וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משת"פית תוצרת אמסטרדם

הדס שואף

20.12.2006 / 22:15

היא מערבבת סגנונות באומץ והחולצות שלה מחמיאות - קארין A מוציאה את הקולקציה הטובה ביותר שלה

קארין אביעז-טפר צילמה בשבוע שעבר את קולקציית החורף שלה ומבט חטוף בתמונות יכול להסביר מדוע הבגדים נחטפים בכל החנויות בהן הם נמכרים.

מבין חמש הקולקציות הקודמות שלה שהיו בהחלט מוצלחות, אין ספק שזו הקולקציה המוצלחת ביותר עד כה. היא משדרת בגרות, ייחודיות ובעיקר אומץ, תכונה שחסרה למרבית המעצבים בארץ.

נראה כי המעצבת עברה כברת דרך ובימים אלו היא מגובשת, משוחררת ואמיצה יותר ואינה פוחדת לייצר כל פריט שנראה לה רלוונטי לעונה וללקוחות הפוטנציאלים.

קארין למדה באקדמיה העיצובית רטפלד שבאמסטרדם ומאוחר יותר אף התמחתה אצל המעצב ההולנדי אלכסנדר ואן סלובה. כשחזרה ארצה הבינה שלפני הפריצה העצמאית שלה, היא חייבת להכיר מעט את השוק המקומי לכן החלה לעצב עבור חברת האופנה גריפ. לאחר שצברה את הניסיון הראוי לטעמה פצחה בקריירה עצמאית.

היא לא בונה קולקציות על פי השראות אותן היא בוחרת מראש, אלא שואבת השראות תוך כדי ניסוי וטעייה עם בדים על בובה או שרבוט בדו-מימד. בדרך כזאת יש אולי הרבה עבודה, אבל התוצאה מאוד מחמיאה לגוף האישה, מכיוון שהבגד נוצר על הבובה הנשית ולא מהשראות חיצוניות שמקבלות הטייה לבגדי נשים. לרוב הבגדים שלה על פי רוב אכן מכסים את מה שצריך לכסות ומבליטים את ההיפך. הם נשיים וסקסיים אך עם זאת נינוחים ונוחים מאוד.

מומחית שת"פ

קארין מחבבת שיתופי עולה. עד היום היא עיצבה בגדי גברים, עם מעצב הפנים מאיר קורדובני, תחת המותג-me and Karin וסדרת טי שירטים עם שני מעצבים גראפיים, שזכתה לשם cotton candy. היא הספיקה גם להקים מותג תכשיטים קטן שפועל עד היום עם מעצבת התכשיטים מיכל אורן והיתה סטייליסטית בתצוגת בגדי הערב של המעצבת מירה צבילינגר בניו יורק.

קולקציית החורף שלה נראית אקלקטית לאור ריבוי הבדים וסיגנונם. בין כל הכותנות והויסקוזות, לדוגמה, רואים לפתע ויניל שחור ומבריק שנראה כמו עוף מוזר ליד שאר הפריטים. אלא שבמבט מעמיק מבחינים שכל הקולקציה עטופה ומהודקת בכתב ידה העיצובי של קארין וכל הפריטים הקיצוניים רק מעשירים את ההיצע ולא גורעים מאיכותו.

ואיך אפשר בלי ה-V

דוגמה נוספת לכל האמור לעיל, הם הסווטשירטים הצבעוניים והמעט נוקשים שמוצגים לצד חולצות הויסקוזה הנשפכות. באופן בלתי נמנע העונה, מככבים אצלה מכנסי סקיני שחורים וצמודים מאד עם כיווצים בחלק התחתון של הרגליים, טייץ, טוניקות, שמלות וז'קטים וכמובן חולצות בעלות צווארון V שמזוהות איתה כל כך.

הצבעוניות יפה וקולית ושולטים בבגדים שחור, אפור, אדום, חרדל, חום ואוף וויט.

מחירים: מכנסיים:484 ¤, טייצים: 300 ¤, חולצות:260-460 ¤, שמלות: מ-550 ¤, ז'קטים: 490 ¤

ניתן להשיג ב: רשת חנויות רזילי; עלמה, רח' בעלי המלאכה 9 תל אביב; בנות, רח' דיזנגוף 212 תל אביב; מאיו, כיכר רבין, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully