וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנוע, לנוע

גלי סימן-טוב, מילאנו

24.1.2007 / 12:20

דוגמנים שהוצבו על מסוע, כמזוודות אבודות שאיש לא בא לקחת אותן, בתצוגה המרשימה של טרוסרדי במילאנו, השבוע

תצוגת בית האופנה טרוסרדי היתה אחת המעניינות שניראו מזה זמן רב. סוף סוף, בחרו מארגני התצוגה שלא להצעיד על המסלול דוגמנים בפנים חתומות, אלא העמידו אותם על מסוע ענק של מזוודות שהתפתל בחלל התצוגה, והסיעו עליהם את הדוגמנים ולצידם תיקים נפלאים ואקססוריז.

התצוגה שהציגה את קולקציית טרוסרדי לחורף 2007-2008 הוצגה השבוע במילאנו בלב תחנת האוטובוסים המרכזית של העיר. הדוגמנים, שדומה שהופכים רזים משנה לשנה, אופרו בגווני לבן מאט והולבשו בבגדים רכים וצבעוניים בגוונים כמו חום, כחול, ירוק, אפור, אדום ולבן. לכולם היה מקום בקולקציה שהציגה גאיה טורסרדי. בלטו במיוחד מעילי עור רכים בחום וכחול ומכנסים מעורות שנצבעו באדום, בחום ובלבן.

"הקולקציה מתוכננת כדי להיות לבישה. ללבוש ולא להמם זהו הסטייל האמיתי של טרוסרדי" הגדירה מעצבת הבית גאיה טרוסרדי, את קולקציית החורף שלה.

החברה שנוסדה בשנת 1911 על ידי דאנטה טורסרדי, סבה של גאיה, יצרה בתחילה כפפות עור ורק משנות ה-70 הרחיבה את השימוש בעורות לתיקים ומזוודות. בתחילת שנות ה-80 החלה לייצר את ליין pret-a-porter יחד עם "טרוסרדי ספורט", טרוסרדי ג'ינס" ו"טרוסרדי ילדים".

החברה היא עסק משפחתי שהוקם על ידי ראש המשפחה דאנטה, שהעביר את המושכות לבנו ניקולא, שהפקיד את העיצוב בידי ילדיו, גאיה ואחיה.

לגבר השיקי, הקדחתני

בית האופנה האיטלקי מכוון לגבר האורבני שחי חיי קדחניים מסביב לשעון, אבל מתחזק בהצלחה את ה"דיילי-שיק" שלו, שזה אומר גם משכורת גבוהה שמאפשרת את רכישת הסוודר מקשמיר כפול שבא טוב כל כך עם מכנסי העור היוקרתיים. למתעקשים יש גם חולצות מבדים סינתטיים.

תיקי ה"אובר סייז" החדשים של טרוסרדי יפים במיוחד ועשויים מעורות משובחים בגווני חום, ירוק, ב'ז וכמובן שחור. לצידם נעו על המסוע כהיכלי מטלטלין אבודים, תיקי יד גדולים, מזוודות, תיקי ספורט, תיקים ליום-יום ותיקי מעטפה מרשימים במיוחד.

סוזי מנקס, מההרולד טרביון העולמי החמיאה לקונספט נמל התעופה של טורסרדי ולדרך בה הוצגו התיקים והדוגמנים. אלו נשארו נטועים במקומם מבלי לנוע ולו מילימטר אחד במשך יותר מחצי שעה. בעידן בו תצוגות אופנה נמשכות בדיוק 5 דקות, הדוגמנים של טרוסרדי, שהפכו את עצמם לדוממים כמזוודות שמחכות לשווא לבעלים שיואסוף אותן, זכו למלוא ההערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully