וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התראות - איפור סילבסטר

30.12.2006 / 22:12

אתם במצב רוח של מסיבה? נחושים לבלות היום כמו שצריך ולאחר מחר לעבודה? למה שלא שתתפסו שיחה קצרה עם האנשים שעירניים לצד הזהיר של החיים ותתאפסו קצת.

למשל, ירין שחף מורה לאיפור ומנהל בית ספר למקצועות האיפור שיוצא, בזאת השעה, בכמה אזהרות לחוגגות הסילבסטר. הבמה שלו.

"אם החלטת לרכוש ליפסטיק חדש לקראת הנשיקה ואת מתלבטת בבחירת הגוון, אל תשתמשי בטסטרים המוצאים בפארמים" מתריע שחף "קרוב לוודאי שרבים ניסו אותם לפנייך ואלה הפכו למדגרה של בקטריות שעלולה להוביל לזיהום בחלל הפה . כדי לבחון את הגוון, הניחי מעט מהטסטר על כף היד וקרבי לשפתיים . בתום הפעולה נגבי מיד את היד במטלית לחות". כך, למשל תוכלי להימנע מהרפס של חלל הפה שהיה אולי לדוגמת לא מתחשבת, שהגיעה לדוכן לפנייך.

סכנת הנצנצים

כמו כן, "לקראת סוף השנה מוצפים השווקים בסיילים של חומרי איפור זולים במיוחד" מציין שחף "העניין הוא שבד"כ תוקפם פג לכן הם זולים ומסוכנים ועלולים לגרום לגירויי עור ולפצעונים. כעיקרון, חיי המדף של מוצרי איפור הם כדלקמן: שפתון- עד שנה, צלליות- עד שנה וחצי, מייק אפ – בין חצי שנה לשמונה חודשים (מרגע חשיפתו לחמצן ובתנאי שנשמר במקום שאינו צובר לחות כמו חדר אמבטיה לדוגמא).

שחף ממשיך בטון הפולני (הן לרוב צודקות, מה לעשות): "איפור הנצנצים הכל כך מזוהה עם מסיבות הסילבסטר , הוא מסוכן עד אימה במידה ומצא דרכו אל תוך העיין. הנצנצים נצמדים לגלגל העיין ולא ניתנים להסרה אלא בשטיפה מסובכת בבית חולים. העדיפו נצנצים על בסיס קרם או גל".

להתנשק עם שפתון

ולפני פיזור: "מוצרי איפור הינם מוצרי היגיינה לכל דבר אין אותם להשאיל מחברות כדי להימנע מהדבקה בדלקות עיניים ובפצעונים קטנטנים. השתמשו כמו כן במוצרים הנושאים את חותמת רישיון משרד הבריאות".

וטיפ לסיום: "כיצד לגרום לשפתון לשרוד גם אחרי נשיקה עסיסית: הניחי שכבת מייק אפ על השפתיים וקבעי אותה בעזרת טלק דק. מירחי שפתון ושוב הניחי טלק . עכשיו מירחי שיכבה נוספת ואחרונה של השפתון (הליפסטיק יקובע וישרוד שעות)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully