וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזרום איתכם

נויה הלרמן

12.12.2006 / 14:31

לא ברור לשם מה נחוץ שיתוף הפעולה נוכחי בין מעצב האופנה הרומנטי למעצבת התיקים העולצת. אבל הבגדים יפים

שלומי תמים מימון (34) היה הבעלים של רשת The Empress (הקיסרית) שהיו לה בגדים מגניבים מאד וסניפים בירושלים, בשינקין בת"א ובחיפה. במשך 4 שנים הוא עסק בצד הניהולי, עד שצבר מספיק נסיון ואמביציה כדי לפתוח סטודיו לאופנה משלו בשם Shain והתחיל לעצב בעצמו. את הקולקציה הנוכחית הוא עיצב בסטודיו אחד ובשיתוף פעולה עם מעצבת התיקים דפנה גת שפועלת תחת המותג Dafka.

לא ברור למה מעצב אופנה ומעצבת תיקים צריכים לעבוד ביחד בסטודיו. התיקים של גת לא יוצרים הרמוניה מושלמת עם הבגדים ולא וניראים כחלק בלתי נפרד מהם. יש בין התיקים שלה כמה מוצלחים, כמו למשל תיקי ערב בגוון זהוב עם ידית מחישוק מתכתי ועם ריקוע מחורר של אריה. ויש בין התיקים שלה כמה פחות מוצלחים, בעיקר אלה עם התמונה המודפסת במלואה על התיק.

כבר ראינו תיקים עם תמונה (תמיד נוסטלגית) שמודפסת עליהם במלואה באופן סימטרי (עיין ערך הליין של צילומי הבובות המודפסות על התיקים של יו-יה, עליהם כתבנו השבוע). זה הזכיר לנו תמיד תרגיל בוסרי בעיצוב גרפי. סוג כזה של עיטור תיק, בתמונה, ניראה לטעמנו לרוב כמו עשייה גולמית שבה התמונה נישארת כחלק נפרד מהתיק ולא מתמזגת איתו באופן אלגנטי.

עם זאת התיקים של Dafka עשויים מחומר ששולטים בו סיבי כותנה חזקים, שמיובא מאיטליה. החומר דומה לעור אבל אף חיה לא ניצודה בשבילו. מה שהופך אותם להומניים ומוערכים.

מבין הבגדים אהבתי במיוחד את שמלת הקז'ואל האפורה עם צווארון הגולף הנשפך. מצד אחד היא מאוד סגורה סטייל ברסלב, סגנון שלפעמים מפיל ברשת גברברים רבים, מצד שני יש לה תחתית גזורה ולא מחייבת, ומצד שלישי היא כל כך פשוטה ויושבת בצורה מחמיאה על הגוף, שקשה להתעלם ממנה.

שמלה נוספת ששובה את העין היא שמלת סטרפלס מסריג בצבע אדום-כתמתם, בעלת גזרה מאוד פשוטה. שמלה שעם המגף הנכון ושילוב לא מאולץ של אקססוריז היא תהיה ההיי-לייט של הערב.

את תואר ה-שמלה הסקסית קוטפת שמלה מבד לורקס כסוף ומנצנץ שאי אפשר להתעלם מנשיותה המתפרצת. המחשוף נדיב אך לא צעקני, במותניים נקשרת חגורה מאותו בד, והסיומת א-סימטרית ודו שכבתית, מה שמביא אותנו לחשוב על מה שנלבש למסיבת הסילבסטר.

מחירים:
שמלות: 200-600 ש"ח
שכמיות: 440 ש"ח
תיקים: 120-190 ש"ח
ארנקים :70-140 ש"ח
יומנים: 40-60 ש"ח

להשיג בסטודיו DAFKA & SHAIN- דיזינגוף 142 תל אביב, 03- 5290529.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully