וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני עדינה, הבד נוזל

רועי ירושלמי

13.12.2006 / 12:36

ינועו ברוח, הבנות הגבעוליות בבגדים המרגיעים שמעצבת להן לולו ליאם, ירבצו בצד השמנות ויתבאסו

"בנות" הוא מסוג המותגים שבנות, בעיקר דקיקות וגבעוליות, בעיקר דקיקות עם נשמה של רונה-לי מחוללת על פרקט, אוהבות.
מה קוסם במראה הנוזלי בגווני האבנית, ערפל ושעם, לכל הענוגות והמופנמות שבסביבה? ייתכן שהסיבה נעוצה באופן השליו שבו הבדים נחים על הגוף הצר ובמחשופי הגב החינניים.

נידמה גם שמדובר במעין נקמה מאוחרת של השטוחות מהתיכון, שהבגדים של לולו ליאם, מוציאים אותן הכי אציליות ושלמות עם עצמן.

בחורות שנדרשות לגזרות שמטשטשות התרחבות פתאומית בישבן או צמיג מתניים, יוכלו להסתכל על הבדים הענוגים רק מרחוק וניראה שמרבית הבגדים ב"בנות" עושים חסד בעיקר עם אלו שנוהגות לאכול במתינות, שולטות שליטה עצמית מופלאה בחשקים האוראליים שלהן וירשו מותן נאה, רגל ארוכה ובטן שאינה מתפרצת.

שלא תטמעי בקיר

מלבד דגמי המכנסיים המעניינים והישרים שמעצבת ליאם וזוכים מדי קולקציה לשדרוג כזה או אחר, קולקצית החורף של "בנות" כוללת בעיקר שמלות ועליוניות נלוות.

ניראה כי ללא אקססוריז ולו עדינים, ידמו הפריטים החדשים לקירות עירומים בבית שמצפה לתכונה כלשהי. נוכחותם היא כה לחשנית וקרמית עד שנידמה שתזדקקי לפחות לצמיד פלסטיק אדום ורחב, כדי שלא ירמסו אותך בקוקטייל הקרוב בקאמרי.


מקרב המבחר הלא – גדול שבבוטיקי הרשת, שווה לתת את הדעת לשמלת גולף לבנה, דקיקה וצמרירית (540 ש"ח, שניתן להשיג גם בסגול-מעושן), שנהנית מדוגמת הריבס הגופייתית והאהובה. כמו כן משכו את העין גם עליונית - קשירה שחורה וחביבה, הנהנית ממחשוף עמוק (239 ש"ח) ודגם מוצלח של מכנסיים צרים בגוון שחור/אפור-פחם (495 ש"ח).

מה שהן לובשות מתחת

ולסיכום השוס האמיתי של "בנות" טמון לו מתחת לבגדים של הבנות: קולקציית הלאנז'רי ובגדי הבייסיק של "בנות", שזו לה עונה שנייה, שהיא לא פחות ממופלאה. הגזרות המחמיאות, הסקסיות העצורה והאלגנטית, מגוון הצבעים, תשומת הלב הרבה שהוקדשה לכל פרט ובעצם כל מה שרק-עושה נעים-אך-לא-מורגש-מספיק בקולקצית הבגדים, מתעלה כאן ומסב הרבה נחת.

חולצות הבייסיק המכופתרות והמכופתרות למחצה (149 ש"ח) הן ראויות ביותר והבריק גם סט של תחתונים (79 ש"ח) וגופייה (149 ש"ח) ממיקרופייבר, בגוון אפור-פחמי עם תיחום שחור וכיתוב זהוב בצדדים. שווה מיאו? בטירוף.

דיזנגוף 212, תל אביב. שינקין 40, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully