וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gsus זה כבר מיינסטרים בשבילו

הדס שואף

17.12.2006 / 23:28

מאחורי הבוטיק הכה מדוייק ומגניב, בלוק 190, עומד איש שתמיד יודע מה להביא לארץ, בדיוק בזמן

לפי הטרנד החדש, כל חנות עם כמה פריטים מיובאים מאירופה ושתי שמלות מגניבותא-לה אופנת רחוב יפנית, היא היום 'בוטיק'. הגדרה שמשדרגת את המקום ומוסיפה לו ניחוח של אנינות ובררנות. גם אם בפנים מחכה קולקציה לגמרי שכונתית.

והינה, במרכז דיזנגוף בתל אביב, פועלת חנות שבעליה דווקא לא קוראים לה בוטיק. תחת זאת היא מכונה בפשטות על שם מספר הבלוק בו היא שוכנת - בלוק 190. רק שבמהותה בלוק 190 היא בוטיק אמיתי המתפקד בדיוק כמו חנויות בוטיק נחשבות ברחבי העולם, ומזכיר בעיקר חנויות טרנדיות קטנות בסוהו שבמנהטן.

הבעלים עופר ובת זוגו אושקו, עוסקים כבר שנים באופנה. עופר נמצא בנוף כבר למעלה מחמש עשרה שנה ואת תמצית כישרונו הגדול ניתן לתמצת ביכולתו הנדירה לאתר מותגי אופנה קטנים מחו"ל, אשר הופכים עם הזמן לחברות הטרנדיות והמובילות בנוף האופנה העולמי.

הוא אחד מאלה שהביאו לארץ את דיזל עוד בימים שחשבו שזו חברת דלק חדשה ודאג גם שנעלי ד"ר מרטינס יככבו ברחבי תל-אביב, סמוך לפריצה האופנתית שלהם בחו"ל.

מאז ועד היום עופר מסתובב בתערוכות בעולם או משוטט ברחובות בחו"ל, מוצא את הדבר הבא וממהר לייבא אותו למרכז דיזינגוף. מי שמכיר את החנות הקטנה אך המלאה בכל טוב יוצא אך נשכר אם הוא מקפיד לפקוד אותה בקביעות.

בודהיסט פאנק

החנות שנפתחה כבר בשנת 2002 הפכה במהרה למוקד עליה לרגל , בקרב מביני עניין ואוונגליסטים, ביניהם גם סלבס, אושיות אופנה מוכרות, סטייליסטים ולקוחות קבועים שקונים בה בהמוניהם.

העיקרון המוביל את החנות ומשאיר אותה אטרקטיבית תמיד הוא להגיע למיצוי מהיר של מותג ולהמשיך הלאה למותגים רעננים וחדשים. לייבלים מוכרים שעדיין נחשבים לטרנדיים, ואשר לטענתם של בעלי החנות כבר הגיעו לבשלות מוצרית ולסוג של מיצוי, כדוגמת 'מלטין פוט', ג'יסוס ופפה ג'ינס עושים אט אט את דרכם החוצה ובימים אלו נמצאים במינון נמוך יחסית בחנויות.

תחתם נכנסים לחנות מותגים חדשים, ברובם עדיין מעט אנונימיים לשוק הישראלי אך עם פוטנציאל רב. אחד הבולטים שבהם הוא המותג Blutsgeschwister-אחיות לדם, שהקימו שתי מעצבות גרמניות שאוהבות לעבוד בערבוביית צבעים ובדים וליצור קולקציה אורבנית עם קריצה קיטשית בולטת.

Buddhist punk- קו אופנה מבית האופנה המוכר רליג'ן, הוא עוד מותג מרתק שנמכר בבלוק 190. מדובר בלייבל צעיר וחצוף עם השראות פנקיסטיות משנות ה-80. מותג מעניין נוסף הוא
Chinook - מותג איטלקי גברי שמשייט קרוב לקו התפר שבין הקלאסי והרגוע למעיז ולפרוע.

סטריט וור עילי

המותג Evisu שנמכר בחנות, שייך למעצב יפני בשם Hidehiko Yamsne שרצה ליצור ג'ינס אלטרנטיבי בגזרה מיוחדת שתתאים לאנשים עם טעם מעט שונה ממה שהיה מוכר עד כה. הוא יצר את הג'ינס הראשון ב-1988 בעיר אוסקה שביפן. מאז החברה שלו התעצמה ומחזיקה כיום 400 חנויות ברחבי העולם. בחנות גם מגוון נכבד ומרשים של נעלי המותג. כל זוג שוה יותר מקודמו.

מותג משובח נוסף שינחת בחנות בקיץ 2007, הוא Franklin & Marshall החתום על בגדי קולג' אמריקאיים, הארד קור אמיתיים ואיכותיים.

מלבד בגדים ונעליים החנות מתהדרת בקולקציה ענפה של כובעים ותיקים רובם שייכים לחברת הכובעים האמריקאית Goorin האמריקאית, הקיימת עוד מ- 1895 ומספקת כובעים לכל הסלבס ההוליוודיים החל מבריטני ספירס ועד לבלק אייד פיס ועוד.

האקלקטיות בחנות והיכולת ליצור מיקס אנד מאצ' מכל מה שיש הופכים את המקום לכזה שמריח מסטריט-וור עילי. על אוסף הג'ינסים שבחנות, עוד בכלל לא התחלנו לדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully