וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבחורות שמדברות חלש

23.12.2006 / 23:17

הנחות סוף העונה ברשת רונן חן שכנעו סופית שכל בת 30+ שיודעת לנוח, עשויה למצוא אצל המעצב הסולידי, פריט הולם

בין 100 ל-150 שקלים לערך, יורדים בימים אלה ממחירי שיא העונה בחנויות המעצב רונן חן – אינפורמציה שעשויה לעניין את מי שלא מחפשת בהכרח פרובוקטיביות, חדשנות בולטת או אופנתיות זועקת בבגדים שלה אלא חיה, או לפחות מנסה לחיות, בסוג של איפוק נעים, סולידי, לא צעקני והרמוני.

לפני שניגשים לקולבים בחנויות שלו, מומלץ לדפדף בקטלוג המעצב לחורף זה, כדי לספוג את הכוונות והאווירה. אפילו כשנתקלים בדגמים שלא ממש אוהבים, חייבים להודות שעל יעל גולדמן, הפרזנטורית עם החזות האירופאית, הדברים ניראים פיין ובעלי אישיות נכונה, ועל כך ח"ח עצבני על הטקטיקה המצויינת.

בחנויות יש נוכחות גבוהה של סריגים במספר אורכים וסגנונות ובעיקר בצבע שמנת, שנשפכים על הגוף ונראים נוחים להפליא. הדגמים הקלאסיים יותר, מוצלחים מאד מבחינת גיזרה, כמו למשל שמלת השיפון בצבע חציל שהחזית האלכסונית שלה לחלוטין מבריקה ומחמיאה. גם שמלת הג'ינס, פריט שבד"כ ניראה מגוחך, ניראה פה מושלם (ושוב, ייתכן שזה בגלל גולדמן) .

מאידך, התחושה היא שהמעצב הפריז מעט עם אלמנט השרכים המשתלשלים, הנקשרים בנקודות שונות של הדגם בנון שלנטיות ישראלית. כשהקשירות האלה מגיעות על חולצת מעטפת ומשתלשלות עד מטה באופן שגונב את העין ולא מותיר אפשרות להתחמק, יש בזה משהו לא עדין מספיק ולא מתוחכם.

הפריטים המשתלמים והמוצלחים במיוחד בקולקציה העונה, הם הז'קטים השחורים שניראים טוב גם עם חצאיות בזכות גזרתם הקרובה לגוף וגם עם ג'ינסים, בזכות המראה הלא אלגנטי מדי אבל גם לא זרוק בכלל, שלהם. המצויין מכולם הוא ז'קט שחור עם צווארון נמוך, כפתורים גדולים ומבריקים, שמסתיים במתניים. ניראה כי מדובר באחד מאותם פריטים שמורידים מהלובשת אותם 3 ק"ג אוטומטית ומפסלים את הגוף.

נכנס לג'ינס

הצעד המפתיע של העונה, היה ההחלטה של חן, לעצב ג'ינסים ללקוחותיו, משל הוא היה מיני חברת רנגלר או קרוקר ליאפיות.
חן מנמק את הליין החדש בכך ש"הג'ינס הוא אחת מאהבותי הגדולות" וטוען כי "אני מקפיד לעצב מדי עונה מספר ג'ינסים והלקוחות תמיד מבקשות עוד".

את הייצור הוא מזמין ממפעל הסמוך לאיסטנבול, בו מייצרים גם ג'ינסים גם לגדולים כמו דולצ'ה&גבנה , קלווין קליין ועוד. בתוך כל ההמולה האופנתית, הטרנדית והמתפוצצת מהשתדלות שמסביב, ניראות פתאום החנויות של חן כבחירה שפוייה ועל עונתית שמתאימה בול לבחורות שמדברות חלש. או לפחות מנסות.

מחירי סוף עונה:
ז'קט דריל בסגנון צבאי: 299 ¤ במקום 430 ¤, מכנסי ג'ינס 7/8: 329 ¤ במקום 430 ¤, סריג גדול: 249 ¤ במקום 350 ¤.

להשיג ב:
דיזנגוף 155, ת"א , שנקין 49, ת"א, קניון גבעתיים, קניון ארנה בהרצליה, קניון מלחה בירושלים, "גלריית מעצבים" קניון רננים ברעננה , "גלריית מעצבים" בקריון – ק' ביאליק
וכן ניתן להשיג בכ-60 חנויות אופנה ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully