וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש מניו יורק

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

4.12.2006 / 17:37

כמו מטאור של קוליות, נחתה פה פטרישיה פילד, הסטייליסטית הכוכבת בתבל וגנבה את הלב בשיער אדום-שקיעה ויחס שפוי ושמח לאופנה

לא רבים מאנשי האופנה בישראל, העזו להחמיץ את המפגש הבומבסטי (300 מוזמנים) שהתקים הבוקר בתל אביב, עם פטרישיה פילד, מי שהיתה במשך שש שנים הסטייליסטית המרתקת של "סקס והעיר", הדהימה רבבות צופות בתעוזה אופנתית וביצירתיות בלתי נגמרת והיתה הראשונה שהפכה את הסטיילינג והבגדים בסדרת טלוויזיה, לשווים בחשיבותם למשחק ולבימוי.

הליהוק שלה, כסטייליסטית הסרט "השטן לובשת פראדה" הפך את הסרט לאטרקטיבי ונתן לסרט גושפנקא של פרוייקט למבינים. ניראה ששמה קיבל משקל כמעט זהה בקמפיין לסרט, כמו של הכוכבת הראשית, העילית, מריל סטריפ. גם היום, זמן ממושך אחרי ש"סקס והעיר" יררה וכוכבות הסידרה לא הצליחו עדיין להתלהק לפרוייקטים אטרקטיבים, פטרישיה היא לחלוטין שם חם ומבוקש.

את הסטיילינג לסרט הקולנוע הצפוי, שיבוסס על "סקס והעיר", פילד רמזה הבוקר בתל אביב, לקול תשואות הקהל, שכניראה תעשה. פילד מסייגת ומבהירה שאין עדיין סגירה סופית לגבי היתכנות הפרוייקט אבל מצהירה שהשמועות לגביו הופכות סמיכות יותר ויותר ושהיא מצידה, אם זה יקרה, מבטיחה לעשות הכל כדי לא לאכזב. אמנם התפקיד שלה בסידרה היה ממושך, שוחק ותובעני ("רק לשרה ג'סיקה היו כ-12 סטים לכל פרק" היא מספרת "זה אומר חדר מלא בבגדים רק עבורה") , אבל אם מפיקי הסרט יביאו תסריט מאתגר, היא בטוחה שזה יוציא ממנה את התשוקה וההתלהבות שיעשו את העבודה (אסטרטגיה מחוכמת. אם היא לא תצליח, היא כבר מסמנת את האשמים).

בגדים עם אנרגיות

העיתונאים והסטייליסטים שהגיעו כדי לפגוש את פילד היו נרגשים ללא ספק. פילד מצידה היתה קולית ונטולת פוזה ושידרה מסר אחד, ברור ומבורך של שמירה על פרופורציות. כניראה בין השאר בזכות העובדה שלא מדובר כאן בפרגית נלהבת אלא באישה עם נסיון חיים וקילומטרז' מחכים. אין כמו נשים בשלות. באמת שהן הכי שוות.

כי פילד, כך עושה הרושם, לא באמת עושה עניין גדול מאופנה, מעצמה, או בכלל. היא ללא ספק קולטת שהג'ינס בגזרה צרה ונמוכה, שלבשה היום והחמיא לרגלים הארוכות שלה, גורם לחגורת המותן העבה והשזופה שלה, לבלוט – אז מה. לא מזיז לה. הלוק הכללי שלה הוא Fun וכל עוד הרעמה המצויינת באדום-שקיעה, זורחת מתוך מחלפות מוחלקות ונעלי העקב זוהרות בירוק רעל זרחני, עובר מסר של אישה פאנקית מגניבה והפרטים כבר פחות חשובים. מישהי שלוקחת את עצמה מאד ברצינות אולי לא היתה משלבת בחינגה כזאת חולצת טריקו אדומה של בטסי ג'ונסון עם הדפס פופי, צמיד נוצץ ומוזהב וחגורת עור אדומה עם אבזם כסוף. אבל פטרישיה עושה הרושם, היא נטולת נפיחות ולא סוגדת לתכנון מדוקדק. היא מתלבשת, כך ניראה, בשביל הכיף, לא כדי להדהים מישהו עם הירידה שלה לפרטים.

גם כשהיא מציגה את הדוגמניות שהלבישה בבגדים שאספה בקניון רמת אביב בחמש בבוקר (+תיק שהביאה מחנותה בניו יורק) היא עושה את זה בנון שלנט. "הינה מראה מכופתר עם נעלי פלסטיק בשם האיזון" היא מרפרפת "הינה מזכירה מחוייטת עם טוויסט והינה לבוש קז'ואלי עם מגפונים והרבה צבע". הכל מתחיל מתיק יפה או פריט שבא לה להראות וסביבו היא בונה לוק שלם. היא לא באה להדהים עם טרנדים שלא ראינו, אלא עם גישה אישית שמעודדת עירבובים יצירתיים באמת – גם של הדפסים וסגנונות. הגישה שלה שמה על ראש השמחה את האנרגיה של הופעה. את הסך הכל. בקיצור מדובר בקלאברית שבאמת יודעת לעשות פארטיות.

מבצע לבזבזניות

ההחלטה של קניון רמת אביב להביא את הסטיליסטית-כוכבת, היא מדוייקת מאין כמוה. מאחוריה עמדה הכוונה למשוך את תשומת הלב למבצע חדש שיחזק את תדמיתו של הקניון כמוביל בתחום האופנה ויחזק עוד יותר את חנויות האופנה שבקניון, החזקות ממילא. ובאמת שקשה לחשוב על דמות שהיתה עושה טוב יותר את העבודה ופונה לקהל בטווח גילאים כה רחב עם חולשה כה ברורה לאופנה. או במילים אחרות: אוהבות סקס והעיר.

לזכותה של מנכ"לית הקניון ייאמר שהיא לא הסתפקה בשידוך הנוצץ עם פילד, אלא גם הובילה מבצע עם קונספט מאתגר לבזבזניות, שייערך עד ה-24 לחודש. 100 פריטי אופנה נאספו מכל חנויות הקניון והם מוצגים בחדר שקוף המכונה הכספת, המוצב בקומת הרחוב. שוויה של הסחורה שבחדר – 100,000 ¤. מי שתקנה ב-800 ¤ בקניון, תקבל קוד ותיכנס להגרלה כמועמדת לזכייה בתכולת הכספת. כמובן שאם תרביצי כמה קניות ב-800 ¤, סיכוייך לזכות גדלים. מעניין רק אם אפשר להחליף אחר כך את הפריטים שנבחרו לכספת, לפי טעמה האישית של הזוכה. מהנתונים שאספה הנהלת הקניון עולה שמבקר מוציא בביקור אצלהם בממוצע, 320 ¤. ככה שמדובר במאמץ לא מבוטל מצד הצרכנים. מצד שני, אם כמה חברות יאגדו קניות ביחד....

ובחזרה לפטרישיה

פילד ענתה בנחת על השאלות מהקהל. לא שעבר הרושם שקל לה לעמוד על עקבים דקים, בג'ינס הצמוד הזה במשך 40 דק', אבל ניראה היה שהיא מוכנה להתקרבן. בקול נמוך שנשמע כמי שנצרב במאות שעות של ברים, אלכוהול וסיגריות (היא חובבת מועדונים ניו יורקית ידועה וגאה בזה) היא סיפרה למי ששאל אותה למשל, אם היא עושה סטיילינג אישי, על טרייסי, שעבד אצלה בחנות.

כי "אני לא עושה סטיילינג אישי" אבל טרייסי כן. טרייס מסתבר היה בחור שעבד אצלה בחנות שניחן בטעם סנובי של Upper class. פטרישיה חזרה ושאלה אותו כל הזמן למה הוא בכלל עובד אצלה אם הטעם שלה כזה פאנקי ומועדוני ושלו כזה גבוה ומפונפן וחזרה וטענה שאין סיכוי שהוא באמת אוהב את מה שהיא עושה. כשנזקקה לאסיסטנט בשנתיים האחרונות של הסידרה, שיעזור לבנות מלתחות לדמות של שרה ג'סיקה, היא מיהרה להכניס אותו לסידרה, כי ידעה שזה יילך בינהם. "כשנגמרה הסידרה טרייסי הפך לסטייליסט האישי של שרה ג'סיקה" פילד מסכמת והקהל נאנח במחשבה על הג'וב המגניב של טרייסי. הבן זונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully