וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורה בוש ברגע של מבוכה אופנתית

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

7.12.2006 / 14:18

אירוע החג הרשמי שנערך ביום ראשון בבית הלבן לא ישכח במהירות בזכות טעות אופנתית שביצעה אשת נשיא ארה"ב לורה בוש. רעיית הנשיא הצטלמה עם בעלה לצילום החגיגי לקראת השנה החדשה שבפתח, ורק כשירדה לקבל את פני האורחים גילתה ששתי נשים נוספות שנוכחות באירוע לובשות בדיוק את אותה השמלה שהיא לובשת. שמלה אדומה ורכוסה של אוסקר דה לה רנטה ששוויה 8000 דולר.

משהתגלתה הפופולריות המפתיעה של השמלה, שעטה הגב' בוש במעלה המדרגות של הבית הלבן לחדרה והחליפה בגדים אבל מאחר והמבוכה התגלתה אחרי הצילום הרשמי, העדות הנושכת תישאר בארכיונים.

מוזר שהגב' בוש, מתוקף מעמדה לא סגרה על בלעדיות על השמלה. מוזרה גם גם כן העובדה שבבית האופנה היוקרתי שמוכר דגמים אקסקלוסיבים בכמויות קטנות, לא עלו הדרמה הצפויה.

שתי הנשים הנוספות בשמלה האדומה הזהה, שלהן לא היתה את האפשרות לעלות ולהחליף בגדים באמצע האירוע, נותרו כל הערב בשמלות זהות ונזהרו שלא לעמוד האחת ליד השנייה, כדי שלא יהיה קל לראות מי מהן ניראת שמנמנה יותר בשמלה.

הלך הרוח הנוכחי בתקשורות האמריקאית הוא משועשע בנוגע לתקרית, ובאתרי החדשות משבחים את שלושת הנשים על טעמן הטוב ומברכים אותם על שיש ביכולתן לרכוש שמלות במחיר כזה. מצד שני, מציינים, לז'קלין קנדי, אשת נשיא לשעבר ואייקון אופנה, שדאגה לוודא מראש שאיש לא ילבש שמלות זהות לאלה שהיא לובשת, דבר כזה לא היה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully