שמעצבת ללקוחות ספציפיים על פי צרכיהן מיוחדים.

קולקציית החורף של אליאן סובבת סביב צורות גיאומטריות וקווים מעוגלים. פריטים יפים בקולקציה הם השכמייה המעוגלת מצמר דק שמשתלבת יפה עם מכנסיים מחוייטים ומעוגלים בברך וגם: ז'קט מחוייט עם קשירת פפיון כחלק אינטגרלי מהצווארון, חצאית עם שסע שהופך לקו דוגמא ובסופו לכיס, מכנסיים אפורים בגזרת סבא עם פסים דקיקים ורודים ועוד.

הנשים העסוקות האלה

אליאן יוצרת שני קווים במקביל האחד מחוייט שמספק ברוב המקרים גם טוטאל לוק עם נגיעות של פרטי קז'ואל לאותן נשות עסקים שכולם מעצבים עבורן, אלה שיוצאות בבוקר מהבית לעבודה וממשיכות ממנה למסיבות קוקטייל ולקבלות פנים לתוך הערב. בקו הערב יוצרת המעצבת פרשנות אלגנטית וקורנת לקולקציה. נציין גם שנשים רבות מהמגזר הדתי אוהבות להגיע אליה על שום שהן מוצאות אצלה פתרונות אופנתיים וצנועים.

הבדים בהם משתמשת סטולרו טבעיים ואיכותיים כדוגמת צמר, ויסקוזה, כותנה ועוד. הצבעוניות ברובה אפורה, שחורה וחומה וליד נגיעות צבעוניות של ורוד פוקסיה, חציל, אדום ועוד. הצבעים של בגדי הערב: כסף, זהב, סגול ועוד.

מחירים: ז'קטים 1500-2500 ש"ח, חצאיות 980-2500 ש"ח, מכנסיים 1100-1400 ש"ח, חולצות 680-2100 ש"ח.

חנות המעצבת דיזינגוף 253 תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully