וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמוד-צמוד

רועי ירושלמי

23.12.2006 / 11:45

הקולקצייה החדשה של נייקי מתהדרת בקימורים מיוחדים ומנדפת את הזיעה ביתר קלות. היא אפילו מיוצרת בארץ. נייקי-פרו

נייקי העולמית השיקה בשבועות האחרונים את קמפיין נייקי-פרו, שבא לקדם את קולקציית בגדי הספורט החדשנית, בעלת הקימורים המודגשים.

לצורך העניין גויסו קימורי גופם החטובים של ספורטאים עולמיים: סיבוב קצר באירופה יתקיל אתכם עם הטניסאי רפאל נדאל והכדורגלנים קנאברו וכריסטאנו רונאלדו, כשהם מתהדרים בסימן ה-V. בישראל הופנו הזרקורים אל 3 מבכירי הספורטאים המקומיים: הקופץ אלכסנדר אברבוך, שחקן מכבי תל אביב, יותם הלפרין והכדורגלן טל בן חיים. לכל הסיפור מתלווה גם גאוות יחידה מקומית, שכן כל הקולקצייה מיוצרת בישראל. כבוד.

הקולקציה החדשה מהווה שלב אבולוציוני נוסף בפיתוח הביגוד התרמי-ספורטיבי, שדואג לאוורור ונידוף מהיר יותר של זיעה ושומר על צינון הגוף במהלך פעילות אירובית. הקולקציה מצומצמת וכוללת חולצות קצרות וארוכות, גופיות ומכנסיים קצרים. לכל אלה נלווה עיצוב בנוסח עדות באטמן וסופרמן, שמתבטא בגזרה צמודה עד חנוקה – ראו הוזהרתם.

עם זאת, החברים הטובים מנייקי, גורסים שמדובר כאן בשוס פסיכולוגי ובוודאי מתכוונים לכך שהספורטים מרגישים כמו גיבורי על. ג', ספורטאי צעיר, שהתנסה לבקשת המדור בביגוד ההרואי, מדווח שעל אף קושי מסוים בהידחסות לחליפות הנייקי פרו, אכן ישנה "תחושה אפילו מרגשת, של בגד עתידני או לפחות כזה מגותאם סיטי" וש"החולצה מקלה, כפי שהובטח, על נידוף הזיעה ביתר יעילות". במילים אחרות – הצלחה.


מחירים: גופיה קצרה – 179 ¤, חולצה עם שרוול קצר– 199 ¤, חולצה ארוכה – 229 ¤, מכנס קצר – 149 ¤

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully