וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא נגמר

אדר ריכטר

1.1.2007 / 18:24

ממציאי הקרוקס מקווים שגם המגפיים החדשים שלהם ונעלי הסירה, יהפכו לפריטים הכי פופולאריים על כדור הארץ

אינני שייכת לאנשי הקרוקס. ולא משום שיש לי משהו נגד האופי השטוח שלהם או בגלל הגומי הלא אטרקטיבי שבונה אותם. גם לדברים שמגיעים בזוגות אין לי התנגדות. הבעיה היא, שכמו ילדים, כשהם באים בקבוצה זה מתחיל להגעיל. הכמות ההמונית, הצבעים הרעשניים והלוק העממי הם שגמרו אותי.

לכן היה לי קשה להאמין שמשהו טוב יכול לצאת מהסיפור הזה, עד שנתקלתי במגפי הדרדסונים ובדגם נעלי הסירה שהשיקו החברים מקולורדו.

כמו הנעליים המחוררות, גם מגפי 'ג'ורג'י' עשויים גומי ומגיעים בשלל צבעים. הם מגיעים לגובה הקרסוליים, עם אפליקציות שרוכים ודוגמה שמדמה סולייה. נסיינית המדור, בעלת נעלי וכפכפי קרוקס, דיווחה כי בתחום הנוחות שוב נרשמה הצלחה, למרות שהיה נחמד אם המגף בקרסוליים היה קצת פחות רחב.

במקביל למגף מצאתי את הקרוקס שאפילו אני הייתי מסוגלת לנעול: נעלי סירה מדגם prima, עשויות מאותו גומי מיוחד, שלטענת היצרנים מונע זיעה, החלקה ודוחה חיידקים וריח. נעלי פרימה עוצבו בהשראת עולם הבלט והן מזכירות מאוד את נעלי מליסה מברזיל.

אם עדיין לא השתכנעתם לעבור לצד השני של הקרוקס, תוכלו לפחות ליהנות מהלינק המצורף, שמציע לכם לבדוק את האופציה של השקעה במניות קרוקס.

מחירים:
מגפיים: 280 ש"ח (להשיג בחנויות ברחבי הארץ)
נעלי סירה: 30 דולר (להשיג באתר קרוקס הרשמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully