וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב כאביזר אופנה

שני פישר

20.1.2007 / 22:33

הצ'יוואווה טינקרבל היא האקססורי הכי נושך של פאריס הילטון. את הטי שירטס של מותג חולצות הכלבים, הישראלי, החדש, לא רק כוסיות יאהבו

רוב בעלי הכלבים נחלקים לשני סוגים: 1. כאלה שמתייחסים לכלבים שלהם כאילו הם בני אדם. 2. כאלו שמתייחסים לכלבים שלהם כאילו הם אביזר אופנה.

בעלי הכלבים מהסוג הראשון, ירבו לשתף את ידידם הטוב ביותר בתלאות יומם, יחלקו עימם את אותה המיטה ויפתחו אליו דמיון חיצוני. אחד כזה, למשל, הוא הראפר סנופ דוג, שמוכיח באופן החי ביותר שאפשר, עד כמה בן אנוש יכול להראות כלבי או לחילופין עד כמה כלב יכול להראות אנושי.

אלה המשתייכים לסוג השני של בעלי הכלבים, שרובו המוחץ מורכב מבנות המין היפה פלוס קמצוץ גברים עם נטיות הומו-מטרוסקסואליות, ידאגו לרכוש את כלבם בסכום נאה בתמורה לדגם מיניאטורי וגזעי כמובן. הם ינהגו לסרק אותו כל יום לפני השינה ולחנוט אותו בסוודרים חמדמדים ומעקצצים. בראש קבוצה זאת עומדת האחת והיחידה פאריס הילטון, שהוכיחה שטינקרבל, הצ'יוואוואה שלה, מתעלה כתיק צד אופנתי אפילו על תיקיו של לואי ויטון.

על אף האיבה רבת השנים בין שתי הקבוצות הללו, כנראה ששתיהן ימצאו את מותג ביגוד הכלבים "דוגי סטייל" משעשע וחביב. בראש המיזם החדש עומדים אורן גירש וניר ציוני, שעסקו בעבר בניהול שיווקי ובייעוץ פיננסי. בתור חובבי כלבים וטי-שירטס, הם בחרו לשלב את אהבתם לשניים והחלו בהקמה של המותג "דוגי סטייל" המציע טי-שירטס לכלבים מ-100% כותנה ב-%100 ייצור כחול-לבן.

לפני שלב הפיתוח נפגשו השניים עם וטרינרים וערכו סקרי שוק עולמיים, על מנת להפגיש את החזון עם הריאליה, מהן נולד המותג "דוגי סטייל", שכולל 12 הדפסים מצחיקים על טי שירטים, במגוון צבעים ובטווח המידות S-XL.

הטי שירטים כובשים את הלב, כיוון שניכרת בהם האהבה לידידנו ההולכים על ארבע. על ההדפסים אפשר למצוא כיתובים שונים כמו "GOD IS A DOG" ו"מחפש כלבה לקשר רציני". קהל היעד של המותג הוא כל כלב באשר הוא כלב, ללא הבדלי מין גזע ודת, גם לכלבים נטולי פוזה, לא בהכרח גזעיים ועם המון גרוב והומור עצמי.

הטי שירט מחרמן

הבעייתיות ההומניטרית הנובעת מהעניין היא שלכלב, מן הסתם, אין רצון או צורך להיראות אופנתי. אולם, מהתבוננות בקטע הוידאו מהתוכנית "יום חדש" (ראו קישור בתחתית הכתבה) ניתן לראות שלא רק שהכלבים נעים בחופשיות עם הטי שירטס כמו בלעדיהם, לאחד מהם הטי שירט אפילו מלבה את היצר המיני.

ציוני וגירש מספרים שהמיזם תופס תאוצה וזוכה להיענות יפה מאוד בקרב בעלי הכלבים והכלבים עצמם. בהמשך הם מבטיחים גם חולצות במידות גדולות לכלבים "מלאים" יותר וגם חולצות תואמות לבעליהם, על מנת להדק את הקשר הסימביוטי בין הכלב לבעלו.

ועד שנזכה לראות את הכלב ובעליו במלבושים תואמים, אפשר לנחש מה תהייה תרומת הטי שירטים לחיי הרווקות בנוף האורבני. הרי זה ידוע ששיטוטים עם כלבים בגינות ציבוריות, יעילים פי כמה משיטוטים בברים בכל הנוגע ליצירת קשרים אנושיים חמים. יש להודות שהחולצות של "דוגי סטייל" הן דרך משעשעת ומפרה להתחיל בסמול-טוק.

מחירים:
חולצה בודדת: 60 ש"ח
2 חולצות: 100 ש"ח

ניתן להשיג בדוכן שבפינת הרחובות דיזינגוף וגורדון בת"א במהלך יום שישי, בימי חול בשעות אחה"צ ובאתר האינטרנט.
בקרוב יהיה ניתן להשיג את החולצות גם בחנויות לחיות וובדוכנים שבמרכזי קניות מרכזיים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully