וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעלות השמחה

שני פישר

21.1.2007 / 22:34

מאיה גיגי (לבית אסי דומב) ושושי ברבי (מעצבת ואקס רוקרית) מחוללות את שוגר דדי - מותג הטי שירטים הרוק-גלאם, הכי שמח בעיר

השמש קופחת על ראשינו גם בינואר, הצפון מלבלב בכל מיני ירוקים, והאופנה - מתעקשת להיות קודרת מאי פעם. נכון, הצבע השחור כמעט תמיד ירזה וכנראה שתמיד ישאר באופנה, אך הקלות הבלתי נסבלת שבה הרשו לעצמם מעצבים רבים העונה להשתמש בקשת צבעים מצומצמת ומדכדכת בקולקציות שלהן הפך ממגמתי לקלישאתי.

בימים טרופים אלה לא נותר אלא להתקף בגעגועים לוינסנט ואן גוך, שידע לבטא דכדוך גם בצבעים נועזים, ולהתנחם באלטרנטיבה הצוהלת והצבעונית שמציע המותג שוגר דדי לשוק האופנה המקומי.

צעיר ופתלתל

שוגר דדי, מותג בגדי קז'ואל בן חצי שנה, מתאפיין ברוק-גלאם סטייל MTV, כלומר, מציע המון טי שירטס עם הדפסים מגניבים, ז'קטים מחוייטים ובעיקר פאן כאג'נדה המרכזית.

למרות הפז"מ הקצר, דרכו הפתלתלה יכולה להכיל טלנובלה בת מאה ועשרים פרקים. את מותג הקימו בסמוך לפתיחת שוק המעצבים האחרון אוהד חיים, איש חיי לילה, ושושי ברבי, מעצבת גרפית במקצועה.

לפני כחודש נפרדו דרכי השניים, חיים חזר להתקרחן ולמשוואה נוספה מאיה גיגי, הנוכחית של אסי דומב, הגרוש הטרי של הילה נחשון, ובקיצור- כמה ששמח בשוגר דדי- ככה שמחים גם הבגדים שלהם.

חלוקת התפקידים בין ברבי לגיגי ברורה. בעוד שברבי אחראית על לב המותג עצמו- יצירת ההדפסים לחולצות, גיגי אחראית על עיצוב הגזרות ומופקדת גם על הצד הניהולי-שיווקי של החברה.

בקרוב החנות

שושי ברבי, בת 27, מסבירה מה הייחוד של המותג שוגר דדי ביחס למתחריו "אנחנו מציעים הדפסים וגזרות מושקעות. אנחנו משתמשים בבדים יקרים, ברמה של חו"ל, על מנת ליצור פריטים מיוחדים שהם עדיין טי שירטים במהותם".

- מה היה החזון שלך כשהקמת את המותג?

"לעשות STREET WEAR מהמקום הכי אמיתי. כשאת באה מתוך זה ומדברת בגובה העיניים את מגיעה לדברים הטובים באמת".

- יש טרנדים גם לטי-שירטים או שזו לא אופנה דינמית?

"זה תחום שכל הזמן מתפתח, בעיקר בחו"ל, וטרנדים זה אחלה. אני מנסה לתת ביטוי משלי לטרנדים הקיימים."

- מאיפה ההשראה להדפסים?

"מכל עולם הרוק. תמיד אהבתי את הסגנון הרוקיסטי ואפילו הייתי פעם חברה בלהקת רוק."

- מה הצעד הבא של המותג?

"אנחנו מתכננות ממש בקרוב לפתוח חנות בת"א והחלום הגדול הוא ליצא לחו"ל. התחלנו לייצא ללונדון וזכינו לתגובות נלהבות והיינו רוצות להמשיך ולגדול שם ובניו יורק".

לא פשוט

על אף קיומו הער של שוק הטי שירטים, תרבות הטי שירטים המקומית עדיין לא מפותחת דיה ביחס לעולם הגדול. שוגר דדי, בניגוד לקולגות, שמות במרכז את הטי שירט ומרכזות את מירב המאמצים והמשאבים על מנת לפתח ולהביא את הטי למחוזות חדשים ומעניינים.

המקסים במותג הוא שחולצות הטי רחוקות מלהיות פשוטות. הגזרות לרוב משוחררות ומאוד מחושבות, הבדים מכובסים ומושקעים וההדפסים מעובדים ברצינות מעוררת הערכה.
המותג מצליח להוכיח כמה כיף ותחכום אפשר למצוא בטי שירט אחת ועדיין לא לחרוג מהגדרתה.

גם הקטלוג של שוגר דדי הוא זריקת צבע מעודדת לחורף. הוא כנראה אחד מהקטלוגים היחידים שיצאו החורף שלא מפחדים לשדר אנרגיה ושמחת חיים במקום איפוק והתנשאות מרגיזה. הצבעוניות נמצאת בכל מקום בקטלוג, עד שבצילומי שחור לבן העין משלימה את הצבעים בעצמה.

טווח מחירים:
טי שירטים- 289-450 ש"ח.
ז'קטים 600-650 ש"ח

את הבגדים של שוגר דדי ימכרו בהנחת שוק בשוק המעצבים שיחול בתאריכים 1-3.2.07, בביתן 1 מרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully