וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגימורים של אנה

הדס שואף

4.1.2007 / 18:06

הדס שואף מאמינה שזוהי הקולקציה הטובה ביותר של אנה קיי עד כה - מבחינת גימורים ובזכות השמלות

המעצבת קרן זרקה משליכה את המעברים שבחייה על העיצוב של Anna K ויוצאת החורף הזה בהכרזת חופש ושחרור: בקולקציית העונה הנוכחית, דומיננטי בעיקר קו השמלות: שמלות קצרות וארוכות, בגזרת טוניקות או בגזרה הקלאסית שמסתירה את הברכיים.

הצורך לעצב דווקא שמלות הגיע ממקום אישי-נשי, שהתחיל בהיריון ונגמר בלידת בתה הבכורה: הצורך הפרטי של זרקה בנוחות היריונית, גרם לה לזנוח את עיצוב המכנסיים ולהתמקד בשמלות נוחות, מחמיאות ולא מלחיצות.

זרקה מודה שהקולקציה הנוכחית היא תוצר של תהליך בשלות והתבגרות כללית, שעברה באחרונה, אשר הוביל אותה להתחבר לנשיות שלה מכיוון אחר. הבשלות הפנימית הזו הביאה אותה לשינוי הגישה העיצובית, ולכן למרות שבגדיה עדיין מדברים בשפת רחוב, ניתן לראות השתרבבות של שפת עיצוב נוספת, שמשוחחת עם הלקוחות בלשון מחוייטת ונשית יותר. לראשונה אפשר לראות אצלה מערכות לבוש, כמו למשל מכנסיים צמודים עם ז'קטים, בעלי קריצה מחויטת, תואמים.

"חשוב לי להדגיש שבקולקציה הזו עבדתי קשה על גימורים איכותיים, בטנות, כפתורים מצופים ועוד." מספרת זרקה. "הדבר שאב ממני אנרגיות רבות, שכן אינני מורגלת לעבוד כך ולסיים פריט עד הסוף כולל רמת הגימור". ואכן מה שמוסיף חן רב לדמותה של המעצבת, היא העובדה שזו לעולם לא היססה לספר שהחלה לעצב ללא כל ידע טכני קודם ושאנשי מקצוע בתחום עזרו לה להתמקצע.

מחווה לג'סיקה ראביט

כיאה לבוגרת המגמה לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל-אביב, עיקר ההשראות של זרקה מגיעות מסרטי קולנוע. מקור ההשראה לעיצוב הקולקציה הנוכחית, הוא דיוות זוהרות מפלאנט הוליווד כמו ג'קי קנדי, אודרי הפבורן והחתולית מכולן: ג'סיקה ראביט.

המחווה לדיוות הובילה לעיצוב שמלת בייסיק בשני אורכים, שמלת טריקו בצווארון ארוך מאוד, שמלת טוניקה עם צווארון וי ועם שרוול באורך שלושה רבעים ושמלת גולף בגזרת A, גם היא בעלת שרוול באורך שלושה רבעים. שמלות נוספות בקולקציה: שמלה מבד וואל עם כיווץ קדמי, שמלות פוטר וסריג, שמלת רבידה וגלביות טריקו.

המכנסיים עושים קול שני לשמלות, והמתעקשות יוכלו למצוא סקיני עם כיס נמוך ומכנסיים צמודים עם רוכסנים בכיסים. אליהם אפשר להוסיף ז'קטים מבדים שונים, כמו ז'קט ג'ינס, פוטר, קרדיגנים וז'קטים בהשראה צבאית.

עבודות היד שאופיינית לזרקה מתבטאת הפעם בעיקר בליין החצאיות, כמו למשל חצאית א-סימטרית וחצאית ארוכה מאוד מטריקו וחצאית עיפרון עם תיפורי כיס. הפן אישי ניכר גם בצבעוניות הבד. במקרים רבים יושבת המעצבת ומוסיפה לבגדים תיפורים, ניטים ותיקתקים, בעבודת יד.

מחירים:
מכנסיים: 220-620 ש"ח, חצאיות: 350- 600 ש"ח, שמלות: 380-620 ש"ח, חולצות: 280-420 ש"ח, ז'קטים: 600-850 ש"ח

Anna. K. רח' פרישמן 75 תל-אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully