וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הכי טובה

שני פישר

14.12.2006 / 12:32

היא דוגמנית שלא רואים אותה ולא מפריעה לבגדים. רן צוריאל מעצב שמלות פייתיות ומצלם אותן בשיא הכבוד

השמלות של רן צוריאל, המכונה בפי חבריו צורי, הן כמו אבקת קסם שמפוזרת על הגוף הנשי, משהו שדומה לסצינה בסינדרלה, בו הפיה זורה על הליכלוכית נצנצים והיא מגיחה מהם כעלמה ברבורית בשמלה מרהיבה, מחטבת ונשית.

צוריאל טוען שלא צריך דיאטות כדי להיכנס לשמלות שלו ושהוא יודע לשדך בתבונה בין הבחורה לדגם. הוא אוהב לספק גם מענה לנשים ברוכות חזה ורחבות אגן. לכל שמלה לבית צוריאל גזרה משלה שמשרתת מטרה שונה: יש גזרה שתעשה לכן ציצי, יש כזאת שתסתיר את הבטן ויש כזאת שתפרגן לישבן.

לדוגמא, שמלה ירוקה אחת של 'צוריאל' שנרכשה על ידי שלוש מחברותיי, כל אחת על גובהה וגזרתה השונה, נראית נפלא על שלושתן באופן שונה.

בהשראת דני -דין

צוריאל בן 28, מגיע מרקע של פיסול והקים רק לפני שנה וחצי את המותג שלו. "מעטות הנשים שעונות על הפרופורציות המושלמות" הוא מסביר "הדבר שהכי מעניין אותי זה סימטריות שונות של הגוף, אני עושה את הקולקציה שלי במספר לא מבוטל של מידות".

את הקונספט החלומי של צילומי הקטלוג עם השמלות המתנופפות, הבד השולט בפריים יותר מאשר הדוגמנית והצבעוניות העזה (הודית כמעט) הגה צוריאל מתוך מוחו הרומנטי וחבר ללטל שחף, סטודנטית לצילום במכון אבני, כדי ליישם.

"הקטלוג הוא בהשראת ספר הילדים 'דני דין'", הוא מספר, "בקטלוגים המצויים שמים דגש יתר על הדוגמנית במקום על הבגד, אני תמיד טוען שיש להסתיר את הפנים של הדוגמנית כשמסתכלים בקטלוגים. חיפשתי קונספט שיאפשר להעביר את תשומת הלב מהדוגמנית ללב העניין עצמו – הבגדים, ולהוציא אותם כמה שיותר טוב".

נשיות מתפרצת

דני דין עבר בקטלוג טרנספורמציה לדנה דין- רואה ואינה נראית, המודליסטית האולטימטיבית להציג את שמלותיו של צוריאל על רקעים תל אביבים טיפוסיים.

בקטלוג ניתן למצוא את הדוגמנית בעלת הגוף הבלתי ניראה, חוצה כביש סואן בשמלת אוסקר חומה ארוכה, או תופסת מונית מתחת לכיכר דיזינגוף, לבושה בשמלה ירוקה ועמוקת מחשוף שמעליה שכבת תחרה עדינה.

מהתבוננות בתמונות הקטלוג קשה למצוא קווי דמיון בין שמלה אחת לשניה, אך המשותף לכולן הוא הנשיות חזקה שמתפרצת מהשמלות וכל זאת ללא עזרתה של דוגמנית שעושה פרצוף סקסי למצלמה.

- בקטלוג מופיעות רק שמלות, אתה מעצב גם בגדי קז'ואל?

"אני מייצר גם מכנסיים ועליוניות ליום ולערב. חברות האופנה הגדולות עושות עבודה לא רעה ביצור בגדים יומיומיים ואני מתחבר יותר לבגדי ערב. אני הכי אוהב ליצר שמלות ערב כי יש בהן יותר מעוף ומקום לפנטזיה. הפנטזיה לא מתבטאת בכיוון תיאטרלי אלא בהשקעה ובמחשבה שבהן."

- באילו בדים אתה אוהב להשתמש?

"אני אוהב עבודה עם חומרים ובגלל זה גם נמשך לפיסול. לא רק שאני משתמש בעיקרון בכל סוגי הבדים, אני גם כל פעם מתנסה ובודק חומרים חדשים".

- מה החלומות לעתיד?

"בעתיד הקרוב אני מתכנן קו "כלות קלילות". כיום אני מעצב לא מעט שמלות כלה אבל אני רוצה ליצר דגמים מהקולב, לא בהתאמה אישית, שמלות קלילות, לא מאוד יקרות אבל אנינות ומיוחדות. בעתיד הרחוק אני חולם על חופשה ארוכה במזרח. בינתיים אני נמצא בתחום רק שנתיים אבל אני מאוד נהנה, וכל עוד זה כיף אז אני ממשיך. "

מחירים: שמלות קז'ואל 300-800 ¤, שמלות ערב 800-2000 ¤, חולצות 120-300 ¤, מכנסיים 250-400 ¤.

ניתן להשיג בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר, 'שונאלי'- דיזינגוף 162 ת"א, 'no-logo'- בוגרשוב 68 ת"א, 'ניצה & מאשה' - דיזנגוף 154 ת"א, 'לימקה'- שלמה המלך 2 ת"א, 'סיסקה', רחוב בעלי מלאכה 17 ת"א, 'אלמור'- ירמיהו ת"א, 'עלומה' – קיבוץ גשר הזיו, 'פרקינג'- יעל סלמון 5 י-ם, 'חדר משלך'- עמק רפאים 8 י-ם.
ובטלפון 0772030320 או בנייד 0502030409.

לחצו כאן כדי לראות עוד שמלות כלה של המעצב רן צוריאל

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully