וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל חדש בצבא האופנה

שני פישר

14.1.2007 / 13:31

עומר ברנע, המצבור ההורמונלי הדינמי, רוצה עכשיו חנות בגדים ועדיף בועטת. השלמות חוסרים של ציוד צבאי, זה כאן

עומר ברנע, סוג של תזזית אנושית, פתח בהמון רעש וצלצולים חנות בגדים ברחוב העבודה בתל אביב. RESISTANCE, שם החנות המדוברת, מבטא התנגדות למיינסטרים והחנות בהתאם, מכילה פרטי ביגוד שהמשותף להם הם הדפסים וגזרות בהשראות צבאיות.

המגוון הרחב של הפריטים, ממכנסיים בדוגמאות צבאיות אמריקאיות ועד סרבלי טיסה, קובצו יחדיו בחלל קטן עם אופי קלאברי במובן הלא-המוני של המילה. ובקיצור, כל מי שאוהב את הstreet wear שלו קשוח, חתרני וצבעוני- יוכל למצוא את עצמו בקלות בחנות החדשה והמעוצבת של ברנע.

אורן רוטמן מדיקלה קידר

עומר ברנע הגיע לתחום האופנה באופן די אקראי, מהצד של מי שאוהב להתלבש ולא רוצה להתאמץ יותר מדי כשהוא מחפש בגדים. "הגעתי לרעיון לפתוח חנות בגדים לגמרי במקרה לפני חודשיים וחצי באוטו שלי" הוא מספר "לפני חודש וחצי התחלתי לעבוד באינטנסיביות על הרעיון. אין הרבה בגדי גברים בארץ ורציתי לרכז את הסטייל שאני אוהב בחלל אחד. חלק הבגדים בחנות מיובאים, חלק עוצבו ע"י מעצבות צעירות וגם אני תרמתי את חלקי. את המקום עיצבנו ושיפצנו לבד במו ידינו".

כשברנע אומר "עיצבנו ושיפצנו" הוא מתייחס אליו ולשני מכריו שחברו אליו לצורך הקמת החנות: אלי סבג ואורן רוטמן. ברקורד של שני השותפים האנונימיים לכאורה, מותג התיקים BENGA RABBIT. מבט קרוב באחד מהם, זה עם סרבל הטיסה האטרקטיבי, חשף את זהותו המלאה - אורן רוטמן הוא פליט העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "פרוייקט Y", נו, זה שעשה את דקלה קידר.

לא מוכר, כן מתקלט

ברנע, שזכה להוסיף לרזומה הלא-שגרתי שלו גם חנות בגדים רדיקלית לדבריו, אלטרנטיבית למעשה, הוא אחת מהדמויות היותר צבעוניות שידע עולם הבידור הישראלי בשנים האחרונות. הוא פרץ לתודעת הציבור בפרסומת השערורייתית שבישרה לנו ש"קינלי" הפך ביום בהיר אחד ל"פאנטה" והתבלט מההתחלה כמצבור של אנרגיות והורמונים שלא מפסיק לנוע במרחב. רוב הזמן בחן גדול.

כיום, בין טלנובלות לסרטים עצמאיים, בין הצגות בקאמרי ל"רוקדים עם כוכבים", ממשיך ברנע לסלול את דרכו החתרנית במרכז המיינסטרים. לכן מיקום החנות ברחוב קטן וצדדי הנושק לקינג ג'ורג' המרכזי היא מאד סימלית.

החזון של ברנע לא מסתכם רק בחנות בגדים. מלבד מגוון רחב של בגדים אלטרנטיבים בעיקר לגברים אך גם לנשים, אפשר למצוא בחנות גם עמדת די ג'יי עם תקליטנים מתחלפים. "אני מאוד אוהב לתקלט, תמיד חיפשתי במה לתקלט מבלי להפריע לשכנים. בחנות ניתן במה לכל מי שמעוניין לתקלט" הוא נואם.

מחוץ למסגרת

- מי הלקוח הטיפוסי של החנות שלך?

" בנאדם שחושב מחוץ למסגרת".

- ניראה אותך לפעמים על תקן מוכר בחנות?

"לא ממש, אבל אני בהחלט להשתלט על עמדת ה D.J."

מפה לשם ולגמרי לא במקרה, הפכה השקת החנות החדשה ביום שישי למסיבת רחוב צוהלת במיוחד, שמלבד גיא אריאלי, מיכל גבריאלוב ואייל שכטר, כללה גם כמויות פזרניות של אלכוהול, מתופף שתוקע בשופר, מוזיקת אלקטרו מחרישת אוזניים ומופע אש חד פעמי של ברנע שהוכיח ששמו השני הוא לשחק באש.

- למה בחרתם להתמקד בחנות דווקא בבגדים צבאיים?

"לי, באופן אישי, תמיד הייתה נטייה לבגדים צבאיים ותמיד היה לי קשה למצוא אותם. בשוק היו מעט מדי בגדים שהתפרסו על יותר מדי חנויות."

- אתה מאד אוהב את הלוק הצבאי. מה עשית בצבא?

"הייתי בתיאטרון צה"ל."

מחירים: 150-800 ש"ח
Resistance, רחוב העבודה (פינת קינג ג'ורג'), ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully