וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סלע שיק

ענת אור

15.12.2006 / 8:32

כדי לא למשוך אנסים ברחוב, עדיף להסתפר קצר ולהסתובב עם מטרייה. סיכומי שיחות עם אנסים, למי שהפחד עדיין מלווה אותה

בימים בהם עוד פחדנו, לפני שהמצ'ואים ממשטרת נהריה גרמו לנו לרחם על האנס הפסיכופאט, המסוכן והמתועב בני סלע, רצה באינטרנט איגרת ובה "טיפים" להימנעות מאונס.

כאילו שאנחנו לא חיות תחת האיום המתמיד בתקיפה מינית כי אנחנו שייכות למין הנפגע ולא הפוגע, התווסף המייל הזה למסע ההפחדות שהתלווה לבריחתו של האנס הסדרתי.

"תמיד שימי לב למתרחש סביבך והיזהרי" כתוב בסוף המייל שרשרת הזה, או יה! ואני חשבתי שאני יכולה להיות נינוחה בכל עת ולנוע בחופשיות בכל מקום ובכל שעה, ממש כאילו אני אדם חופשי, זאת אומרת - גבר.

המכתב שנשלח באינטרנט מסכם נתונים מתוך ראיונות עם אנסים בבית כלא בארצות הברית, בו הם נשאלו "מה הם מחפשים בקורבן פוטנציאלי".
אז למי שרוצה להיות נחשקת, אבל לא בעיני אנסים, מוטב לאמץ את תכתיבי האופנה הבאים: "הדבר הראשון שאנס מחפש בקורבן פוטנציאלי הוא התסרוקת" נפתחת האיגרת. אז גשי למספרה הקרובה למקום מגורייך ואמצי לך תסרוקת קצרה ואופנתית, אנסים מעדיפים נשים עם שיער ארוך, בעיקר קוקו או צמה, שאפשר לתפוס בקלות ובנוחות.

"הדבר השני שאנס בוחן הוא בגדים", חשבתם שהוא מתרגש ממיני או מוטרף ממחשוף – תשכחו מזה, הם מחפשים בגדים שאפשר להסיר במהירות ובקלות. כאן נכנס לתמונה מראה השכבות, שדווקא חזר החורף לרווחתנו, שימי על עצמך כמה שיותר שכבות, עם עדיפות לסגרים מסובכים.

"האנסים גם אמרו שלא יבחרו באשה עם מטרייה או כל אובייקט שניתן להשתמש בו להגנה ממרחק" ממשיך המכתב, זה הזמן לרכוש מטרייה אופנתית, פרחונית או בצבע אחד, אבל עם שפיץ בקצה. למי שרוצות להקדים את האופנה אפשר להחזיר את מקל ההליכה האלגנטי, והפעם לנשים.

חרבני עליו

חוץ מהדימוי האופנתי, הקום איל פואי, יש לומר, שעולה מהראיונות עם האנסים. עולה מהמכתב הזה המסר שכדאי להתנגד, כי האנסים הם פחדנים ועצלנים ויעדיפו לא להסתבך במשהו שנראה להם שעלול להביא לתפיסתם. וזאת, יש לציין, בניגוד לעצות ששמענו עד עכשיו, שלא להתנגד דווקא, כי זה מדליק אותם יותר, אלא להשתדל לעשות את צרכייך בתקווה שזה אכן ידחה אותו, כמצופה.

עם כל הכבוד, ויש כבוד, למכתב השרשרת הזה, דו"ח של מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית שיצא ממש עכשיו מגלה ש- 90 אחוזים מהנשים שהותקפו מינית נפלו קורבן לאדם שהן מכירות. כך שחוץ מלהימנע מחברת גברים כליל (שזה רעיון לא רע בכלל גם חברתית) אין לנשים, כפרטים, כמעט שום דרך להימנע מהאיום של אלימות מינית כלפיהן.

קרנבל ההפחדות שהתנהל בימים בהם בני סלע היה שם בחוץ, מעיד על כך שהחברה הישראלית לא מוכנה לעשות שום שינוי בניסיון להבין מה מביא לפשיעה מינית ואיך אפשר לצמצם או למנוע אותה באמת.

בשבועיים האלה המסר היה– שאם את אשה עדיף שלא תצאי מהבית, וגם בו תשהי בליווי של גבר מסוקס, אולי כזה שבזמן השירות הצבאי שלו הצטלם עם חבריו בפוזות מבדחות ליד גופות מרוטשות של פלסטינים ובבגרותו רוצה להוסיף עוד תמונות כאלה לאלבום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully