וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל צועקת

דנה דרבינסקי-טיקולסקר, לונדון

25.12.2006 / 13:38

כיף להשמיץ ולחטוף עלבונות מנעמי קמפבל, ממרחק יריקה. דיווח מהסט הסאדו-מזוכיסטי של אירוקה בלונדון

יותר מדי אנשים היו על הסט של אירוקה בלופט מואר ויקר בלונדון, ביום חמישי האחרון. חלקם חולים מטיסת לילה מחניקה שהביאה אותם מתל אביב אך לפני כמה שעות, חלקם מרגישים עסוקים, חלקם מיותרים אבל את כולם עניין להיות קרוב לשטח הקטן עליו מצטלמת דוגמנית העל נעמי קמפבל לחברת משקפי השמש הישראלית, אירוקה. אולי התקווה הסמוייה היתה שככל שהסט יהיה צפוף יותר, כך יגדלו הסיכויים שקמפבל תאבד את שלוותה, תתפוצץ, תשליך חפצים ותביא עוד קצת כותרות.

הדוגמנית, יש להגיד לזכותה, לא איכזבה והתנהגה כמו ביץ' מתנשאת המקיימת יחסי סאדו-מאזו עם הסובבים אותה. בעיניים נוצצות עמדו אנשי ההפקה מול המצלמות שתיעדו את המתרחש מאחורי הקלעים, וסיפרו איך קמפבל סילקה אותם מהחדר כשבאו לזרז אותה, איחרה בשלוש שעות והתעקשה על פדיקוריסטית שעלתה כמו משכורת חודשית של מטפלת ישראלית, בערב שלפני הצילומים.

באמת שהיה כיף. לא בכל יום זה לגיטימי להשמיץ דמות מוכרת ברמה בינלאומית ולחטוף השמצות בחזרה. אבל אצל קמפבל, האטיטיוד הפכה לסמל מסחרי אטרקטיבי ולקטע שהופך אותה ליותר מעניינת מהחקייניות שלה (טיירה בנקס) ומבנות המחזור שלה (סינדי וקלאודיה). כן, כן הבחורות המשוגעות האלה. לא בהכרח מתחתנים איתן בסוף, אבל תמיד נשארים מהן סיפורים טובים.

אירוקה בחרו בקמפבל כדי לחזק את התדמית הבינלאומית שלהם. השאיפה היתה כמובן להמשיך למשוך תשומת לב גם אחרי הפרידה מהפרזנטורית הקודמת, סנדי בר, שעדיין מעוררת עניין בקרב הקהל המקומי. על שום שליהוק דוגמנית מסדר הגודל של קמפבל הוא לא שכיח בקרב חברות ישראליות (האחרונה היתה גולדסטאר עם קלאודיה שיפר), יש סיכוי טוב שסרטון הפרסומת עם קמפבל יהיה זכיר כמו של יריבתה הבלונדינית. כמו תמיד, הכל תלוי בקופירייטר.


(הכתבה המלאה תפורסם בהמשך).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully