וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגעת ומצאת – תאמיני

מיכל צדיקי

22.12.2006 / 11:06

בקולקציית החורף שלה, מנסה דורית שדה להתנער מתדמית גיל הזהב שדבקה בה. מיכל צדיקי יצאה לבחון את השינוי מקרוב

אני חייבת להודות שהאסוציאציה הראשונה שעולה במוחי כשנזרק לחלל צמד המילים "דורית שדה" היא לרוב "בגדים של מבוגרות". לכן, אין זה פלא שבכל פעם שיצאתי לקניות, החנות של דורית שדה לא בדיוק עמדה בראש סדר העדיפויות שלי. מודה. ובכל זאת, לאחר שהגעתי למסקנה הכואבת שאין זה יאה שאמשיך להתלבש כמו נערה מתבגרת טיפוסית ממרומי 24 שנותיי, החלטתי שעליי לאזור אומץ ולחצות את שער הכניסה לעולם המבוגרות. דורית שדה, היר איי קאם.

אז מה בעצם כוללת הקולקציה החדשה של דורית שדה? בעיקרון, היא מורכבת מליין של בגדי קז'ואל וליין של בגדי ערב. קולקציית בגדי הקז'ואל מציעה פריטי בייסיק כמו חולצות גולף ומעטפת בצבעים חלקים או בהדפסי פסים ופפיטה, סריגים רכים במבחר גזרות, מכנסיים ישרי גזרה בבדים חלקים או משובצים, חולצות-ז'קט צמריות במשבצות סקוטיות, שמלות בגזרות נשפכות וחצאיות רב שכבתיות.

ליין הערב מציע שמלות, מכנסיים וחולצות מבדים עשירים כמו תחרה, שיפון וקטיפה. שדה עושה שימוש במשחק הצבעים הקלאסי בין שחור ללבן, שמהווה שילוב דומיננטי ביותר בחורף הזה. להשלמת המראה, שדה מציעה עליוניות שזוכות לנגיעות צבע עזות באדום ובזהב.

בגזרת הז'קטים והמעילים, שדה עיצבה ליין שלם הכולל בין השאר ז'קט טוויד קלאסי, מעיל טרנץ' פפיטה, ז'קט בהדפס קומופלאז' עם אפליקציית טול צבעונית וז'קט צמר שחור בהשראה צבאית.

הבשורה המשמחת היא שהקולקציה מגיעה במידות 38-48. ובכל זאת, כדי לא לקפח את הרזות יותר שבינינו, שדה עיצבה במיוחד את קולקציית "נקודות" הצעירה, המציעה אוסף מרהיב של שמלות ערב, כגון שמלת סטרפלס מקטיפה בגזרת בת הים ושמלת מיני עם מחשוף ותחתית טול בהשראת שנות ה-50. כאן טווח המידות קטן יותר והוא נע בין 36 ל-42.

שילובי הצבעים וסוגי הבדים הופכים את הקולקציה שלה ליותר רעננה ומשוחררת ממה שחשבתי. סקאלת המידות הרחבה מאפשרת גם למלאות פלוס-פלוס שבינינו למצוא בגדים למידותיהן. מצד שני, שדה לא זונחת את קהל המלאות פחות ומצ'פרת אותן בליין שמלות ערב במידות קטנות יותר.

והלקח? תמיד יש הפתעות בחיים. את תמצאי את מה שאת מחפשת במקום הכי לא צפוי.


מכירת סוף עונה ב"דורית שדה" (עד ה-1 בפברואר 2007) מעניקה 20% הנחה על כל הפריטים של קולקציית סתיו-חורף 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully