וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות המעצבים של מנגו

13.12.2006 / 15:47

מנגו מזמינה מעצבים ישראליים מתחילים להשתתף בתחרות עיצוב בינלאומית. הזוכה יזכה בחשיפה וב-300,000 אירו

MANGO הספרדית מכריזה על תחרות אופנה בינלאומית, במסגרתה יוכלו מעצבים צעירים להציג את הקולקציות שלהם ולזכות בפרס כספי ובחשיפה.

התחרות El Boton – Mango Fashion Award פתוחה למעצבים מכל העולם. 10 המעצבים שיגיעו לשלב הגמר, יציגו את יצירותיהם בפני קנייני אופנה ופאנל שופטים אשר יורכב מפיגורות בכירות בעולם האופנה הבינלאומי. הזוכה במקום הראשון יזכה בפרס של 300,000 אירו.

התחרות תתקיים בחודש ספטמבר ואת המועמדויות יש להגיש עד ה-2 בפברואר. על כל מועמד להיות בן פחות מ-35 שנה ולהוכיח כי מכר את הקולקציה שלו באופן מסחרי (גם אם בהיקף קטן).

פרטים נוספים בתקנון התחרות ובאתר הרשמי.

תקנון התחרות

על כל הפונים להגיש:

1. טופס מועמדות ומידע תומך (ניתן להוריד באתר התחרות), שיכלול: קורות חיים משני צדי גיליון A4 לכל היותר; מכתב נימוקים, בו יפרט הפונה את הסיבות להצטרפותו לתחרות ואת תכניותיו לעתיד בענף העיצוב (300 מילים לכל היותר).

2. הוכחה לעבודה קודמת כמעצב אופנה בפועל: הוכחות לכך שהפונה עיצב שתי קולקציות מסחריות קודמות של אופנת נשים, וזאת באמצעות צילומים, סרט, "לוק-בוק" (look-book), ספר קולקציה (כולל בדים, דוגמאות צבע ושרטוטים טכניים), קטעי עיתונות (העתקים), או כל הוכחה מוצקה אחרת. יש להציג בסך הכל לכל הפחות 10 תלבושות מכל קולקציה; מספר סקיצות אמנותיות מהקולקציות שמוצגות וספר-קולקציה; תיאור קצר בכתב של כל קולקציה, תאריך הקולקציה וההשראה לה (300 מילים לכל היותר).

3. עבודת עיצוב חדשה של הפונה: טיוטה של 10 תלבושות של בגדי נשים לאביב/קיץ 2008, אותן יציג לשלב הסופי של התחרות; הצהרה בכתב על כך שהמעצב הוא בעל כל הזכויות על העיצובים שמוצגים וכי אין כל הגבלות ו/או שעבודים על זכויות אלה. את החומר המפורט לעיל ניתן להציג בפורמט פיזי בלבד והיקפו לא יעלה על 20 גיליונות A4, פרט לתקליטורים (DVD), לוק-בוק, ספרי-קולקציה וכו'.


כל המסמכים המוגשים בכתב יהיו בשפה האנגלית, היא השפה הרשמית של התחרות. פניות שלא יכללו את כל המידע הנדרש לא יתקבלו לתחרות. את החומר המפורט לעיל יש לשלוח בדואר רשום לכתובת הבאה:

Punto FA, S.L. (Sociedad Unipersonal)
Fao: Secretary of “El Botón”, Mango International Fashion Awards
C / Mercaders, 9-11
Polígono Industrial Riera de Caldes
08184 Palau-solitá i Plegamans
Barcelona
SPAIN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully