וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסטר Cool מסתער על השמש

14.1.2007 / 0:26

יש להניח שמקו משקפי שמש שהוציא טום פורד, מהשמות החזקים של עולם האופנה, לא יהיו סטיות רבות. קאמבק לסרסורים של הסבנטיז

למעשה אני מעריץ את טום פורד. לדעתי הבן אדם אמן בכל סנטימטר של צורתו המצודדת, כך שלמי שלא אוהבת יותר מדי דבק, מומלץ להפסיק לקרוא את הכתבה בדיוק בנקודה זו. ועכשיו, אחרי גילוי הנאות הזה אני מוכן להתחיל.
טום פורד אחת הדמויות החזקות והעסיסיות של עולם האופנה, מי שהיה מעצב הבית והמנהל הקריאטבי של גוצ'י והפך את בית האופנה העילי למשפיע מבחינה עולמית, עוסק במיני מיזמי אופנה קטנים כגדולים מאז עזיבתו המתוקשרת את גוצ'י לפני שנתיים, ומוציא עכשיו קולקציית משקפי שמש חדשה בחתימתו.

הקולקצייה של פורד, שתמיד התברך בטעם אקסטרוונגרדי אך אלגנטי, היא מפעימה במיוחד. רובה מתבססת על פלסטיק ועם זאת היא אמנותית, שיקית לעילא ומבוקשת מאד בקרב לקוחות כמו פריס הילטון, ניקול ריצ'י ואפילו המלכה האם – עורכת הווג האמריקאי, אנה וינטור.

פורד עיצב לשנת 2007 משקפי שמש בגדלים מופרזים שמכסים לפחות חצי פנים, אך עם גימורים עדינים לעילא. הוא שילב יפה בין קווים גסים לעדינים כשבחר לאפיין את הדגמים הגדולים בצבעים רכים למשל סגלגלים, חומים ובציפויי זהב, שמעניקים למשקפיים נשיות, כמו שרק פורד יודע להעניק לאישה.

המילים שמאפיינות את הקולקצייה יותר מכל הן קלילות ונועזות. האווירה הנחה על המשקפיים החדשים מזכירה את הסבנטיז ואת תרבות הסרסורים והנשיות החתולית והמתפנקת.

טופ גאן

לעומת קולקציית הנשים, קולקציית הגברים של פורד נוטפת גבריות ומאצ'ואיזם. היא מתמקדת בעיקר בקו הבסיס של משקפי טייסים. פורד לקח את דגם הטייסים הענייני ונתן לו משמעויות שונות. החל מדגם אלגנטי וקליל בעל ידיות מוזהבות ועד לדגם מאסיבי ומחוספס עם ציפוי עור.

הוא עיצב גם דגמים יותר מיינסטרימים של משקפי טייסים מפלסטיק, שיכולים להתאים לקהל רחב יותר. ניתן להגיד שפורד קלע לטעם של כולם ואם אתם יכולים להרשות לעצמכם , משקפי פורד הם בהחלט ההשקעה הנכונה לקיץ הקרוב.

לצד הקולקציה החדשה משיק המעצב אתר בית חדש ובו פרטים על הבושם החדש שלו "סחלב שחור" כמו גם על קו בגדי הגברים המדובר שלו שעתיד לצאת באביב 2007. עיצוב האתר, והצילומים המשובחים של הקולקציות החדשות, שווים ביקור.

מחירים: 1700 - 2970 ש"ח.

ניתן להשיג ב:
אופטיקנט - ה' באייר 58, כיכר המדינה, ת"א.
בגובה עיניים - אבא אחימאיר 17, מרכז שוסטר רמת אביב
בעין יפה - דיזינגוף 180, ת"א
קרוב רחוק - אוסישקין 62, רמת השרון
אופטיקה פוקוס - רחוב הבנים 3, מרכז הקירייה, אשדוד
אופטיק סנטר - דיזינגוף 50 (דיזינגוף סנטר), ת"א
טיטניום - קניון "מול הים", אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully