וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולות לרגל

מיכל צדיקי

1.1.2007 / 9:55

לא כל אחת יכולה להראות רגלים בשמלות הקיץ החושפניות. החורף, עם הגרביונים העבים והמגפיים, הוא אולי הזדמנות בודדה וחמקמקה

אם החלטת ללכת עם שמלות בינואר, לחשוף רגלים ולהקריב את בריאותך על מזבח הלוק, כדאי שלפחות תעשי את זה בסטייל. לא כל שמלה מצדיקה את הסיכוי לחטוף שפעת אבל יש כאלה שכן. השמלות הקטנות בהחלט מככבות העונה וכשאני אומרת קטנות אני מתכוונת באורך הברך וצפונה. כן, אני יכולה לשמוע אתכן נאנחות עד פה. רצוי שלא ללבוש מתחת לשמלה גרביונים שקופים ודקיקים שהם למעשה אוטוסטרדה לדלקת ריאות ביום גשום, אלא גרביונים עבים, עדיף עם טקסטורות.

כדי לא לגלוש למראה פרוצתי-משהו, מומלץ ללכת על שמלת מיני נטולת מחשוף. הרבה בד באזור החזה יאזן את אורכה הקצר של השמלה ויוסיף שיק, בעיקר אם הסגירה במחשוף היא בצורת גולף, קפושון או צווארון גבוה. זו לא חוכמה לקחת רצועת בד קטנה ולעשות ממנה מיני-שמלה, כל החוכמה היא לשחק על הגבול שבין סקסיות לסולידיות וליצור שמלה שהיא מצד אחד מאוד נשית וסקסית אבל מצד שני מאופקת ומרתקת.

אופציה שנייה, שמודגמת היטב בשמלות המדהימות של המותג המקומי מלאנז', היא שמלה שמשתפלת רק עד הברך, עם מחשוף נדיב מאוד מקדימה ועם שרוולים ארוכים ונפוחים. תוספת הבד בשרוולים הופכת את השמלה ליותר מכובדת.

את מוטיב השרוולים הנפוחים אפשר למצוא גם ברשת התל אביבית "קאלה" עם שמלת צמר יחסית סגורה ונטולת מחשוף. למיס סלפרידג' יש שמלה מהממת, אם כי קצרה מאד ולכן לא מאד פרקטית. אלא אם כן אין לך תוכניות לשבת אי פעם. חוץ מלעמוד, אי אפשר ממש לזוז איתה. השרוולים השקופים והנפוחים מעניקים לה מראה מתוחכם יותר והופכים אותה מסתם שמלה שחורה ובנאלית לקטע של ממש.

הסולידיות יותר יתחברו לשמלת המעטפת של המעצבת טלי רוקני שמלה ארוכה יחסית שחושפת פחות את הרגלים. רוקני הנפלאה כהרגלה, עיצבה העונה שמלה משוחררת בחלקה התחתון עם סרט גדול בצבע זהב שקשור על המותן כמעין חגורה, ומשדרג אותה פלאים.

מלבד השמלות הקטנות והצמודות ושמלות המעטפת, אפשר למצוא החורף הזה גם שמלות בלון. לרונן חן יש שמלת בלון נהדרת מפשתן-ג'ינס במחיר אפילו עוד יותר נהדר, 329 ¤.

הימים החורפיים בהם בחורות עם רגליים ממוצעות, יכולות להסוות את עצמן בחכמה עם גרביונים כהים, מגף גבוה ושמלה לא מאד ארוכה, יחלפו בעוד כחודש וחצי. חבל שלא לנצל אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully