וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסרוקות של קולי מצטיינות כתמיד

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

1.1.2007 / 12:00

קולי, מעצב השיער התל אביבי בקולקציית תסרורקות חדשה ושווה ביותר

מעצב השיער התל אביבי קולי, שאוהב שכותבים את שמו Collie,
יוצא בקמפיין חורף וכתמיד, מביא את הוויב הכי נכון, עם תספורות מעניינות, לא ראוותניות ושיקיות במיוחד.

בחירת המציגים אצל קולי היא מוצלחת תמיד, אין קמפיין שהדוגמנים/יות שבו לא שווים יותר ממבט אחד. גם השנה מדובר על דוגמנים מתחילים (מאשה, רעות וכריסטינה והדוגמן נירן) מתוך מטרה מוצהרת לחפש את הבוסריות והראשוניות. רותם סלע למשל, הובילה את הקמפיין הקודם שלו לפני שהתפרסמה.

את צילומי הקמפיין צילם צלם האופנה גולי כהן, שכתמיד, שידרג מאד את העסק.

הקולקציה החדשה של קולי מעצבי שיער היא בהשראת הגלאם והקינקיות הסקסית של האייטיז; הסיקסטיז עם הפריסטייל והשילוב היפה בין תמימות לאורבניות, ושנות ה-20 עם התסרוקות הגיאוטריות והישרות של כוכבות הקולנוע הראשונות. הצבעים נעים בין שחור בוהק ואדום עז לשאטני האופטימי.

דבר הספר נשמע כך: "חשבתם פעם איזה כיף יהיה אם היינו יכולים לקחת את הדברים היפים ביותר מכל תקופה? זה מה שיצרתי בקולקצייה החדשה. בזכות פרספקטיבת הזמן, הפכתי כל אלמנט מכל תקופה לקצת יותר יפה משהיה עד ליצירת מראה ייחודי ועדכני".

שיער ומוזיקה

מעצב השיער הוא גם מוזיקאי שהשיק בשנה שעברה דיסק ראשון בשם braad sessions עם דניאל קסטנבוים. הקמפיין החדש מלווה בוידאו קליפ המתעד את צילומי הקמפיין, אותו מלווה מוסיקה שקולי יצר במיוחד עבור הקליפ. את המוזיקה מגדיר קולי כ"ניחוחות אייטיז עם נגיעות אפריקאיות אתניות". בקליפ ניתן לצפות באתר האינטרנט החדש של המעצב.

מחירים: תספורות: 220-340 ¤, צבע: 180-500 ¤, גוונים: 180-500 ¤.

שדרות רוטשילד (פינת כיכר הבימה) תל אביב. 03-6852020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully