וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפכף זה שיק

3.1.2007 / 19:03

תכשיטן צרפתי לקח את אחד הפריטים הוולגרים שיש ובנה סביבו קולקציית תכשיטים מעודנת. כניראה הדרך היחידה לשלב שמלת ערב וכפכפים

כפכפי הים, שבישראל נחשבים לפריט האופנתי הכי לואו טק, הם בעיני ג'ון מארק גרל הצרפתי הם מוטיב קסום שאפשר לבנות סביבו קולקציית תכשיטים.

ג'ון מארק גרל בן ה-45 התחיל את חייו הבוגרים כסטודנט ללימודי כלכלה ועריכת דין אבל חתך ובדומה לאביו החל ב-1981 לעצב תכשיטים. חמש שנים בלבד ארכו עד שפתח את חנות המותג שלו - איפיטונגה. אחד הגורמים היותר משמעותיים שדחפו את העסק קדימה היתה פגיש שלו עם ג'ראר קלוז , סוג של מומחה בתעשיית התכשיטים וכיום מנהל ושותף בחברה.

ההשראה לשם המותג באיפיטונגה היא גל שלוקח אותך עם כל הכוח. בהשראתו נוצרה הקולקציה ב-2005 ובעקבותיה גם הקולקצייה של 2007 - walk it, שמתבססת על מוטיב כפכפי החוף. נשמע קצת מוזר והזוי אבל ברגע שתליון הכפכף מגיע בכסף כשהוא משובץ ביהלומים, זה כבר נראה אחרת.

אבן שבורה

כשאחד המעצבים היותר לוהטים באירופה לוקח פריט שנחשב פרחי וולגרי, ממזער אותו, "מנקה" אותו מעניק לו אלגנטיות ושיק – זה מערבב שיחוק עם הומור איכותי. כניראה גם, שזו באמת הדרך היחידה לשלב בחוכמה שמלת ערב איכותית עם כפכפים.

במרכז הקולקציה נוכחות בולטת לאבן הקוורטז שיובאה מברזיל והיא כולה שבורה וסדוקה מה שיוצר 1000 השתקפויות שונות. ברגע שאבן זו באה במגע עם האור היא משתנה ונוצרים משחקי אור שונים ויפים.

היהלומים של ג'ון מגיעים מחברות ידועות בעולם ועוברים תהליך ליטוש שנקרא קימברלי שנחשב לתהליך ליטוש ברמה מאוד גבוהה.

כיום ניתן למצוא את תכשיטיו של ג'ון בחנות הדגל שלו בפריז וכמובן בעוד חנויות תכשיטים יוקרתיות בעולם , בימים אלו גם מציג גרל את תכשיטיו בתערוכה בבזל , מוסקבה ובמדריד. לאחרונה נסגר חוזה לפיו תכשיטיו של גרל ימכרו בחנות "לירן תכשיטים" בקניון ארנה שבהרצליה.

טווח המחירים: 890-4000 שקל לתכשיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully