וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרו, סלקציה

9.1.2007 / 23:12

בחירת הפרזנטורים שיובילו את הקמפיינים של הקיץ, מתחילה. מי הבריקו בקמפיינים של החורף ועם מי זה לא ממש עבד

לפני הכל התבשרנו כבר שגלית גוטמן תמשיך עם H&O לעונה נוספת, מה שכבר ממש הופך אותה לחיים יבין של הרשת. מירי בוהדנה תוחלף בגולברי באילנית לוי, ידוע, עוד לא ברור אם מלי לוי תבצע קאמבק מהיר מחופשת הלידה זה או שתוותר על הקמפיינים של הקיץ הקרוב וכמובן שהכי מעניין יהיה לעקוב אחרי הפרזנטורים שיבחרו להוביל את הקמפיינים של בגד הים. האם יהיו הפתעות דלוקות כמו בקיץ האחרון (מיכל אמדורסקי ומאיה בוסקילה בטרנקיני) ומי הסלב הבא ששרויה כבר עכשיו בדיאטת רצח ונמנעת מכל חמין. אבל לפני שנפנה לקיץ 2007, נסכם את חורף 2006.

הפרזנטורים הטובים

אנחל בונני לזיפ -
כנראה הבחירה הכי נכונה לאופנת גברים, שמשדרת ניחוח אירופאי עם קריצה ספורטיבית קלה. בונני עושה חיל באירופה ומקמפיין לבננה רפבליק ולדונה קארן, מה שהופך אותו לשיחוקי אפילו עוד יותר.

מייקל לואיס לפוקס -
נראה מצויין על שלטי הענק שעל איילון, מתאים בול לתדמית הסקסית של החברה ונהנה מיופי הנערי שמסונכרן עם הבגדים הצעירים של המותג. הליהוק שלו לפסטיגל אולי קומם אבל להיות הפרזנטור של פוקס, זה בול במידה שלו.

רן דנקר לדיאדורה -
שוב דנקר כובש את הלב גם בלי להוריד חולצה ובלי לחשוף חזה חלק. הציפייה מדיאדורה הייתה שיקחו ספורטאי אבל דנקר נדבק נפלא למותג ומוכיח שלא חייבים להתאמן כדי ללבוש בגדי ספורט.

קמפיין הנכים של כאוס -
פרזנטורים יפים מאד ואסטרטגיה יחצנית מרתקת ומרגשת. נפגעי תאונות הדרכים שדגמנו לכאוס יכלו בכיף להיות דוגמנים מובילים. כאוס פירגנה, טילטלה ויצאה מנצחת.

הפרזנטורים הגרועים

גיא גודס למתאים לי -
מה בחור רציני כמוך עושה בקמפיין אופנה. בכל פרים ופריים ניכר היה שגם לגודס זה לא ברור.

דודי בלסר לבגיר -
לעולם יזוהה עם קסטרו ולא באמת מתפתח ומשתנה כפרזנטור. לראות צילומים שלו מ-2007 ומ-2003 ולא להבדיל.

הפרזנטוריות הטובות

זהבית פסי לאלמביקה -
פסי רחוקה מאה שנות אור ממהות הדוגמנית, אבל לפעמים המסר יותר חשוב מהלוק. אלמביקה הבליטה השנה 3 מראות שאחד מהם הוא הטום בוי. ופסי, שהולכת עם מי שהיא, היא בחירה יפה למראה הזה. סיפור החיים האמיץ שלה (לא מימשה תמיד את כישורי השירה ופירנסה כטבחית משפחה חד הורית) תורם ערך מוסף למותג.

ורד פלדמן לטלי אימבר -
פלדמן מביאה בדיוק את כל מה שאימבר רוצה לבטא. העדינות והיופי של פלדמן נעימים בדיוק כמו הבגדים מתוחכמים-קלאסים של המעצבת.

גלית גוטמן לדני מזרחי -
גוטמן מקמפיינת את מזרחי כבר שנים רבות ובכל קמפיין ליבי נפעם מחדש. השילוב בין השניים יוצר ארומה של אירופה והאלגנטיות והפאסון של גוטמן, באים מצויין על השמלות מלאות ההוד של המעצב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הפרזנטוריות הגרועות

שירז טל לרמי לי -
טל, דוגמנית ברמה בינלאומית עם אחת הקריירות הכי מרשימות בתעשיית האופנה פה, לא עברה טוב בקמפיין של חברת בגדי ההריון. אולי זה הסטיילינג המשמים, אולי הצילום ואולי הבגדים, אבל משהו בגלאם שלה לא עבר. פספוס השנה. לא פחות.

ויקטוריה קצמן לבוניטה -
אפשר להגיד הרבה דברים טובים על ויקטוריה קצמן כדוגמנית אבל אי אפשר להגיד שהיא פרזנטורית. ללא ספק מדובר באחת מדוגמניות המסלול המוכשרות ביותר בתעשייה אבל בתור פנים לקטלוג היא מתפספסת. משהו בהבעה שלה נותר לא נגיש. אחרי בחירה מוצלחת כמו מלי לוי, קצמן רק הורסת את התדמית המוצלחת שהחברה בנתה לאחרונה.

אגם רודברג לסקצ'רס -
איך אפשר לקחת בחורה שמקוטלגת כלוליטה לקמפיין ספורטיבי? מה שהצליח עם רן דנקר נותר תמוה עם רודברג. הקמפיין לא ממש משדר את מה שהוא אמור לשדר - שאפשר ללבוש בגדים ספורטיביים ועדיין להיחשב לאופנתי. אגם נראית כמו לוליטה מבויימת שביום-יום לעולם לא תעז לעטות את הבגדים הספורטיביים שהיא מדגמנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully