וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדון שוקו

רועי ירושלמי

5.12.2006 / 21:54

באופן מפתיע, הוא הדוגמן החדש של שוקולד עלית. את רוס איליי זה לא מעניין, העיקר שתקלטו כבר שלהקת הברייקדאנס שלו על סף פריצה

במסגרת ריטואל המיתוג-מחדש-השנתי-על-ידי-שימוש-בדוגמן-שחור, החליטו השנה החברים ב"עלית" ללכת על תוצרת מקומית ולא סתם: בפרסומת החדשה לשוקולד פרה מככב הדוגמן רוס איילי (28), פרצוף המוכר לבוחשים במדורי האופנה והרכילות, מהידוס על המסלול בתצוגות "ספידו", "Menz" ו-"נייקי" ומקמפיינים ל-"סלקום", "נקה 7" ו-"ורסאצ'ה-ישראל".

נושא הפרסומת קרוב לליבו של כל בוגר כיתה ב' - פירוש חלומו של פרעה, שעניינו שבע פרות רזות ושבע דשנות (אתם יכולים לנחש מי מהן הן הפרות של "עלית") על ידי יוסף, האיש שלנו במצרים.

- בינינו, אתה לא חושב שיש טעם לפגם והנצחת סטיגמה בזה שלקחו אותך, דוגמן כהה עור, להוביל קמפיין שוקולד?

"לא, ממש לא - כל התסריט הוא בכלל על פרעה והחלומות שלו במצרים. אני הייתי שומר מצרי, עניין הצבע לא נראה לי כזה קשור ובולט."

- עבודת הניצבות הינה חלק ניכר מעבודתו של דוגמן בארץ. נוח לך עם זה?

"האמת שבכל הפעמים שאתה מצטלם בתור ניצב בפרסומות, זה די מביך, אבל זאת עבודה לכל דבר. כרקדן, הייתי מעדיף לקבל את תשומת הלב בהקשר של הריקוד, עם להקת הברייקדאנס שלי. די הרבה זמן לא זכינו לחשיפה בהפקה כלהקה, ואני מקווה שבזכות הפרסומת אני אוכל להופיע יותר כרקדן".

מלבד היותו קולב מיומן, אילי הינו רקדן ברייקנדס גאה ומהווה עשירית מלהקת הברייקדאנס "ברייקוהוליק", שם מכנים אותו B.boy dice. אילי כיכב במחזמר "מרי לו" כרקדן האוטומטי, משתתף במסגרת הקבוצתית בתחרויות ברייקדאנס ברחבי הארץ ומעביר שיעורים בסטודיואים שונים. להקתו מופיעה באירועים שונים ומתחרה בתחרויות מקומיות ובחו"ל.

ישראלי מדטרויט

נעימת הסנדק, שמהווה את צליל ההמתנה בנייד של אילי, מסגירה את מוצאו הצ'כונתי האותנטי – מדטרויט, מישיגן, המרכז של המוזיקה האלטרנטיבית האמריקאית, שהצמיחה בעשור האחרון אמני ראפ ואר – אנ' בי כמו אמינם ועאליה. "אני בארץ קרוב ל-18 שנה, וכבר די מרגיש ישראלי" הוא מעיד ומספר שעלה בגיל 10 יחד עם אימו.

- איך הגעת לברייקדאנס?

"כשהייתי ילד זה תמיד היה בשכונה. הראשון שממש הכניס אותי לעניין היה בחור גרמני שהכרתי פעם ולימד אותי כמה תרגילים. ככה התחלתי גם להתעסק בזה ולרקוד".

- כמה שעות אתה מתאמן ביום?

"פחות אותו יותר 7 שעות ביום. כי אנחנו מתכוננים להעלות מופע חדש בקרוב. חוץ מברייקדאנס אני לא מתאמן. חדר כושר אני לא עושה כי הברייקדאנס עובד על כל השרירים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully