וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ה', הרשת שלא חוששת

שני פישר

5.1.2007 / 20:27

משהו טוב קרה להוניגמן בחורף הנוכחי. הסגנון עבר מרציני וצפוי לאישי ושיקי יותר. גם הפרזנטורית החדשה הבריקה. סיכום עונה

לאורך השנים הגיעה רשת הוניגמן לפריסה ארצית מרשימה ועם זאת שמרה על פרופיל נמוך ביחס למתחרותיה בשוק הישראלי. התדמית שקנתה לעצמה היא של רשת מעט עיפה ומבוגרת שקורצת לנשים צעירות אך סולידיות. לרוב, מעט פריטים על המדפים הותירו רושם עז, והשאר נראו כאילו כבר עשו אותם קודם. לרוב גם באופן טוב יותר. גם הפרזנטוריות של הרשת, לאורך השנים, לא נמנו עם השורה הראשונה של דוגמניות-סלבס בארץ.

החברה, שפועלת באופן רציף כבר משנת 1978, אף פעם לא היתה מובילה אופנתית אמיתית, אולי גם מכיוון שלא ייצרה באזזים תקשורתיים בצורת קטלוגים פרובוקטיביים, גיוס אקסים מיתולוגיים לדגמן פורנו-רך או סכסוכים ותביעות משפטיות של דוגמניות הבית את הרשת, ולהפך.

רק שהחורף, נחתו משלוחים של שיק על הרשת ולא נותר אלא לשפשף עיניים ולהכריז שחל שינוי. ניראה שהעונה הצליחה הוניגמן לעשות צעד משמעותי בשידרוג המותג, וזאת מבלי להשתמש במילים מפוצצות כמו "מיתוג" או "שינוי תדמית", אלא בזכות השקעה נבונה בעיצוב הבגדים, באיכותם, בצלם נכון ומגניב (יניב אדרי) שדאג לצילומי קטלוג עדכנים, סנאפיים ומעניינים ובפרזנטורית שווה.

לא נאמר שהוניגמן הגיעו ליצירת פריטים אינדבדואליים נוסח המותג ההולנדי Gsus או היורש האוסטרלי Insight (המאסט הבא), אבל בעוד שבין הדגמים, היפים כשלעצמם של גולף וקסטרו נאמר, היה קשה להבדיל העונה, היו בהוניגמן על המדפים הרבה פרטים עם טאץ' אישי ולא רישתיים באופיים. התיקים, הגדולים בעיקר, בכלל היו הצלחה ואם הם היו מתחלפים בתדירות גבוהה יותר על המדפים, היה יורד הסיכוי שהרבה בחורות יילכו איתם ובאמת שהיינו קונות.

תופעת פרס

בעונה הקודמה הובילה את הקמפיין מור קציר היפה אך הנחבאת. החורף לוהקה לכס, דוגמנית הפלייליסט של גלגל"צ- מלאני פרס. הבחירה בפרס היא מדוייקת כי היא מכוונת לטווח גילאים רחב.

על אף שחצתה את גיל השלושים, פרס עדיין אוחזת בגזרה אטרקטיבית, בסקס אפיל פעיל ובשרשרת אקסים שהם אטרקטיביים לפחות כמוה. הלוק הגרמני שלה מוסיף לקטלוג איכויות חו"ליות ורומנטיות ונוכחותה תורמת נופך של סגנון אישי לבגדים.

לצערנו דווקא צילום יחסית סתמי, של פרס בציפורניים צבועות אדום, אייליינר סימלי ושיער אסוף, שותה משקה חם מספל, הופצו על שלטי חוצות. אבל צילומים טובים לא חסרו בקטלוג הרשת העונה.

האפור יילך

שלוש מעצבות אופנה עובדות בהוניגמן, בראשן עומדת ירדנה זיו, מעצבת הבית של החברה כבר כמעט עשרים שנה.

- יש תחושה של קפיצת מדרגה העונה, האם זה היה מתוכנן?

"הכל היה מתוכן בצורה הדרגתית. אנו תמיד שואפים מעלה."

- איך תגדירי את קולקציית החורף הנוכחית?

"הקולקציה היא כולה קז'ואל, אופנה נשית מחמיאה, קלאסית-מודרנית, טרנדית אך לא קיצונית. הבגדים שלנו לעולם לא יוציאו את הלקוחה כקורבן אופנה, הם לבישים ומאוד מחמיאים."

- ספרי על תהליך יצירת הקולקציה?

"אני תמיד אומרת שיצירת קולקציה היא כמו ריקוד טנגו. צריך להסתכל אחורה וקדימה. מצד אחד אני מסתכלת קדימה- על איך לחדש, מהן התחזיות. ואז מסתכלת אחורה- מה דרישת הלקוחות, אלו פריטים הן אהבו יותר ואלו פחות. אני נוסעת הרבה לחו"ל, לפחות פעם בחודש, קוראת מגזינים ובודקת מה קורה בעולם וחושבת האם זה מתאים לארץ. אחר כך אני מבשלת את הכל ביחד. אני לא הולכת בעיניים עצומות אחרי טרנדים. חשוב להיות קשובה ללקוחות ולחשוב מה מתאים לרשת- מראה קלאסי-מודרני אבל לא שמרני."

- מי היא האישה של הוניגמן?

"הרשת מכוונת לאישה בלי גיל. אישה מודרנית, שמתלבשת טוב לעבודה ויכולה להמשיך לערב עם אותם הבגדים. המראה הוא נשי, רך ומודרני עם טוויסט אופנתי והדגש הוא לא על וולגריות ולא על פרובוקציות. בגלל שאני אישה אני מכבדת נשים ועושה בגדים לנשים שמכבדות את עצמן".

- האפור שלט והיתה חסרה קצת צבעוניות בקולקציית החורף, האם היא תשוב בקיץ?

"ברור, קשת הצבעים תתרחב ותכלול בתוכה אדום, צהוב, חום, פוקסייה והמון סוגי ירוקים. בבסיס תמיד יעמדו השחור לבן ויהיו דפוסים גרפיים בהשפעת שנות החמישים והשישים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully