וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט ה-וואו

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

16.12.2006 / 22:57

לא ברור מה מירי מסיקה, נינט, מאיה בוסקילה ושאר דרמה קווינס היו עושות בעולם בלי הבגדים הראוותנים של לילה מיסט

רונית יודקביץ', מירי מסיקה, נינט, איה כורם, קלרה חורי, מאיה בוסקילה, טלי שרון, ליאת אשורי, אניה בוקשטיין ושכמותן, אוהבות מאד את הבגדים המרשימים והמהודרים של לילך אלגרבלי (33), המעצבת המרשימה שמאחורי המותג הגלאמי לילה מיסט. הקולקצי ההחדשה שלה, לא תאכזב אף דיווה. הקונספט: זוהר נוסח שנות השמונים חסרות הגבולות. הדגמים החדשים: מפוארים כרגיל, תיאטרוניים ודרמטיים. הבדים: משי, טאפט, כותנה ולייקרה וקטיפה בעיקר.

הבגדים של לילה מיסט מצולמים לתוכניות טלוויזיה (המהפך, האלופה, השיר שלנו, הבורר, כוכב נולד, המופע של שלומית אהרון, טקס פרסי האופנה, טקס אנשי השנה, "מסך הזהב ועוד) ובאופן מפתיע המעצבת לא משכירה בגדים לאירועים אלא רק מוכרת. למרות שלא מעט דגמים שלה הם בלתי נשכחים ויהיו טובים להופעה אחת מוחצת שתותיר רושם שלא במהרה ימחה.

תמונות הקולקציה החדשה של אלגרבלי ניראות כמו עטיפת דיסק של אנני לנוקס מהאייטיז או של יאזו. הנשיות שהבגדים החדשים שלה מנסחים היא מתריסה, מופגנת ובולטת. או במילים אחרות: בדים בוהקים וכתפיים מודגשות אבל בהידור ובטעם טוב. הקו מחוייט אבל גם אקסטרווגנטי. שילוב הצבעים יש זיווגים תיאטרוניים של סגול וכתום, ירוק וכחול, צהוב וטורקיז.

מספר גזרות שמזוהות עם קו הייצור והסגנון של LILAMIST מאז פריצת המותג, נוכחות גם בחורף הזה, כמו למשל קו המותן הגבוה שמופיע במכנסי ברוקרד ובשמלות וגם השרוולים הנפוחים. אלגרבלי מפתחת ומייצרת בדים במיוחד עבור המותג שלה, כאלה עם מלמלות בסיומות, סיומת זיג זג, סיומת סאטן ובד קפלים - פליסה העשוי בעבודות יד.

חוץ מהבדים בעלי הצבע האחיד שהיא משתמשת בהם יש גם בדים עם הדפסים של פרוות פנתר, צ'יטה, זברה ועור נחש. בדים עם הדפס פפיטה צבעוניים באדום, צהוב, שחור, בדי "פראנס דה גה" (משבצות בסגנון אנגלי) והדפסים של מדליוני רויאל בהשפעת הבארוק והרוקוקו.

במקביל לקו ההוט קוטור שמיוצר לפי לפי הזמנה ובמהדורה מוגבלת. ללילה מיסט קו קז'ואל עם חולצות, חצאיות ומכנסיים במידות S-XL (לעליונים) ובמידות 36-44 (לתחתונים).


המחירים:

קו הקז'ואל: חולצות – 450 ש"ח - 950 ¤, חצאיות – 650 ¤ - 1400 ¤, מכנסיים – 850 ¤ - 1200 ¤.

קו ההוט קוטור: ז'קטים – 1000 ¤ - 2400 ¤, שמלות – 1800 ¤ - 4500 ¤, מחוכים – 1800 ¤ - 2500 ¤.

LILAMIST, רח' בן יהודה 191, ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully