וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינדי לאופר של הלייף

יעל קולטון

31.12.2006 / 13:09

מאי מולר ממקססת בגדי פיוז'ן היסטריים. קהל היעד: אנשים שמחים ואמיצים במיוחד. וואלה! אופנה מסמנת ומצדדת

מאי מולר, אוטוטו 31, מוציאה מהארון שלה חצאית עם סיכות ביטחון, ניטים, פצ'ים, אטבים צבעוניים ונוצות. "הנה, כל מה שאפשר על בגד אחד. הפץ' הלסבי, גם סוג של זעזוע. אני לא הולכת לפי שום טרנד, אין לי ערוץ האופנה, לא מעניין אותי מה אנשים עושים. אני רואה בד שמגניב אותי ומתחרעת עליו".

מולר למדה בתיכון עיצוב אופנה, הספיקה להיות שוטרת שלושה ימים ולהבין שזה לא בשבילה ואחר כך עבדה עם להקות צעירות, בין השאר כמנהלת הבמה של טיפקס. "הייתי צריכה לעבודה תלבושת ייצוגית אבל מופרעת, והאופנה בארץ שיעממה אותי ברמות שלא רציתי להתלבש. אמרתי לעצמי, אין לשוק מה להציע, בואי תתפרי לעצמך. לקחתי את מכונת התפירה הישנה של סבתא שלי והתחלתי".

השיעמום עשה כנראה משהו טוב להשראה. גרביים הפכו לשרוולים, כפפות הפכו לכיסים וסיכות ביטחון לכפתורים. כשחברה של מולר ראתה מה נהיה, היא הודיעה לה שהולכים לחנות פלזמה בקינג ג'ורג'. מולר: "הבעלים, עידן, נורא התלהב, והלביש את כל הבובות בחלון ראווה ובפנים, בדברים שלי. אחרי יומיים הוא התקשר להגיד לי שהכל נגמר ושאני חייבת להביא לו דחוף עוד דברים". יום אחרי תחילת המילניום הנוכחי, נולד המותג MAY.

- איך אכלו אותך?

"הקהל בארץ היה קצת שוקיסט בהתחלה. בכלל, תמיד אני נתקלת במשפט: 'זה מהמם, אבל לא בשבילי'. להרבה אנשים אין את האומץ. זה לא תקף לגבי אנשים שקרובים לאמנות".

רוקיסטית בנשמה

בחורף הנוכחי התחילה מולר לתפור גם לילדות וילדים: גופיונת ורודה עם נקודות לבנות ועליה פאץ' של חתול, חצאית שמורכבת מפיסות של קרושה ופיסות של סדיני כותנה צבעוניים עם הדפסים של חיות עם חגורת לורקס סגלגלה ונוצצת, או שמלה שעשויה מגזרים של בדים נוצצים שביניהם בד משבצות עם טקסטורות קוביסטיות, ולמעלה לייקרה ורודה.

מולר אומרת שהיא חובבת אייטיז מטורפת ורוקיסטית בנשמה אבל אוהבת גם דברים נוסטלגיים. היא נזכרת שגם סבתא שלה הייתה תופרת לה שמלות קטנות משאריות הבדים של השמלות שתפרה לעצמה. בקיץ, לקראת חתונתה, הגישה מולר (עד אז יצחקי) שמלה מעשה ידיה גם לסבתה.

בחדר האוצרות של מולר יש המון שקיות עם סוסוני ים ירוקים מבד, מחזיקי מפתחות מדרום ת"א, פפיונים לבנים קטנים, פרפרי בד תכולים, פרחי לבד, פלפלים מפלסטיק ירוק, צמות קלועות מצמר, סדיני ילדים בכל מיני דוגמאות שמהם היא גוזרת דמויות, פרחים סרוגים עם אבנים נוצצות, פאצ'ים נוצצים של גיטרות, סרטי תפירה עם לבבות אדומים, פונפונים בכל הצבעים, מגיני מרפקים וכוכבי ים מחרוזים ורודים.
"אני אף פעם לא יודעת מה בדיוק ייצא", היא מסבירה. "אני נורא נהנית, ובגלל שאני נהנית, יוצאים דברים שמחים. אני לא בנאדם של שרטוטים ופרויקטים ארוכים. אני בנאדם של כאן ועכשיו. לא מתעסקת עם שבלונות. הכל זורם מהבד ישר למכונה, בלי שרטוטים, בלי דיגום. אני עושה אחד מכל דבר, ומתייחסת לזה כאל אמנות".

MAYמחירים: חולצות 369-239 ¤ , שמלות 899-350 ¤, חצאיות 599-319 ¤, מעילים וג'קטים 799-369 ¤, מכנסיים 349-319 ¤.

להשיג בפלזמה, קינג ג'ורג' 8 ת"א; Bullets, שינקין פינת מלצ'ט ת"א; ענת מיקולינסקי, דיזנגוף 127 ת"א וקניון רמת אביב; סטיגמה, מרכז מסחרי קריית גת; Down Town, קניון קריית הממשלה ב"ש.
בגדי ילדים, גילאי שנה-שש: 69 עד 189 ¤, להשיג בתותים, אוסישקין 38 רמה"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully